Drizzt Skrevet 23. mai 2021 #3281 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det så ut som at han andre avbrøt ham når han dulta i han. Anonymkode: d5eeb...caf Avbrøt hva? Sjekket du nøye lenken du viser til? Sjekket du teksten eller gjør du bare fri tolkning av bildene? Denne lenken beviser at det er fake news. Noe a la norske faktasjekk på faktisk.no. Har du noen bevis eller skal du vise til enda flere lenker som motbeviser dine spekulasjoner? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 23. mai 2021 #3282 Del Skrevet 23. mai 2021 7 minutter siden, Blått said: Den der gjør meg fortsatt irritabel. For meg så var Italia den som fortjente den seieren. Måtte sjekke nå på Tsjekkia. Det var 2018. På den og. Haha. ❤️ Så enig. Jeg elsker "Grande Amore" og synes den slår "heroes" ned støvlene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3283 Del Skrevet 23. mai 2021 Drizzt skrev (Akkurat nå): Avbrøt hva? Sjekket du nøye lenken du viser til? Sjekket du teksten eller gjør du bare fri tolkning av bildene? Denne lenken beviser at det er fake news. Noe a la norske faktasjekk på faktisk.no. Har du noen bevis eller skal du vise til enda flere lenker som motbeviser dine spekulasjoner? Jeg så på bildene, ja. Du trenger ikke å overkjøre meg, du har fortsatt ikke bevist at du har rett. Jeg tror ikke han bøyde seg ned for å se på glass, jeg tror han skulle eller holdt på med noe annet. Man trenger ikke å ta striper på bordet, finnes små skjeer og penner som nevnt, men jeg tvinger ikke på deg det slik du gjør med meg, du har enda ikke bevist noe, du heller. Anonymkode: d5eeb...caf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3284 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Den Grønneberg. Hva er det han roter med. Han måtte spise pannebåndet fordi han vedda at TIX ikke ville vinne det norske MGP. Nå hater han på TIX igjen fordi han kom på 18. plass i Europa. Han trenger ikke like fyren, men han driver omtrent karakterdrap. Det er så ekstremt av Grønneberg at hadde jeg ikke visst bedre kunne man nesten tro at Grønneberg og TIX samarbeider for å få opinionen i TIX’ favør! Anonymkode: 0d415...00c DET HETER IKKE HATE PÅ! Vær så snill! Hate! Ikke hate PÅ! Enig i at Grønneberg er en dust. Skjønner ikke hva problemet hans er. Anonymkode: 0e377...73d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 23. mai 2021 #3285 Del Skrevet 23. mai 2021 1 minutt siden, mandel92 said: Så enig. Jeg elsker "Grande Amore" og synes den slår "heroes" ned støvlene. Samme her. Syns den var helt overlegen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3286 Del Skrevet 23. mai 2021 mandel92 skrev (24 minutter siden): Så enig. Jeg elsker "Grande Amore" og synes den slår "heroes" ned støvlene. Jaaaaaaa 😍 Amore Anonymkode: 06814...819 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 23. mai 2021 #3287 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg så på bildene, ja. Du trenger ikke å overkjøre meg, du har fortsatt ikke bevist at du har rett. Jeg tror ikke han bøyde seg ned for å se på glass, jeg tror han skulle eller holdt på med noe annet. Man trenger ikke å ta striper på bordet, finnes små skjeer og penner som nevnt, men jeg tvinger ikke på deg det slik du gjør med meg, du har enda ikke bevist noe, du heller. Anonymkode: d5eeb...caf Jeg trenger ikke bevise noe. Det er de som kommer med anklagene som har bevisbyrden. Det er selvmål hvis du lenker til noe som faktisk motbeviser anklagene dine. Da mangler du bevis og sprer rene spekulasjoner. Som er avslørt som fake news allerede. Hvis du ser nøye på bildene igjen, så ser du at de har målt hvor langt hans nese var fra bordets overflate. Derfor konklusjonen nederst - enten har han en nese til dyret som på norsk heter maursluker hvis jeg ikke tar feil, eller så er det ingenting der. Jeg spør igjen - hvor er bevisene dine? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3288 Del Skrevet 23. mai 2021 Drizzt skrev (31 minutter siden): Jeg er ganske fin, jeg. Se på bildet på side 163, tror jeg det var, som jeg publiserte. Der ser du tydelig hva han ser på gjennom glassbordet. Se på gulvet. I rød ''sirkel''. Du spekulerer, jeg baserer mine uttalelser på beviselige fakta. Du kan selvfølgelig mene hva du vil, men en mening uten bevis veier mindre. Jo da, jeg synes han er sexy, men jeg vet at jeg mener det fordi han minner meg om Richard fra ''Lost'' og i den tid syntes jeg han var sexy 😄 Ellers er sangen ikke min stil i det hele tatt. Jeg vet ikke hva italienske aviser zoomer inn. Jeg har postet bildet med glassbitene på bakken under bordet. Jeg synes det er veldig feil å spre rykter uten bevis. Folk må besinne seg og heller si at de ikke synes Italia burde vinne fordi de mener låta ikke er en vinner istedet for å kaste beskyldninger. Jeg tror han tok cola, OG jeg syns selvsagt de skal beholde seieren. Det var da bare en liten glipp. Det kan skje alle i en sånn situasjon 😎 Det er lett å bli ivrig når man er litt på. Syns overhodet ikke de skal miste seieren eller noe hvis han tester positivt heller. Anonymkode: 5d370...2ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 23. mai 2021 #3289 Del Skrevet 23. mai 2021 Kokain er ikke noe særlig verre enn alkohol. Sånn ellers, så var Ukraina i en annen liga enn resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3290 Del Skrevet 23. mai 2021 Drizzt skrev (1 minutt siden): Jeg trenger ikke bevise noe. Det er de som kommer med anklagene som har bevisbyrden. Det er selvmål hvis du lenker til noe som faktisk motbeviser anklagene dine. Da mangler du bevis og sprer rene spekulasjoner. Som er avslørt som fake news allerede. Hvis du ser nøye på bildene igjen, så ser du at de har målt hvor langt hans nese var fra bordets overflate. Derfor konklusjonen nederst - enten har han en nese til dyret som på norsk heter maursluker hvis jeg ikke tar feil, eller så er det ingenting der. Jeg spør igjen - hvor er bevisene dine? Jeg tror ikke han tok det fra bordet. Så enkelt er det. Anonymkode: d5eeb...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3291 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Den Grønneberg. Hva er det han roter med. Han måtte spise pannebåndet fordi han vedda at TIX ikke ville vinne det norske MGP. Nå hater han på TIX igjen fordi han kom på 18. plass i Europa. Han trenger ikke like fyren, men han driver omtrent karakterdrap. Det er så ekstremt av Grønneberg at hadde jeg ikke visst bedre kunne man nesten tro at Grønneberg og TIX samarbeider for å få opinionen i TIX’ favør! Anonymkode: 0d415...00c Syns han kunne holdt seg for god til det. Tix er sånn som er lett å mobbe. Det ser man her også. Et lett offer. Jeg syns han har vært kjempe flink. Litt akward når han uttaler seg noen ganger, men det er ikke det han er best på. Låtskriving kan han. Se på 'sweet but psyco'. Jeg mener han har vært genuin i fremtreden hele tiden. Jeg syns folk skal holde seg for gode til å være nedlatende mot han. Han har gjort en god jobb og han har oppnådd det han ville. Selv om det kan virke lite og latterlig for andre, så la han ha den gleden da. Hva er motivasjonen for å argumentere imot han. Anonymkode: 5d370...2ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 23. mai 2021 #3292 Del Skrevet 23. mai 2021 https://www.google.com/amp/s/www.open.online/2021/05/23/eurovision-damiano-dei-maneskin-pippava-cocaina-in-diretta-ma-per-favore-troppo-lontano-dal-tavolo/amp/ Altså 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 23. mai 2021 #3293 Del Skrevet 23. mai 2021 25 minutter siden, Ulven said: Det er jo nå ingen tvil om at Grønneberh har noe personlig mot Tix. Dette er så langt forbi det som er en normal akseptabel anmeldelse av en artist, at jeg blir flau på VG`s vegne. Jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hva som satte igang denne feiden i utgangspunktet. Enig, men rett skal være rett. Han skriver for Dagbladet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3294 Del Skrevet 23. mai 2021 Drizzt skrev (9 minutter siden): Jeg trenger ikke bevise noe. Det er de som kommer med anklagene som har bevisbyrden. Det er selvmål hvis du lenker til noe som faktisk motbeviser anklagene dine. Da mangler du bevis og sprer rene spekulasjoner. Som er avslørt som fake news allerede. Hvis du ser nøye på bildene igjen, så ser du at de har målt hvor langt hans nese var fra bordets overflate. Derfor konklusjonen nederst - enten har han en nese til dyret som på norsk heter maursluker hvis jeg ikke tar feil, eller så er det ingenting der. Jeg spør igjen - hvor er bevisene dine? Det er jo ikke personer her som anklager han spesielt, men generelt alle verdens medier. Så da blir det rart at bevisbyrden skal ligge akkurat her på kvinneguiden 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5d370...2ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 23. mai 2021 #3295 Del Skrevet 23. mai 2021 Solar Nebula skrev (1 minutt siden): Enig, men rett skal være rett. Han skriver for Dagbladet. VG har også publisert det.. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/KyorbM/anmelder-langer-ut-mot-tix-patetisk-og-pompoest?utm_content=hovedlopet_row1_pos1&utm_source=vgfront Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 23. mai 2021 #3296 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke personer her som anklager han spesielt, men generelt alle verdens medier. Så da blir det rart at bevisbyrden skal ligge akkurat her på kvinneguiden 🤷🏼♀️ Anonymkode: 5d370...2ae Det er personer her og ''alle verdens medier''. Bevis mangler alle sammen. Alle som påstår at han tok dop har bevisbyrden. Også her på KG Det er sånn det funker også ellers. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 23. mai 2021 #3297 Del Skrevet 23. mai 2021 1 minutt siden, Solar Nebula said: Enig, men rett skal være rett. Han skriver for Dagbladet. Det har du helt rett i. Leste artikkelen i VG, men fikk ikke med meg denne opplysningen. Men det gir jo forsåvidt mening da. Dagbladet er blitt avisenes Se&Hør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3298 Del Skrevet 23. mai 2021 Drizzt skrev (Akkurat nå): Det er personer her og ''alle verdens medier''. Bevis mangler alle sammen. Alle som påstår at han tok dop har bevisbyrden. Også her på KG Det er sånn det funker også ellers. Bevis mangler? Det ble jo direktesendt. En gammel ringrev lukter det der på 1/10 sek. Anonymkode: 5d370...2ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3299 Del Skrevet 23. mai 2021 Hvem satt i den norske juryen? Anonymkode: b7389...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 23. mai 2021 #3300 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem satt i den norske juryen? Anonymkode: b7389...480 Aleksander Walmann, Anna-Lisa Kumoji, Kate Gulbrandsen, Rolf Lennart Stensø og VILDE. (Kilde) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå