Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

At Damiano tok kokain (som han garantert gjorde, jeg reagerte hele veien på hvor påvirket han virket både under opptredenen og alle gangene han ble filma ved bordet), så er det ikke så mye verre enn Tix. Han var jo totalt dritings! Like usjarmerende det synes jeg.

Fatter ikke de gidder å ruse seg så mye på en så stor kveld for dem.

Anonymkode: 7742c...3d2

Han fra Storbritannia også. Fullstendig dritings. :skya:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er en teori. Hvorfor man gir så mye poeng til en låt folket syntes var blant de dårligste viser at det må ha vært et motiv. Vanskelig å se hva annet enn politisk korrekthet/sympati det kan dreie seg om.

Anonymkode: 77aeb...f00

Jeg synes det er en merkelig teori, og tror vel ikke helt på det heller iom at de fikk mange seerstemmer i semifinalen. Jeg tror mye mer på teorien om at de ble glemt av seerne i finalen iom at de kom så tidlig og alle konkurrentene kom sent. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, missmcbeal said:

Jeg håper forøvrig de gjør noe med hvordan de presentere stemmene. Helst skulle jeg sett de hadde droppet jurystemmene, om de absolutt skal ha dem med så synest jeg det er bedre at de slår sammen stemmene slik som før og tar den vanlige runden der landene deler ut stemmene sine som er kombinert publikum og jurystemmer.

Jeg synest måten det gjøres på er ganske så meningsløst og nedverdigende mot deltakerne. At UK skal sitte der og få 0 poeng slengt i trynet to ganger er skikkelig dritt. Å starte publikumstemmene med at tre land får 0 poeng var skikkelig flaut.

I tillegg så ser man hvor skuffet enkelte blir som har fått bra med jurystemmer, og plutselig får kjempelite av publikum, som med Malta. Det er nesten litt småslemt å gi dem så mye falske forhåpninger. 

Argumenter for å ikke gjøre det er at man ser forskjellen mellom jurystemmene og publikum, men jeg kan ikke se hvordan det egentlig skal være noen trøst.

Veldig enig med deg i det. Vi satt som nervevrak for Sveits sin skyld og ble litt sånn: ÅÅÅÅH NEI. Jeg håper han i hvert fall får litt publikumsstemmer :sjenert: 

Også er det jo den gangen der Keiino fikk flest publikumsstemmer, men ikke vant. Det er ikke noe særlig å få slengt i trynet midt på direkte-tv kan jeg tenke meg. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederland 1:16 -> 

Sveits 1:04 -> 

ingen som hører den slående likheten? Er jo blåkopi av den mest fengende delen til Nederland sin vinnerlåt :P  hadde etter mitt syn vært litt kleint om den sangen vant, når den har en sååå lik og sentral komponent. 

ikke at denne er noe bedre 2:38 😆🙈 

Tror for øvrig ikke Italia er så dumme at de sitter og snorter i full offentlighet, live, foran hele Europa. 😆

Endret av Snurrepurre
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes det er veldig stygt å spekulere i om han fra Italia tok stoff, den filmen er ikke noe bevis siden vi faktisk ikke ser hva som skjer. Hvis han hadde tatt stoff så hadde han vel heller tatt seg en tur på toalettet enn å gjøre det omringet av kameraer? 

Anonymkode: 39cc9...c02

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var grunnen til at jeg ikke stemte på Sveits, den var bra den, men ble altfor lik Arcade. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Italia var særlig bra. Det eneste som var bra var at det var litt trøkk i låten. Ellers var låten støyete, slitsom og monoton med disse samme 3 setningene på repeat hele låten igjennom. En låt som faktisk var svært dårlig skrevet. Teksten virker å ha blitt satt sammen på bakrommet rett før de gikk på scenen. Og vokalisten var ikke bedre enn midt på treet heller.

Jeg prøvde faktisk å legge god-viljen til Italia ettersom jeg er en som er soft for rock. Men det lyktes ikke. Jeg klarer ikke å like låten. 

Finland var faktisk 5x bedre enn Italia. Minst. For Finland hadde i det minste en tekst i grunn med et større budskap. Og virket mer human både for øret og sjelen. 

Jaja. Men så er jeg en dårlig taper også. Dét legger jeg ikke skjul på. 🤗

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ctrl said:

Jeg synes ikke Italia var særlig bra. Det eneste som var bra var at det var litt trøkk i låten. Ellers var låten støyete, slitsom og monoton med disse samme 3 setningene på repeat hele låten igjennom. En låt som faktisk var svært dårlig skrevet. Teksten virker å ha blitt satt sammen på bakrommet rett før de gikk på scenen. Og vokalisten var ikke bedre enn midt på treet heller.

Jeg prøvde faktisk å legge god-viljen til Italia ettersom jeg er en som er soft for rock. Men det lyktes ikke. Jeg klarer ikke å like låten. 

Finland var faktisk 5x bedre enn Italia. Minst. For Finland hadde i det minste en tekst i grunn med et større budskap. Og virket mer human både for øret og sjelen. 

Jaja. Men så er jeg en dårlig taper også. Dét legger jeg ikke skjul på. 🤗

Det syntes vi også her i huset. Etter min mening så er rock bare støy.. men ja, Finland sin var langt bedre enn Italia. :skya:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes for øvrig ingenting om den høye alkoholføringen som skjedde rundt artistene i programmet. Herav også TIX. Kanskje spesielt TIX. Han var så snydens som han skulle være i intervjuene etter. ESC er ikke en russefest. For noen. Og det må være lov å forvente mer seriøsitet fra artistene og deltakerne enn at de skal rølpe seg igjennom programmet som om at de levde for aller siste gang. 

Endret av Ctrl
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syntes det er veldig stygt å spekulere i om han fra Italia tok stoff, den filmen er ikke noe bevis siden vi faktisk ikke ser hva som skjer. Hvis han hadde tatt stoff så hadde han vel heller tatt seg en tur på toalettet enn å gjøre det omringet av kameraer? 

Anonymkode: 39cc9...c02

Ikke dersom han var høy fra før? Er det ikke vanlig å ikke tenke konsekvenser når man snorter?

Det er på ingen måte en påstand om at han faktisk gjorde det altså, klippet ser mistenkelig ut, men det er heller ikke godt nok bevis. Men argumentet du legger frem er ikke noe bra motargument heller.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (2 minutter siden):

Det syntes vi også her i huset. Etter min mening så er rock bare støy.. men ja, Finland sin var langt bedre enn Italia. :skya:

Dere har seriøst ikke peiling på musikk.

Anonymkode: 4cae5...953

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
missmcbeal skrev (13 minutter siden):

Jeg håper forøvrig de gjør noe med hvordan de presentere stemmene. Helst skulle jeg sett de hadde droppet jurystemmene, om de absolutt skal ha dem med så synest jeg det er bedre at de slår sammen stemmene slik som før og tar den vanlige runden der landene deler ut stemmene sine som er kombinert publikum og jurystemmer.

Jeg synest måten det gjøres på er ganske så meningsløst og nedverdigende mot deltakerne. At UK skal sitte der og få 0 poeng slengt i trynet to ganger er skikkelig dritt. Å starte publikumstemmene med at tre land får 0 poeng var skikkelig flaut.

I tillegg så ser man hvor skuffet enkelte blir som har fått bra med jurystemmer, og plutselig får kjempelite av publikum, som med Malta. Det er nesten litt småslemt å gi dem så mye falske forhåpninger. 

Argumenter for å ikke gjøre det er at man ser forskjellen mellom jurystemmene og publikum, men jeg kan ikke se hvordan det egentlig skal være noen trøst.

Veldig enig med deg. Måten stemmene blir presentert på nå er rett og slett utdritning av de som får lite/null poeng. Syntes veldig synd på Storbritannia i går!

Anonymkode: c9cbf...d7d

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke musikk smak og behag på individuelt grunnlag?

Eller må alle like det samme som deg, og de som ikke gjør det har ikke peiling? 

Du kan si hva du vil om Italia, men at låten var godt skrevet kan du aldri si. Sjeldent man hører samme 3 setninger bli så repetert som Italias låt. Gorre kjedelig, og slitsomt. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vokalisten gikk jo vitterligen å tok seg under nesa på vei opp for å synge på slutten.

Anonymkode: a897d...2a2

Det la jeg også merke til. 

Anonymkode: e6fda...917

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det handler jo ikke om det, men at folk liker forskjellige ting. Smaken er som baken, den er delt. :skya:Som sagt, så syns jeg den type musikk uansett er helt jævlig å høre på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Amatariel skrev (1 time siden):

Ikke ang6. Storbritannia, det var de HELT enige 🤣

Kjempegøy!! Men sikkert ikke for dem som ikke har sett Eurovision-filmen ;) han er en karakter derifra. 

Okey, skjønner.. kanskje jeg får se den filmen da selv om jeg ikke hørte hva han sa.. 

Anonymkode: d9281...b52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk glemmer hvor gira og høyt oppe man kan bli av å opptre og hele situasjonen rundt en konkuranse. Jeg hadde garantert fremstått ganske høy om jeg var i den settingen :P (Også uten inntak av noe som helst). 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi de er kule? Fordi man får så mye energi og vil hoppe og danse? Fordi Damiano boy er hot? Mange grunner 😉😍

Anonymkode: 06814...819

Jeg fikk ingen energi fra dem. Bare hodepine

Anonymkode: 54948...324

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
missmcbeal skrev (6 minutter siden):

Ikke dersom han var høy fra før? Er det ikke vanlig å ikke tenke konsekvenser når man snorter?

Det er på ingen måte en påstand om at han faktisk gjorde det altså, klippet ser mistenkelig ut, men det er heller ikke godt nok bevis. Men argumentet du legger frem er ikke noe bra motargument heller.

Isåfall sitter det 3 andre personer ved siden av som nok ville bedt han gå på do så de ikke blir disket. Når noe er for utrolig til å være sant... så er det antagelig ikke det :P 

Anonymkode: 399b2...f02

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...