Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bevis mangler? Det ble jo direktesendt. 

En gammel ringrev lukter det der på 1/10 sek.

Anonymkode: 5d370...2ae

Men om du faktisk ser på printscreens av det som er direktesendt så ser du ganske tydelig at han ikke gjør det 😂 men nå skal han jo uansett testes og det stod han klar for umiddelbart, så det sier seg jo selv at han selvfølgelig ikke sniffet kokain på direkten foran mange ganger millioner mennesker 😂 det er jo lov å bruke huet. 

Anonymkode: 49ccd...55f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men om du faktisk ser på printscreens av det som er direktesendt så ser du ganske tydelig at han ikke gjør det 😂 men nå skal han jo uansett testes og det stod han klar for umiddelbart, så det sier seg jo selv at han selvfølgelig ikke sniffet kokain på direkten foran mange ganger millioner mennesker 😂 det er jo lov å bruke huet. 

Anonymkode: 49ccd...55f

Jeg tror at Damiano allerede har svart til alle som sprer rykter. Og det gjorde han i den låta de vant med i går 😁

Parla, la gente purtroppo parla
Non sa di che cosa parla...

Anonymkode: 06814...819

• Liker 3
Skrevet (endret)
Snurrepurre skrev (23 minutter siden):

Håper han får tatt testen umiddelbart for å avkrefte. Jeg kan forstå at noen VIL tro det de ser - for da saken kom opp trodde jeg at vinkjøleren var selve bordet. 

Bildet viser dog soleklart at nesa var langt unna glassplata. Så om de finner narkotiske stoffer i blodet hans ble det IKKE inntatt under selve konkurransen. 

Endret av Kaputt
  • Liker 3
Skrevet

I en Facebook-post søndag, som har gått viralt, markerer den britiske politikeren Nigel Farage hva han mener om Storbritannias bunnplassering i ESC. 

- Jeg har sagt det før men vi må ut av denne globalistiske Eurovision-farsen, skriver den britiske Brexit-politikeren, og legger ved et bilde av årets plasseringer. (Nettavisen)

...

Jeg har et bedre forslag til Farage og andre som helst vil ha Storbritannia ut av ESC: Ta konkurransen litt mer alvorlig. Bruk litt tid på å få tak i dyktige komponister/tekstforfattere og artister, og ikke rask sammen det første og beste dere får tak i. Gå etter A-laget av britiske artister, og ikke C- og D-laget. Kanskje ikke Elton John er interessert, men det er haugevis av gode britiske artister på radio til enhver tid. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Bevis mangler? Det ble jo direktesendt. 

En gammel ringrev lukter det der på 1/10 sek.

Anonymkode: 5d370...2ae

Hva ble direktesendt? :) At han hadde bøyd hode og knyttede never.

Nei, det er mange med ganske vivid fantasi her og ser alt mulig rart. 

Hvorfor så dere ikke at han drakk vann fra en skje som lå på bordet for eksempel? :balltre:

Seyo, seyo, seyo, seyo hele dagen her :hoppe: Sommerens dansehit i huset :bolledeig:

Endret av Drizzt
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, skal TIX inn på karantenehotell? 😜

• Liker 5
Skrevet

Synes det er rørende romantisk at Tix ble forelsket der nede jeg da ❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Kaputt skrev (Akkurat nå):

Synes det er rørende romantisk at Tix ble forelsket der nede jeg da ❤️

Synes de så veldig søte ut der de stod sammen, det korte klippet etter at måneskin spilte seierlåta 

Anonymkode: d5eeb...caf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig, veldig overrasket hvis den testen er positiv. Man er bra dust hvis man

1 - tar dop i den settingen

Og 2 - melder seg frivillig til test asap før det evt ble pålagt (vet ikke om de hadde gjort det heller?) 

Hadde jeg tatt dop hadde jeg hvert fall prøvd å dra ut tiden så mye som mulig... 

Anonymkode: 56aff...709

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Forresten, skal TIX inn på karantenehotell? 😜

Så et klipp av han fra Gardermoen istad, han sang; «jeg skal hjem alene, hjem i karantene..og sånn er det med den saken»

Så han skal hvertfall i karantene, men om man skal ta han bokstavelig på at han skal hjem vet jeg ikke🤣 kanskje Eurovision regnes som en nødvendig reise🤣

Anonymkode: b7389...480

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den Grønneberg. Hva er det han roter med. Han måtte spise pannebåndet fordi han vedda at TIX ikke ville vinne det norske MGP. Nå hater han på TIX igjen fordi han kom på 18. plass i Europa. Han trenger ikke like fyren, men han driver omtrent karakterdrap. Det er så ekstremt av Grønneberg at hadde jeg ikke visst bedre kunne man nesten tro at Grønneberg og TIX samarbeider for å få opinionen i TIX’ favør!

Anonymkode: 0d415...00c

Må si meg enig med dette. Grønneberg får mene det han vil om musikken, men nå er det jo tydelig at det er personen/karakteren TIX han har noe personlig i mot. Det var en ganske stygg setning i kommentaren i Dagbladet tidligere som handlet om Touretts/tics og da har man virkelig beveget seg bort fra å snakke om selve musikken. Dagbladet har endret på det nå. 

TIX gjør veldig mye fint knyttet til det å være "annerledes" (eller bare være seg selv?), diagnoser og psykisk helse. Da er det jævlig synd at de som opplever at TIX faktisk hjelper på en eller annen måte må være vitne til at han blir angrepet igjen og igjen i media. Hva slags signal sender dette til de som sliter? La nå fyren nyte alle de gode tilbakemeldingene han får, og så burde musikkanmeldere klare å holde seg til det som faktisk påstått er ens fagfelt.

Anonymkode: 19874...e63

• Liker 9
Skrevet
Drizzt skrev (21 minutter siden):

Så mye svada, men fortsatt ikke noe som helst bevis. Du står selvfølgelig fritt å tro på alt du vil. Men når du sprer fake news, er det litt annerledes og du må tåle at noen reagerer på det.

Nå husket jeg at Ukraina var min favoritt også i 2012  med Gaitana og ''Be my guest''. For en stemme hun har!

Juhu, nå måtte jeg søke opp den igjen!

Gjest CecilieX
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta en tur innom escnorge på facebook. Du vil ikke tro hva disse eldre damene lirer av seg når det gjelder å hylle godgutten.

Anonymkode: 54948...324

Så teit å trekke alderskortet.

Med alder kommer livserfaring. Du møter mange folk i løpet av et liv som gjør at du bedre blir i stand til å være åpen for hva som finnes bak maskene til folk. 

Skrevet
NordicViking skrev (33 minutter siden):

I en Facebook-post søndag, som har gått viralt, markerer den britiske politikeren Nigel Farage hva han mener om Storbritannias bunnplassering i ESC. 

- Jeg har sagt det før men vi må ut av denne globalistiske Eurovision-farsen, skriver den britiske Brexit-politikeren, og legger ved et bilde av årets plasseringer. (Nettavisen)

...

Jeg har et bedre forslag til Farage og andre som helst vil ha Storbritannia ut av ESC: Ta konkurransen litt mer alvorlig. Bruk litt tid på å få tak i dyktige komponister/tekstforfattere og artister, og ikke rask sammen det første og beste dere får tak i. Gå etter A-laget av britiske artister, og ikke C- og D-laget. Kanskje ikke Elton John er interessert, men det er haugevis av gode britiske artister på radio til enhver tid. 

UK kan hvis de vil. De har tross alt hatt en enorm innflytelse på musikken i verden, bøttevis av artister i toppklasse  og kan banke alle andre hvis de tar seg sammen. I dag er det bare et lite program med tre sanger som de samme gamle gubbene i BBC velger ut hvert år. Ingen som ser på det programmet. De er dessuten direkte med i finalen, og det kan man bli lat av. De har ingen nasjonal konkurranse og sangen blir aldri spilt på radio. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (38 minutter siden):

...

For ikke å snakke om det sammenraskede sceneshowet til UK! To digre malplasserte papp-trompeter!? Uflidd skjeggete vokalist vaglet opp på en trapp i ukledelig glidelåsfrakk? Utrolig fantasiløst. Teksten var full av klisjeer som vokalisten ikke gjorde troverdig. Jeg tror svenskene ville klart å gjøre noe mye bedre ut av dette, men jeg fatter ikke hvorfor UK ikke klarer å lage noe mindre tragisk.

Anonymkode: 0d415...00c

• Liker 8
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er fasit i narkotika-saken men trist er det uansett. 

Viser det seg at han ikke gjorde det, har de fått fratatt gleden og euforien av å vinne. Seieren ble jo overskygget av påstandene. 

Har han derimot gjort det så er det jo skandaløs oppførsel og kaster store skygger over arrangementet. 

Det verste er dog at uansett test så vil mistanken henge ved ham fordi testen blir tatt i Italia og på et sent tidspunkt. 

AnonymBruker
Skrevet
Kaputt skrev (3 timer siden):

Jeg har lest 72 timer. Uansett reiser vel de fleste hjem i dag, og det er under 24 timer siden hendelsen. 

Forsvinner svært raskt ut av blodet (påviselig inntil 3 t etter inntak). Her er det urintest som gjelder og da er det viktig at ikke det gis mulighet for å manipulere prøveresultatet. Enkle metoder for sånt som jeg ikke vil spesifisere her 😉  De burde selvsagt tatt blodprøve umiddelbart etterpå for å motbevise ryktene dersom dette ikke er et tema!

Anonymkode: e8066...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (9 timer siden):

Legger til en link: 

Skjønner mer nå ja :)

Anonymkode: d9281...b52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt usannsynlig dårlig. Klør meg i hodet over at folk over 12 år kan anse dette som musikk verdt å høre på mer enn 2 millisekunder. Massesuggesjon! 

Anonymkode: a1b62...fce

Han selger det bra inn da, det skal han ha. Omtrent halvparten av vennelista mi på facebook hyller han som en vinner, uansett! :ler: Han er en HELT og helt KONGE, i følge damer i 40-50 åra. 

Anonymkode: ab692...111

• Liker 1
Gjest CecilieX
Skrevet

Grønneberg og Dagbladet kan ta seg en bolle. De fremstår selvrettferdige så det holder. I VG står det at andre kulturpersonligheter som jobber i Dagbladet nå støtter Grønneberg. 

Det fremstår som om de har sittet og ventet på en anledning til selvhevdelse. 

Grønneberg og redaktøren gjorde det dårlig i Debatten da Tix kunne vise til andre anmeldelser der Grønneberg ikke akkurat vurderte musikk. 

Når du lirer av deg følgende: da bør du heller konsentrere deg om din egen utøvelse av tekstproduksjon: 

«Mine vellystige hormoner løper løpsk, men ser man forbi en veldreid lekkerbisken, er dette nok en uhyre solid MGP-låt fra langtvekkistanlandet»

Skal du vurdere musikk så får du vurdere musikk, ikke prøve å fremstå som komiker med humor på andres vegne som eneste mål. 

Hvem er han til å si at Tix ikke har hjulpet folk. Kommentarfelt fra ulike ESC konti flommer over av folk som skriver hva Tix sin åpenhet har gjort for dem. Snøft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...