Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig svarer han ikke at han tok dop😩

Hvorfor skulle han finne glassbitene? Og det oppå bordet og ikke på gulvet? Og hvorfor dultet sidemannen borti han når han så han slik? 

Anonymkode: a62c2...b1a

Dette beviser bare hvor jævlig og respektløst Eurovision er blitt og ikke minst verden. Det finnes ikke noe som er tabu lenger eller flaut, alt er lov.

Anonymkode: df813...140

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fra bassisten sin insta...

5E7D55F6-FE4C-49E7-96B2-1EABA283562C.jpeg

Anonymkode: 58aa2...3b0

Jah, særlig. De ser dopa it hele gjengen.

Anonymkode: df813...140

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes forresten det var skikkelig koselig med denne tråden i går, det var litt som å sitte i en engasjert gjeng og prate oppspilt i munnen på hverandre, jeg har ikke vært med på store mgp fester eller noe og så frem til å måtte se det alene uten noen å prate med det om. Jeg kom inn i tråden litt sent, men skravla her gikk i ett med nye innlegg pr sekund og det var så gøy 😊

Anonymkode: d5eeb...caf

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg synes forresten det var skikkelig koselig med denne tråden i går, det var litt som å sitte i en engasjert gjeng og prate oppspilt i munnen på hverandre, jeg har ikke vært med på store mgp fester eller noe og så frem til å måtte se det alene uten noen å prate med det om. Jeg kom inn i tråden litt sent, men skravla her gikk i ett med nye innlegg pr sekund og det var så gøy 😊

Enig! Tusen takk for i går, alle sammen ☺🌼

Anonymkode: 06814...819

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (16 minutter siden):

Ikke ang6. Storbritannia, det var de HELT enige 🤣

Kjempegøy!! Men sikkert ikke for dem som ikke har sett Eurovision-filmen ;) han er en karakter derifra. 

Syns det var gøy selv om jeg ikke hadde sett filmen eller tok referansen. Syns bare det var komisk med en typisk mutt islending i fiskevest som ville stemme på ding dong. Haha

Anonymkode: b7389...480

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Var helt fantastisk med den støtten UK fikk fra publikum 😊 Å få null poeng kjennes sikkert ikke så godt...

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Syns det var gøy selv om jeg ikke hadde sett filmen eller tok referansen. Syns bare det var komisk med en typisk mutt islending i fiskevest som ville stemme på ding dong. Haha

Var ganske spot on uten at man trengte å vite om filmen, si min islandske bekjente i dag 😄

• Liker 7
Skrevet

Komisk dette med Malta. Tix fikk vel flere poeng fra folkejuryen.

Malta var årets «keiserens nye klær». Noen har forsøkt å snakke låten opp, og ingen turt å ta til motmæle fordi sangeren var overvektig, og fagjuryen i de fleste land, deriblant Norge, ikke turt å gi få/ingen poeng for å unngå å bli kritisert for stigmatisering av overvektige. Folket tar ikke slike hensyn. Ble litt pinlig for Malta, hadde vært bedre om fagjuryen hadde forholdt seg til (den labre kvaliteten på) selve låten da de gav sine poeng.

Anonymkode: 77aeb...f00

Tror du virkelig at en Eurovision jury gir sympatipoeng til overvektige deltakere? :klo: 

• Liker 29
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Altså, det skal ganske godt gjøres tror jeg, å ta seg en stripe med begge hendene knyttet mens man sier "yesyesyesss"... sjekk klippet igjen. Trommisen ga han vel bare en headsup fordi han var på tv og ikke skulle sitte og bræse seg da det så ut som de skulle vinne - mens hun fra Malta som ikke fikk så mye poeng satt og pratet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Folk driter i budskapet. Det er det musikalske som betyr noe. Ingen i Europa gidder å lese seg opp på bakgrunnsinfo om hver enkelt artist fra alle landene. Har du selv gjort det med alle de andre landene? Sikkert ikke! Random folk som stemmer i Europa vet ikke at tix betyr tics. Låta er for dårlig, og det fikk vi bevist nå. Og så må Norge slutte å stemme på personer og begynne å stemme på låter i stedet, slik at det slipper å bli pinlig for oss i fremtidige finaler.

Anonymkode: 1e486...04f

Veldig enig! Det funket for hjertesyke Salvador Sobral (Vinner Portugal 2018) fordi han, så vidt jeg vet, aldri nevnte det selv. Han hadde nok et apparat rundt seg som fikk historien ut (han var virkelig syk og fikk nytt hjerte like etterpå). Han var smart nok til ikke selv å spille på det i løpet av Eurovision i alle fall, selv når han gikk glipp av flere øvinger der søsteren måtte steppe inn. Om Tix bør jeg nok tie. Tror han er en snill gutt, men jeg liker ikke "det rundt".

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Blålin skrev (4 minutter siden):

Veldig enig! Det funket for hjertesyke Salvador Sobral (Vinner Portugal 2018) fordi han, så vidt jeg vet, aldri nevnte det selv. Han hadde nok et apparat rundt seg som fikk historien ut (han var virkelig syk og fikk nytt hjerte like etterpå). Han var smart nok til ikke selv å spille på det i løpet av Eurovision i alle fall, selv når han gikk glipp av flere øvinger der søsteren måtte steppe inn. Om Tix bør jeg nok tie. Tror han er en snill gutt, men jeg liker ikke "det rundt".

Ja det virker mot sin hensikt for meg når det blir så utstudert. Det er synd på meg Og derfor fortjener jeg å vinne-holdning blir litt for mye. samme med han fra Spania som spilte på et dødsfall i familien.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Italia er verdige og flotte vinnere av ESC 2021. Neste år blir det ESC fra Roma eller en annen av de vakre italienske byene. Jeg gleder meg!   ❤️🤍💚

...

ITALY-wins-ESC-2021-web.jpg

Anonymkode: f4d1b...dc1

• Liker 13
Skrevet

Malta fikk 151 poeng i telefonstemmer i første semifinale og bare 40 og noe i selve finalen. De hadde noen sterke konkurrenter i førte semifinale som de slo, men som slo dem ganske mye i finalen. Kan startnummeret deres ha vært såpass utslagsgivende? Kan ikke huske å ha sett så stor forskjell på telefonstemmer fra en semi til en finale?

Norge fikk forresten flere telefonstemmer enn Sverge i semien ;)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg også! 😃Jeg hadde ikke engang planlagt å se på. Jeg visste ikke det gikk engang, før jeg satte på av ren nysgjerrighet etter å ha forvillet meg inn i tråden 10 min. inn i sendingen. Måtte spole litt fram og tilbake for å få med meg begynnelsen, for skal man først se melodi Grand Prix må man jo se alt!  :jepp:

Anonymkode: eb363...fcb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Juryen har jo stort sett gitt Tix null poeng. 

? Prøv igjen. Jeg vet hva juryen har gitt til Tix.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At Damiano tok kokain (som han garantert gjorde, jeg reagerte hele veien på hvor påvirket han virket både under opptredenen og alle gangene han ble filma ved bordet), så er det ikke så mye verre enn Tix. Han var jo totalt dritings! Like usjarmerende det synes jeg.

Fatter ikke de gidder å ruse seg så mye på en så stor kveld for dem.

Anonymkode: 7742c...3d2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Mynona skrev (34 minutter siden):

Tror du virkelig at en Eurovision jury gir sympatipoeng til overvektige deltakere? :klo: 

Det er en teori. Hvorfor man gir så mye poeng til en låt folket syntes var blant de dårligste viser at det må ha vært et motiv. Vanskelig å se hva annet enn politisk korrekthet/sympati det kan dreie seg om.

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper forøvrig de gjør noe med hvordan de presentere stemmene. Helst skulle jeg sett de hadde droppet jurystemmene, om de absolutt skal ha dem med så synest jeg det er bedre at de slår sammen stemmene slik som før og tar den vanlige runden der landene deler ut stemmene sine som er kombinert publikum og jurystemmer.

Jeg synest måten det gjøres på er ganske så meningsløst og nedverdigende mot deltakerne. At UK skal sitte der og få 0 poeng slengt i trynet to ganger er skikkelig dritt. Å starte publikumstemmene med at tre land får 0 poeng var skikkelig flaut.

I tillegg så ser man hvor skuffet enkelte blir som har fått bra med jurystemmer, og plutselig får kjempelite av publikum, som med Malta. Det er nesten litt småslemt å gi dem så mye falske forhåpninger. 

Argumenter for å ikke gjøre det er at man ser forskjellen mellom jurystemmene og publikum, men jeg kan ikke se hvordan det egentlig skal være noen trøst.

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Synes Til fikk for mange stemmer. Noe så pinlig og dårlig.

Anonymkode: 8ec4a...fe2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At Damiano tok kokain (som han garantert gjorde, jeg reagerte hele veien på hvor påvirket han virket både under opptredenen og alle gangene han ble filma ved bordet), så er det ikke så mye verre enn Tix. Han var jo totalt dritings! Like usjarmerende det synes jeg.

Fatter ikke de gidder å ruse seg så mye på en så stor kveld for dem.

Anonymkode: 7742c...3d2

Sånn, uten at jeg skal forsvare eller ikke forsvare eller si at de faktisk gjorde det eller ei for det vet jeg ikke 100%... Jeg ser kjemperusa ut når jeg drikker 🥴 Og de drakk jo en del, er jo et fat rett foran med masse drikke pluss at han stadig tømte en flaske eller glass under sendingen.. Og da ser man ikke alltid godt når man plukker opp glass eller ser på tlf eller lignende.. 

Anonymkode: e55d7...ed5

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...