GÃ¥ til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Tradegy said:

https://www.vg.no/nyheter/i/GapBjJ/eurovision-vinneren-skal-doptestes

Da blir det testing på gutta. Rabalder blir det nok uansett resultat 🙈🙈

Men hva vil konsekvensene bli hvis de tester positivt? 
Det ville jo vært skandale om de ble disket, de fikk jo mest poeng, og tror ikke Frankrike ville vært interessert i å vinne på den måten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
mandel92 skrev (4 minutter siden):

Det ville jo vært skandale om de ble disket, de fikk jo mest poeng, og tror ikke Frankrike ville vært interessert i å vinne på den måten. 

Ser ikke hensikten med å dopteste artister. De får jo ikke magisk en mye bedre låt av å ruse seg. Låten er jo den samme. Dette er ikke OL, folkens 

Anonymkode: d95f6...3bb

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ikke hensikten med å dopteste artister. De får jo ikke magisk en mye bedre låt av å ruse seg. Låten er jo den samme. Dette er ikke OL, folkens 

1. Vedkommende velger å ta testen frivillig. 

2. Det handler jo ikke om prestasjoner, men at 200 millioner mennesker følger med på hva som skjer, også barn og unge. Det er ikke kult å bedrive noe som i veldig mange land er ulovlig på live TV. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sprinkle skrev (Akkurat nå):

1. Vedkommende velger å ta testen frivillig. 

2. Det handler jo ikke om prestasjoner, men at 200 millioner mennesker følger med på hva som skjer, også barn og unge. Det er ikke kult å bedrive noe som i veldig mange land er ulovlig på live TV. 

1. Det spiller ingen rolle. Det er jo bare tøvete.

2. ja det er nok helt uvanlig for artister å dope seg, vi så jo ingen fulle artister igår feks.. 

Storm i vannglass

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, han blir ikke en bedre danser eller sanger av kokain lissom.. vetta faen jeg hva slags konsekvenser dette kan gi? Men eurovision skal jo være fri for politikk og konflikter og sånn, en fri arena der de møtes for musikken og moroa, så det blir vel en smekk på labben kanskje. Folk hadde kanskje ikke stemt på de om de visste de hadde tenkt å ta dop, OM han gjorde det? Vanskelig men jeg bryr meg ikke, likte at de vant, kokain eller ikke  

Anonymkode: d5eeb...caf

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det spiller ingen rolle. Det er jo bare tøvete.

2. ja det er nok helt uvanlig for artister å dope seg, vi så jo ingen fulle artister igår feks.. 

Storm i vannglass

Alkohol og dop kan ikke sammenlignes på noen annen måte enn at de begge er rusmidler. Alkohol er derimot lovlig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vel, han blir ikke en bedre danser eller sanger av kokain lissom.. vetta faen jeg hva slags konsekvenser dette kan gi? Men eurovision skal jo være fri for politikk og konflikter og sånn, en fri arena der de møtes for musikken og moroa, så det blir vel en smekk på labben kanskje. Folk hadde kanskje ikke stemt på de om de visste de hadde tenkt å ta dop, OM han gjorde det? Vanskelig men jeg bryr meg ikke, likte at de vant, kokain eller ikke  

Anonymkode: d5eeb...caf

Enig. Ser mange mener han må diskes for dette. Altså ærlig talt er folk helt blåøyde? Det er jo klart teit å ta kola foran hele verden men hvilke reelle konsekvenser mener man dette skal gi??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sprinkle skrev (Akkurat nå):

Alkohol og dop kan ikke sammenlignes på noen annen måte enn at de begge er rusmidler. Alkohol er derimot lovlig. 

Drita fulle deltagere som sjangler og støvler er ikke spøtt bedre enn en som eventuelt snorter litt kola

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, mandel92 said:

Ikke enig. Synes den nye måten å gi poeng på gjør det så mye mer spennende. Før visste man jo som regel hvem som hadde vunnet litt ut i avstemmingen, mens nå kan alt snu når publikumsstemmene gis.

Jeg skal innrømme at jeg koste meg i 2018, da Sverige fikk sykt mange jurystemmer, men knapt fikk publikumstemmer :sjenert: Syns den sangen var så forferdelig og skjønte ikke hvorfor den fikk så mange stemmer av juryen. Ville ikke at den skulle vinne :sjenert:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.aftenposten.no/kultur/i/aPmj4a/italiensk-eurovision-vinner-skal-testes-for-narkobruk

1: Han vil la seg teste for å motbevise ryktene. 
2: EBU bekrefter at de har funnet knust glass på gulvet der han satt. ( som samsvarer med forklaringen hans om at han bøyde seg for å flytte/dytte vekk knust glass) 

Endret av Zenhouse
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Drita fulle deltagere som sjangler og støvler er ikke spøtt bedre enn en som eventuelt snorter litt kola

Javel, deg om det. 

Håper da at testen er negativ for hans egen del. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (7 minutter siden):

Endret av Zenhouse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så rå bassisten i Måneskin er. 21 år og full av attitude. Har sett noen intervjuer og pressekonferansen og hun er bare gjennomført cool. Go Victoria! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Zenhouse skrev (29 minutter siden):

https://www.aftenposten.no/kultur/i/aPmj4a/italiensk-eurovision-vinner-skal-testes-for-narkobruk

1: Han vil la seg teste for å motbevise ryktene. 
2: EBU bekrefter at de har funnet knust glass på gulvet der han satt. ( som samsvarer med forklaringen hans om at han bøyde seg for å flytte/dytte vekk knust glass) 

Riktig gjort av han. Nå må folk slutte å spekulere. 

Anonymkode: 06814...819

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Jeg skjønner ikke at dere fortsetter å innbille dere han satt og snortet? Må man ikke ha en hånd på seddel/røret hva enn som brukes, og andre hånda på det andre neseboret? Eller iallfall gjøre det med en hånd? Man ser jo begge hendene hele tiden fra han går ned til opp igjen. Folk ser det de vil se for å ha noe å prate om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For meg er han bare en tulling som skrev helt kvalme russelåter. At en person kan forandre seg så voldsomt på få år..det kjøper jeg bare ikke! 

Anonymkode: bb657...9a4

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, mandel92 said:

Aner ikke. Personlig synes jeg de er vinnere uansett, men Eurovision som institusjon ønsker sikkert en form for beklagelse for å ha "ryggen fri". Kanskje de burde hatt en type delt seier. At Italia beholder trofèet, mens andreplassen blir den moralske vinneren og får holde showet neste år.

Personlig tipper jeg det har foregått et og annet i bakgrunnen i alle år, men at i år ble noen "ferska" og derfor blir det styr. Men vi vet ikke, så det er et dilemma uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er forkastelig at man glemmer så fort hvilke holdninger en person har vært med på å spre i samfunnet. Helt ubegripelig. Kan skjønne at blodfans på 16 er så naive på grunn av manglende refleksjonsnivå, men at voksne folk hyller denne personen, forsvarer han med nebb og klør og røres til tårer når han tar av seg solbrillene er helt absurd. Er noe som er fullstendig galt med folk... 

Anonymkode: a1b62...fce

Det budskapet TIX prøver å få fram nå, og har fått fram gjennom musikken han har skrevet i det siste, har ingenting med det han har skrevet før å gjøre. Jeg synes åpenheten hans rundt psykisk helse i det siste har all grunn til å applauderes, jeg synes det er veldig bra at han tør. Hvis han i fremtiden skriver mer musikk som kan spre dårlige holdninger så vil jeg ikke applaudere det. Men selv om han har skrevet ting før jeg ikke synes var greit, så gjør ikke det at det han prøver å formidle nå blir mindre viktig. En person kan ha flere sider ved seg, gode og dårlige. Så kan man også utvikle seg som person, og de verdiene man står for kan forandre seg. 

Anonymkode: 641fa...825

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han fått svartest enda?

Anonymkode: 2c77f...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...