Drizzt Skrevet 23. mai 2021 #3121 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er bare å lese situasjonen og menneskene så skjønner man hva som skjer der. Overrasket over hvor mye som går tapt for andre av det som ikke gir seg umiddelbart. Anonymkode: a62c2...b1a Ikke alle har din fantasi. De fleste forholder seg til fakta. Jeg synes det er ganske dårlig gjort å anklage noen i så alvorlig forbrytelse uten bevis. Bevis har du ikke. Kun spekulasjoner, fantasi og nå har de selv sagt at de ikke bruker narkotika og de lar seg teste ved behov. Det er helt legitimt å ikke like låta og at de vant, men nå må du slutte. 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3122 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvem bryr seg. Om de er rusa eller ei. Jezes. Fuckin. Christ. Anonymkode: 4cae5...953 Vi. seerne. er. det. Dop. hører. ikke. hjemme. noe. sted. Anonymkode: 54948...324 11
Snurrepurre Skrevet 23. mai 2021 #3123 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg så noen på reddit kalle hun fra Azerbaijan for Azerbaijana Grande 😅 Anonymkode: d5eeb...caf Haha! Hun ser ut som en blanding av Ariana grande og selena gomez! Vakker dame 😁 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3124 Skrevet 23. mai 2021 Håper Damiano blir testet så vi får sannheten. Synes det er veldig rart om de snorter på livesendt tv foran hele Europa, men samtidig blir jeg ikke kjempeoverrasket for han ser jo ut som typen til det. Blir litt skuffet hvis den testen er positiv. Heiet på Italia og elsker låta, men om de driver med dop så er jeg ikke like fan altså. Har hørt på Italias og UK sitt bidrag om hverandre på trening i dag. At UK havnet nederst kan jeg bare ikke forstå, jeg digger den låta og får så lyst til å danse av den! Anonymkode: f1636...086 11
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3125 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper Damiano blir testet så vi får sannheten. Synes det er veldig rart om de snorter på livesendt tv foran hele Europa, men samtidig blir jeg ikke kjempeoverrasket for han ser jo ut som typen til det. Blir litt skuffet hvis den testen er positiv. Heiet på Italia og elsker låta, men om de driver med dop så er jeg ikke like fan altså. Har hørt på Italias og UK sitt bidrag om hverandre på trening i dag. At UK havnet nederst kan jeg bare ikke forstå, jeg digger den låta og får så lyst til å danse av den! Anonymkode: f1636...086 De har jo skrevet på Instagram-story at de skal bli testa og at de ikke har noe å skjule, og at de aldri har prøvd kokain og tar avstand fra narkotika. Synes vi kan la være å spekulere mer om det, uskyldig til det motsatte er bevist. Dersom det viser seg at testen er positiv derimot er jo det en annen sak. Anonymkode: bd515...794 10
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3126 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er ikke en sånn kjærlighetsperson, men må innrømme at TIX og Efendi var ganske søte sammen på insta🥰😂 Anonymkode: 2c801...081 4
Kenelz Skrevet 23. mai 2021 #3127 Skrevet 23. mai 2021 11 minutter siden, Tradegy said: Det er en filmreferanse 🙂 I filmen "The story of fire saga" som utspiller seg på Island, har en av karakterene oppheng i "Jaja, Ding Dong"-sangen. Han raser, med mindre han får høre akkurat denne. Så mannen fra Island var i karakter. Legger til en link: 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3128 Skrevet 23. mai 2021 Hvordan fungerte det der poengsystemet fra publikum egentlig? Hadde de regnet om antall stemmer om til 1-12 poeng fra hvert land? Men får det isåfall ikke til å gå opp med antall utdelte poeng! Anonymkode: b7389...480 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3129 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Håper Damiano blir testet så vi får sannheten. Synes det er veldig rart om de snorter på livesendt tv foran hele Europa, men samtidig blir jeg ikke kjempeoverrasket for han ser jo ut som typen til det. Blir litt skuffet hvis den testen er positiv. Heiet på Italia og elsker låta, men om de driver med dop så er jeg ikke like fan altså. Har hørt på Italias og UK sitt bidrag om hverandre på trening i dag. At UK havnet nederst kan jeg bare ikke forstå, jeg digger den låta og får så lyst til å danse av den! Anonymkode: f1636...086 Er uansett ute av kroppen før evt test 😜 Se på Northug, fikk rene prøver dagen etter fest han 😎 Anonymkode: 5d370...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3130 Skrevet 23. mai 2021 Mynona skrev (31 minutter siden): Hei. Jeg har deltatt i tråden og da har jeg ikke lov til å moderere. En av de andre vil se på rapportene når de har tid. Tusen takk! 💐 Anonymkode: 06814...819
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3131 Skrevet 23. mai 2021 Vi som har vært på fest før, ser det med en gang hva som foregår eller ikke 😜 Anonymkode: 5d370...2ae 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3132 Skrevet 23. mai 2021 Tix fremstår så pompøs i intervjuer. "jeg har reddet liv og spredd et budskap for 200 millioner mennesker" Tror jo ikke alle som sliter som han er klar over historien hans, for veldig veldig mange er han jo bare en fyr med englevinger som har levert en helt gjennomsnittlig sang. Anonymkode: b4216...a39 21
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3133 Skrevet 23. mai 2021 Skuffet over at Italia vant, og happy for å slippe mer TIX mas. Anonymkode: 2febf...c4e 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3134 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tix fremstår så pompøs i intervjuer. "jeg har reddet liv og spredd et budskap for 200 millioner mennesker" Tror jo ikke alle som sliter som han er klar over historien hans, for veldig veldig mange er han jo bare en fyr med englevinger som har levert en helt gjennomsnittlig sang. Anonymkode: b4216...a39 Ja det begynner å bli litt sykt faktisk. Flott å fronte psykisk helse og vise at man kan få til ting selv om man sliter, men det er jo ikke det han gjør. Han bruker dette for å selge seg selv og få sympati. Det virker ikke ekte. Og dette snakk om «budskap» fir meg litt sånn ugne religiøse vibber Anonymkode: b7389...480 22
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3135 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tix fremstår så pompøs i intervjuer. "jeg har reddet liv og spredd et budskap for 200 millioner mennesker" Tror jo ikke alle som sliter som han er klar over historien hans, for veldig veldig mange er han jo bare en fyr med englevinger som har levert en helt gjennomsnittlig sang. Anonymkode: b4216...a39 Når får han tilbakemeldinger som sier han har reddet liv. Han skjønner nok at ikke alle har forstått budskapet hans, men mange fler har i allefall det. Anonymkode: 2c801...081 12
Ctrl Skrevet 23. mai 2021 #3136 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så egentlig uansett hva se gjør så vil ingen tro på det uansett. For det er alltids noe muffens med hva folk gjør. Anonymkode: ed713...be2 Nettopp. Her treffer du spikeren på hodet Uansett, så er nok både episoden, bandet og Italias låt glemt om rimelig kort tid. Støyet som vant er ingen radiovinner akkurat. 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3137 Skrevet 23. mai 2021 Ctrl skrev (Akkurat nå): Nettopp. Her treffer du spikeren på hodet Uansett, så er nok både episoden, bandet og Italias låt glemt om rimelig kort tid. Støyet som vant er ingen radiovinner akkurat. Det blir de nok ikke, de har for mange (inkludert meg) levert et uforglemmelig show, noe som tydelig gjenspeiler seg i antall folkestemmer. Måneskin har også flere bra sanger på Spotify! 🤩 Nå følger jeg de nesten overalt på sosiale medier og er spent på hva de gjør i fremtiden! Bare fordi du ikke liker en låt/et band, betyr det ikke at ikke mange andre kan like det de hører og ser. Anonymkode: bd515...794 13
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3138 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det blir de nok ikke, de har for mange (inkludert meg) levert et uforglemmelig show, noe som tydelig gjenspeiler seg i antall folkestemmer. Måneskin har også flere bra sanger på Spotify! 🤩 Nå følger jeg de nesten overalt på sosiale medier og er spent på hva de gjør i fremtiden! Bare fordi du ikke liker en låt/et band, betyr det ikke at ikke mange andre kan like det de hører og ser. Anonymkode: bd515...794 Oh yes! De har andre nydelige låter 🥰 Bare sjekk «Torna la casa» 🥰 Anonymkode: 06814...819 6
Ctrl Skrevet 23. mai 2021 #3139 Skrevet 23. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det blir de nok ikke, de har for mange (inkludert meg) levert et uforglemmelig show, noe som tydelig gjenspeiler seg i antall folkestemmer. Måneskin har også flere bra sanger på Spotify! 🤩 Nå følger jeg de nesten overalt på sosiale medier og er spent på hva de gjør i fremtiden! Bare fordi du ikke liker en låt/et band, betyr det ikke at ikke mange andre kan like det de hører og ser. Anonymkode: bd515...794 Nei klart, er man blodfan så er man blodfan, og da er jo dette stort. Så jeg får benytte anledningen til å gratulere deg med seieren Men for den generelle seer og lytter så kommer vi nok ikke til å bli særlig plaget av vinnerlåten på radioene, og ettersom man ikke aktivt følger bandet så forsvinner de nok ganske raskt med mindre de kommer opp med noe nytt og annerledes. Husker når Tyskland vant med Satellite i 2010 for en radiohit dèt ble. Samme med Loreen - Euphoria i 2012, Emmelie de Forrest - Only Teardrops i 2013 og Måns Zelmerlöw - Heros i 2015. Ellers forsvinner det mange dårligere låter ganske fort, og Italia i år regner jeg med også gjør det. Ettersom det var lite balsam for ørene for den generelle lytter Da har jeg faktisk tro på at Aserbadjan, Finland og Lithauen får radiotid etter programmet sammen med TIX. Disse fenget om ikke annet, og kunne lyttes til. Men for all del. Jeg heter ikke Ronny Brede Aase, og styrer ikke showet. Heldigvis for din/deres del Endret 23. mai 2021 av Ctrl 9
Ella-2 Skrevet 23. mai 2021 #3140 Skrevet 23. mai 2021 Hvordan foregår stemmingen fra hele Europa egentlig? Selv 300 poeng er jo lite når hele Europas seere kan stemme.... Er det slik at f. eks. 10 000 stemmer gir 1 poeng eller noe sånnt? Hilsen Uvitende 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå