Gjest Warrior Skrevet 23. mai 2021 #3161 Skrevet 23. mai 2021 Hurra jeg er så glad for at Italia vant men skuffet for at Norge fikk så lite poeng. Hadde fortjent så mange flere poeng.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3162 Skrevet 23. mai 2021 Jeg må innrømme at jeg er en av de (få..) som ikke orker å «lide meg gjennom» hele sendinga, men prøver å få med meg avstemmingen til slutt. Men nå har jo den blitt så ulidelig langtekkelig også at jeg merker at jeg egentlig ikke bryr meg om hvem som vinner til slutt, bare ønsker at de skal bli ferdige puh😅😋 Anonymkode: 681a5...95e 3
Anonymburker Skrevet 23. mai 2021 #3163 Skrevet 23. mai 2021 På tide å avskaffe juryene. Hvor mange år har det vært slik? 5-6 år? 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3164 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg synes ikke det ser ut som noe snorting. Han tar hodet litt ned, men veldig fort opp igjen. Rekker ikke å snorte så mye på den tiden. Dessuten, man pleier å ha en stripe, noe som tilsier at man må flytte hode eller det man snorter med (ofte seddel). Heller ikke uvanlig å ta seg til nesen rett etter en linje. Tar seg gjerne til nesen mye mer enn vanlig en stund etter å ha tatt seg litt. Jeg synes det ser ut som han ser ned på en skjerm. Anonymkode: 06f18...ee5 Man fyller kokain på en liten sak som ser ut som en penn. Man kan klikke på den, og den gir deg en liten dose gjennom en liten åpning. Man kan styre på forhånd hvor stor dose som skal komme ut Anonymkode: 41102...69b 3
Smurfii Skrevet 23. mai 2021 #3165 Skrevet 23. mai 2021 Velfortjent seier til Italia✨ Elsker stemmen hans, så kraftfull og mannlig🔥🥰 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3166 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg er en av de (få..) som ikke orker å «lide meg gjennom» hele sendinga, men prøver å få med meg avstemmingen til slutt. Men nå har jo den blitt så ulidelig langtekkelig også at jeg merker at jeg egentlig ikke bryr meg om hvem som vinner til slutt, bare ønsker at de skal bli ferdige puh😅😋 Anonymkode: 681a5...95e Blitt langtekkelig?? Husker du hvor lang tid det tok før, hvor alle land skulle lese opp stemmene helt fra 1 poeng og opp til 12? DET var langtekkelig 😂 Dog mye mer spennende, da. Anonymkode: 95415...206 12
Anonymburker Skrevet 23. mai 2021 #3167 Skrevet 23. mai 2021 Syns det sier litt om Eurovision og den merkelige musikksmaken når denne låta kom på 24.plass i forfjor. De som etter min mening har internasjonalt snitt kommer alltid dårlig ut i Eurovision. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3168 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blitt langtekkelig?? Husker du hvor lang tid det tok før, hvor alle land skulle lese opp stemmene helt fra 1 poeng og opp til 12? DET var langtekkelig 😂 Dog mye mer spennende, da. Anonymkode: 95415...206 Ja nå går det jo så fort at jeg knapt fikk med når alle landene hadde gitt poeng, gikk jo superfort! Anonymkode: d5eeb...caf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3169 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blitt langtekkelig?? Husker du hvor lang tid det tok før, hvor alle land skulle lese opp stemmene helt fra 1 poeng og opp til 12? DET var langtekkelig 😂 Dog mye mer spennende, da. Anonymkode: 95415...206 Haha ja, husker den tida. Alle poengene fra alle deltakerlandene. Først på engelsk, så repetert på fransk. Det tok sin tid 😅 Anonymkode: eb363...fcb 10
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3170 Skrevet 23. mai 2021 Warrior skrev (46 minutter siden): Hurra jeg er så glad for at Italia vant men skuffet for at Norge fikk så lite poeng. Hadde fortjent så mange flere poeng. Hvorfor det? Opptreden var tam og kjedelig. Anonymkode: 70039...725 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3171 Skrevet 23. mai 2021 Expandable86 skrev (30 minutter siden): Syns det sier litt om Eurovision og den merkelige musikksmaken når denne låta kom på 24.plass i forfjor. De som etter min mening har internasjonalt snitt kommer alltid dårlig ut i Eurovision. Elsker denne låta! 😍 Anonymkode: 06814...819 2
mandel92 Skrevet 23. mai 2021 #3172 Skrevet 23. mai 2021 3 hours ago, Blått said: Veldig enig med deg i det. Vi satt som nervevrak for Sveits sin skyld og ble litt sånn: ÅÅÅÅH NEI. Jeg håper han i hvert fall får litt publikumsstemmer Også er det jo den gangen der Keiino fikk flest publikumsstemmer, men ikke vant. Det er ikke noe særlig å få slengt i trynet midt på direkte-tv kan jeg tenke meg. Ikke enig. Synes den nye måten å gi poeng på gjør det så mye mer spennende. Før visste man jo som regel hvem som hadde vunnet litt ut i avstemmingen, mens nå kan alt snu når publikumsstemmene gis. 9
NordicViking Skrevet 23. mai 2021 #3173 Skrevet 23. mai 2021 (endret) Litt mer statistikk: I den første semifinalen ga den norske juryen 12 poeng til Malta og 10 poeng til Sverige. Deretter fulgte Israel, Ukraina og Aserbajdsjan. Folket foretrakk Litauen (12), Sverige (10) og Malta (8). Juryene i semifinalen ga Norge 8 poeng fra Sverige, 7 poeng fra Belgia, 6 poeng fra Italia og 4 poeng fra Nederland. I tillegg fikk vi 1-3 poeng fra seks land. Folket ga oss 12 poeng fra Sverige og 10 poeng fra Aserbajdsjan. Vi fikk flere 6-ere (Belgia, Slovenia, Russland og Malta), pluss 1-4 poeng fra ti land. I finalen ga den norske juryen - igjen - 12 poeng til Malta og 10 poeng til Sverige. Deretter fulgte Israel, Sveits og Bulgaria. Det norske folket foretrakk Litauen (12), Island (10), Sverige (8) og Italia (7). Juryene i finalen ga Norge 7 poeng fra Irland, 3 poeng fra Danmark, 2 poeng fra Sverige og Italia, og 1 poeng fra Ukraina. Folket ga oss 10 poeng fra Malta, 8 poeng fra Sverige og Danmark, og 7 poeng fra Aserbajdsjan. I tillegg fikk vi 1-5 poeng fra tolv land. Ellers verdt å merke seg at den italienske juryen ga 10 poeng til Finland i finalen, mens det italienske folket ga 8 poeng. Italia liker rock! Endret 23. mai 2021 av NordicViking 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3174 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så lei av Tix og all sympatien han hele tiden søker, det holder nå. Anonymkode: bb657...9a4 Og jeg er lei av at folk anklager han for det. Jeg synes i alle fall at han virker ektefølt, samtidig som han har sin egen personlighet, noe som er lov. Jeg tror ikke at sangen og budskapet hans treffer alle, men det er også mange som føler at det virkelig treffer dem. Og TIX er glad for at han gjennom musikken sin og budkapet kan hjelpe mennesker og få folk til å føle seg bedre. Det er ingen som blir tvunget til å høre på ham, men når sangen hans faktisk betyr noe for mange mennesker, så er jo det en bra ting. Sangen er ikke for alle å like, og det er helt greit. Jeg synes ikke det virker som han søker sympati, men at intensjonene hans er gode. Anonymkode: 641fa...825 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3175 Skrevet 23. mai 2021 Synes det Bulgaria gjorde på scenen var mye mer publikumsfrieri enn det Tix gjorde. Bildet med ALS-syk far.. Jeg synes det var modig gjort av TIX (selv om jeg ikke er noen fan av musikken hans). Han har visst møtt Tourettes-foreningen i Nederland mens han har vært der og. Klart han får gjort mye godt. Synes det er utidig når norske journalister stikker mikrofonen opp i ham og spør etter finalen 'Er du skuffet?" Nei TIX har ikke noe å være skuffet for. Om man ikke tar pallplass er det viktigste å delta! Han kom på 18. plass av 35(?) nasjoner. Ikke gæli det. Anonymkode: 0d415...00c 14
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3176 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synes det Bulgaria gjorde på scenen var mye mer publikumsfrieri enn det Tix gjorde. Bildet med ALS-syk far.. Jeg synes det var modig gjort av TIX (selv om jeg ikke er noen fan av musikken hans). Han har visst møtt Tourettes-foreningen i Nederland mens han har vært der og. Klart han får gjort mye godt. Synes det er utidig når norske journalister stikker mikrofonen opp i ham og spør etter finalen 'Er du skuffet?" Nei TIX har ikke noe å være skuffet for. Om man ikke tar pallplass er det viktigste å delta! Han kom på 18. plass av 35(?) nasjoner. Ikke gæli det. Anonymkode: 0d415...00c 18. av 26 Anonymkode: 06814...819
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3177 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 18. av 26 Anonymkode: 06814...819 Må telle med nasjonene som røk ut i semifinalene også! 35 totalt, tror jeg. Anonymkode: 0d415...00c 13
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3178 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tix fremstår så pompøs i intervjuer. "jeg har reddet liv og spredd et budskap for 200 millioner mennesker" Tror jo ikke alle som sliter som han er klar over historien hans, for veldig veldig mange er han jo bare en fyr med englevinger som har levert en helt gjennomsnittlig sang. Anonymkode: b4216...a39 Jeg hadde nok tenkt det samme selv hadde det ikke vært for at jeg har lest i kommentarfelt på Instagram, Twitter og YouTube. Han skrev det jo også selv på Instagram at de fleste vil ikke forstå hva han vil, men for de som trenger det er det viktig. Folk skriver jo i bøtter og spann til han, og man kan jo bare gjette hvor mange meldinger han får i innboksen. Det er mange kommentarer rundt om kring om hvordan hans deltakelse har hjulpet folk på forskjellige måter, og det tror jeg han er fornøyd med. Folk skriver faktisk at det har reddet livet deres. Anonymkode: 19874...e63 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3179 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så lei av Tix og all sympatien han hele tiden søker, det holder nå. Anonymkode: bb657...9a4 Du er ikke alene. Jeg er møkklei hele sympatistyret hans. Anonymkode: 54948...324 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3180 Skrevet 23. mai 2021 Kenelz skrev (2 timer siden): Legger til en link: Så gøy, men nå har jeg fått den i hode. Anonymkode: 029ad...c95 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå