AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3181 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og jeg er lei av at folk anklager han for det. Jeg synes i alle fall at han virker ektefølt, samtidig som han har sin egen personlighet, noe som er lov. Jeg tror ikke at sangen og budskapet hans treffer alle, men det er også mange som føler at det virkelig treffer dem. Og TIX er glad for at han gjennom musikken sin og budkapet kan hjelpe mennesker og få folk til å føle seg bedre. Det er ingen som blir tvunget til å høre på ham, men når sangen hans faktisk betyr noe for mange mennesker, så er jo det en bra ting. Sangen er ikke for alle å like, og det er helt greit. Jeg synes ikke det virker som han søker sympati, men at intensjonene hans er gode. Anonymkode: 641fa...825 Men nå er det ikke budskapet og sympatinivået en stemmer på i Eurovisionen. Det er sangene og det har ingenting med om sangeren er halt, blind, rullestolbruker, har hjerneskade eller tics. Det er SANGEN som teller. Anonymkode: 54948...324 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3182 Skrevet 23. mai 2021 Hva synes dere om den nye låten hans Engel, ikke dra fra meg? Jeg liker Tix mer og mer Anonymkode: a03d0...b57 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3183 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva synes dere om den nye låten hans Engel, ikke dra fra meg? Jeg liker Tix mer og mer Anonymkode: a03d0...b57 Helt usannsynlig dårlig. Klør meg i hodet over at folk over 12 år kan anse dette som musikk verdt å høre på mer enn 2 millisekunder. Massesuggesjon! Anonymkode: a1b62...fce 19
powerpuffen Skrevet 23. mai 2021 #3184 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men nå er det ikke budskapet og sympatinivået en stemmer på i Eurovisionen. Det er sangene og det har ingenting med om sangeren er halt, blind, rullestolbruker, har hjerneskade eller tics. Det er SANGEN som teller. Anonymkode: 54948...324 Jeg er i utgangspunktet helt enig med deg, men jeg skulle gjerne likt å se hvordan plassering for eksempel en døv sanger hadde fått i Eurovision. Ja det finnes faktisk folk som er døve som synger enormt bra, og benytter vibrasjonen i gulvet når de synger. Jeg tror det hadde vært noe "sympatistemmer" ved et sånt innslag. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3185 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt usannsynlig dårlig. Klør meg i hodet over at folk over 12 år kan anse dette som musikk verdt å høre på mer enn 2 millisekunder. Massesuggesjon! Anonymkode: a1b62...fce Jeg var en god venn av personen som døde av kreft, så for meg er sangen i alle fall utrolig fin. For de som ikke vet det så var han også i begravelsen hennes i 2019 selv om han skulle holde en konsert samme dagen på et helt annet sted i landet. Respekt og en utrolig flott fyr. Anonymkode: a03d0...b57 14
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3186 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt usannsynlig dårlig. Klør meg i hodet over at folk over 12 år kan anse dette som musikk verdt å høre på mer enn 2 millisekunder. Massesuggesjon! Anonymkode: a1b62...fce Synes det er et hån mot skikkelige låtskrivere. Anonymkode: 54948...324 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3187 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva synes dere om den nye låten hans Engel, ikke dra fra meg? Jeg liker Tix mer og mer Anonymkode: a03d0...b57 Pluss i boka for å synge på norsk. Ikke min favorittsjanger, ei heller den beste sangen jeg har hørt, men heller ikke den verste. Anonymkode: eb363...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3188 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var en god venn av personen som døde av kreft, så for meg er sangen i alle fall utrolig fin. For de som ikke vet det så var han også i begravelsen hennes i 2019 selv om han skulle holde en konsert samme dagen på et helt annet sted i landet. Respekt og en utrolig flott fyr. Anonymkode: a03d0...b57 Leit å høre. Det er trist med folk som dør uansett hvem, når og hvordan. Jeg synes det blir vel mye "spilling på emosjonelle strenger" når det gjelder Tix. For meg blir det et snev av kynisme. Prøver han å glatte over russesanger om det å ligge med jenter på 14? Det holder ikke med et tvunget unnskyld, og et par tekster om psykisk helse og sorg... Anonymkode: a1b62...fce 19
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3189 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leit å høre. Det er trist med folk som dør uansett hvem, når og hvordan. Jeg synes det blir vel mye "spilling på emosjonelle strenger" når det gjelder Tix. For meg blir det et snev av kynisme. Prøver han å glatte over russesanger om det å ligge med jenter på 14? Det holder ikke med et tvunget unnskyld, og et par tekster om psykisk helse og sorg... Anonymkode: a1b62...fce Enig. Det har vært for mye nå. Anonymkode: 54948...324 10
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3190 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leit å høre. Det er trist med folk som dør uansett hvem, når og hvordan. Jeg synes det blir vel mye "spilling på emosjonelle strenger" når det gjelder Tix. For meg blir det et snev av kynisme. Prøver han å glatte over russesanger om det å ligge med jenter på 14? Det holder ikke med et tvunget unnskyld, og et par tekster om psykisk helse og sorg... Anonymkode: a1b62...fce Men er ikke dette en sang fra en helt annen russelåtartist? Anonymkode: a03d0...b57 6
Snurrepurre Skrevet 23. mai 2021 #3191 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leit å høre. Det er trist med folk som dør uansett hvem, når og hvordan. Jeg synes det blir vel mye "spilling på emosjonelle strenger" når det gjelder Tix. For meg blir det et snev av kynisme. Prøver han å glatte over russesanger om det å ligge med jenter på 14? Det holder ikke med et tvunget unnskyld, og et par tekster om psykisk helse og sorg... Anonymkode: a1b62...fce Kan du referere til russesangen hvor han synger om å ligge med barn/jenter på 14? 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3192 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leit å høre. Det er trist med folk som dør uansett hvem, når og hvordan. Jeg synes det blir vel mye "spilling på emosjonelle strenger" når det gjelder Tix. For meg blir det et snev av kynisme. Prøver han å glatte over russesanger om det å ligge med jenter på 14? Det holder ikke med et tvunget unnskyld, og et par tekster om psykisk helse og sorg... Anonymkode: a1b62...fce Akkurat den er det ikke Tix som har produsert. Om det er denne du tenker på da, hvor det synges om trettenåringer. https://www.tv2.no/a/9122787/ Anonymkode: eb363...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3193 Skrevet 23. mai 2021 Snurrepurre skrev (5 minutter siden): Kan du referere til russesangen hvor han synger om å ligge med barn/jenter på 14? Beklager, jeg husket feil, Tix sang jo bare om å sjenke jenter og gi dem gnagsår i underlivet, det var jo hakket bedre 🙄 Anonymkode: a1b62...fce 16
Anonymburker Skrevet 23. mai 2021 #3194 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Elsker denne låta! 😍 Anonymkode: 06814...819 Ja. Jeg er ingen musikkekspert, men dette syns jeg er internasjonalt snitt. 16 år (Den gangen) og rå vokal til å være så ung, og leverer en fengende bra låt som bare holder til 24.plass. Riktignok i musikkbransjens bakgård.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3195 Skrevet 23. mai 2021 Synes det er forkastelig at man glemmer så fort hvilke holdninger en person har vært med på å spre i samfunnet. Helt ubegripelig. Kan skjønne at blodfans på 16 er så naive på grunn av manglende refleksjonsnivå, men at voksne folk hyller denne personen, forsvarer han med nebb og klør og røres til tårer når han tar av seg solbrillene er helt absurd. Er noe som er fullstendig galt med folk... Anonymkode: a1b62...fce 13
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3196 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er forkastelig at man glemmer så fort hvilke holdninger en person har vært med på å spre i samfunnet. Helt ubegripelig. Kan skjønne at blodfans på 16 er så naive på grunn av manglende refleksjonsnivå, men at voksne folk hyller denne personen, forsvarer han med nebb og klør og røres til tårer når han tar av seg solbrillene er helt absurd. Er noe som er fullstendig galt med folk... Anonymkode: a1b62...fce Vi har levd en stund. Vi vet at det som regel blir folk av selv de rareste utskuddene etterhvert. (ok, noen er og blir uforbederlige da), Tix er på god vei til å skrive sangtekster hentet fra sitt eget erfaringsgrunnlag, det er alltid en viktig start. Anonymkode: 0d415...00c 12
Hannah80 Skrevet 23. mai 2021 #3197 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Komisk dette med Malta. Tix fikk vel flere poeng fra folkejuryen. Malta var årets «keiserens nye klær». Noen har forsøkt å snakke låten opp, og ingen turt å ta til motmæle fordi sangeren var overvektig, og fagjuryen i de fleste land, deriblant Norge, ikke turt å gi få/ingen poeng for å unngå å bli kritisert for stigmatisering av overvektige. Folket tar ikke slike hensyn. Ble litt pinlig for Malta, hadde vært bedre om fagjuryen hadde forholdt seg til (den labre kvaliteten på) selve låten da de gav sine poeng. Anonymkode: 77aeb...f00 Selvsagt var ikke Malta sin låt bra. Men skal jeg sammenligne den med Norges bidrag eller Italia, så var den kanonbra. 7
Gjest Maxwell Skrevet 23. mai 2021 #3198 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blitt langtekkelig?? Husker du hvor lang tid det tok før, hvor alle land skulle lese opp stemmene helt fra 1 poeng og opp til 12? DET var langtekkelig 😂 Dog mye mer spennende, da. Anonymkode: 95415...206 Huff, ja. Det tok jo flere timer før.
Tradegy Skrevet 23. mai 2021 Forfatter #3199 Skrevet 23. mai 2021 https://www.vg.no/nyheter/i/GapBjJ/eurovision-vinneren-skal-doptestes Da blir det testing på gutta. Rabalder blir det nok uansett resultat 🙈🙈 3
Snurrepurre Skrevet 23. mai 2021 #3200 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Beklager, jeg husket feil, Tix sang jo bare om å sjenke jenter og gi dem gnagsår i underlivet, det var jo hakket bedre 🙄 Anonymkode: a1b62...fce Vesentlig bedre å synge om samtykkende samleie, enn å oppfordre og glorifisere pedofili 😉 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå