Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om? 

Anonymkode: 06814...819

Han tar kokain? Spiller da ingen rolle.

Anonymkode: ef80f...f91

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, man vet selvfølgelig best på kg. 

Anonymkode: ed713...be2

Det har jeg ikke sagt, men jeg oppfattet det som lite troverdig og det må jeg få mene uavhengig av hva du mener ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg synes det ser ut som han ser ned på en skjerm.

Anonymkode: 06f18...ee5

Leste at han skal ha sagt at det var noe med en knust flaske. Og kameraten kan absolutt ha dultet for å si fra om at de nå blir filmet og må følge med.

Er jo rimelig uredd gjort å evt ta narkotika i en slik setting, med så mange mennesker og kameraer, uten å ta seg en dotur engang. Ikke umulig selvsagt, men hvor sannsynlig det er er jeg usikker på. Ja, ja. Samme for meg egentlig, håper de ikke blir diska bare 🙂

Tillegg - absolutt ikke fremmed for at folk tar kokain, hadde ikke blitt overrasket over det. Bare akkurat denne settingen, med så mange øyne på deg til enhver tid.

Endret av Sigyn
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cuntzilla skrev (1 minutt siden):

Plukket han det glasskåret opp med nesa da, eller?

Du vet, noen plukker opp ting med tærne, så hvorfor ikke plukke opp et glasskår med nesa? 🤣🤣🤣

Anonymkode: 2f25b...91e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

se hvor hånda hans til venstre på bildet er. Her er han på vei ned. Tommelen hans er opp. Hvordan blir noe holdt i den hånda? Hånda hans på høyre side av bilde er også synlig.

Får ikke noen av forklaringene til å stemme

1296942117_Skjermbilde2021-05-23kl_01_52_00.thumb.png.0418f0c5ec657082749f8f74dd1c33ed.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Enig! Blir veldig feil når det er stort sprik mellom jurystemmene og folkestemmene. 

Over til noe annet jeg satt og tenkte på angående fremførelsen til TIX; Er det flere enn meg som tenker at formidlingen hadde vært mye bedre om han bare hadde beholdt solbrillene sine av isteden for å ta de på igjen etter sånn 2 sekunder? Jeg tenker at da hadde han formidlet at han ikke skammer seg over ticsene sine og tør å vise dem frem, isteden for at det litt sånn "hei, jeg har tics, og de skjuler jeg bak solbrillene mine". Det er heller ikke lett for folk å faktisk skjønne at det er tics han har når han har solbrillene av i så kort tid med mindre man er klar over det. Samboeren min hadde ikke fått det med seg og trodde han bare ble blendet av scenelysene. 

Anonymkode: 4b0c5...c6a

Folk driter i budskapet. Det er det musikalske som betyr noe. Ingen i Europa gidder å lese seg opp på bakgrunnsinfo om hver enkelt artist fra alle landene. Har du selv gjort det med alle de andre landene? Sikkert ikke! Random folk som stemmer i Europa vet ikke at tix betyr tics. Låta er for dårlig, og det fikk vi bevist nå. Og så må Norge slutte å stemme på personer og begynne å stemme på låter i stedet, slik at det slipper å bli pinlig for oss i fremtidige finaler.

Anonymkode: 1e486...04f

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

se hvor hånda hans til venstre på bildet er. Her er han på vei ned. Tommelen hans er opp. Hvordan blir noe holdt i den hånda? Hånda hans på høyre side av bilde er også synlig.

Får ikke noen av forklaringene til å stemme

Venstre hånd er nært nesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har plutselig oddsen til Italia gått ned, og Frankrike gått opp? Skjedde nå under pauseunderholdningen.

Svarer meg selv. Gjetter på at glasskår-episoden allerede hadde skjedd på dette tidspunktet og at det var det som påvirket oddsen så voldsomt. 
Noen som fikk med seg når i sendingen glasskår-episoden skjedde?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svarer meg selv. Gjetter på at glasskår-episoden allerede hadde skjedd på dette tidspunktet og at det var det som påvirket oddsen så voldsomt. 

Oh.....Men hvorfor så ikke VI dette mens de fra oddsene så det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter at linjene (knis) var stengt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Etter at linjene (knis) var stengt. 

Ja, det står på skjermen «closed». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skjønner ikke hypen rundt Italia. Jeg liker rock, men syns ikke låta er noe catchy, og de er jo helt ville. Likte Finland sin bedre.

ang tix så syns jeg det har blitt litt vel mye føleri og budskap. For all del jeg syns det er helt fantastisk med fokus på psykisk helse og at han skal fronte sykdommen son osv men der har blitt litt mye og for meg virker det ikke helt ektefølt, bare pr. Og fokus er bort fra sangen. Og det så vi kanskje resultatet av idag. Folk bryr seg ikke. I denne sammenhengen. Man stemmer ikke på en låt pga det.
Men At han kan bruke sin offentlige posisjon  til å fronte det er noe helt annet enn å bruke det så bevisst som PR for seg selv synes jeg

Anonymkode: b7389...480

Resten av Europa har ikke blitt følelsesmessig manipulert. Derfor bryr de seg filla om Tix, som ble kjedelig og middelmådig sammenlignet med mange av bidragene. 

Anonymkode: 0fe7c...200

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigyn skrev (12 minutter siden):

Leste at han skal ha sagt at det var noe med en knust flaske. Og kameraten kan absolutt ha dultet for å si fra om at de nå blir filmet og må følge med.

Er jo rimelig uredd gjort å evt ta narkotika i en slik setting, med så mange mennesker og kameraer, uten å ta seg en dotur engang. Ikke umulig selvsagt, men hvor sannsynlig det er er jeg usikker på. Ja, ja. Samme for meg egentlig, håper de ikke blir diska bare 🙂

Tillegg - absolutt ikke fremmed for at folk tar kokain, hadde ikke blitt overrasket over det. Bare akkurat denne settingen, med så mange øyne på deg til enhver tid.

Upraktisk å gå på do hver 30-45 minutt og 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sprinkle skrev (8 minutter siden):

Venstre hånd er nært nesen.

Jeg klarer ikke å se hvordan han skal klare å holde noe i den hånda. Tommelen er jo godt synlig.

Kan liksom ikke tenke meg at han tar noe der, hvor det er kamera og telefoner overalt. Men jeg utelukker ikke at han driver med det utenom green-roomen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KillerKitty skrev (2 minutter siden):

Upraktisk å gå på do hver 30-45 minutt og 😅

Jeg vet tydeligvis ikke nok om kokain, visste ikke at man trengte påfyll hver halvtime 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hva skjedde egentlig når han fyren skulle avgi poeng fra Island? Fikk ikke med meg hva som ble sagt, men det ble da passe kleint?

Anonymkode: d9281...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skjedde egentlig når han fyren skulle avgi poeng fra Island? Fikk ikke med meg hva som ble sagt, men det ble da passe kleint?

Anonymkode: d9281...b52

Han prøvde å være morsom. . .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skulle ønske jeg kunne være like naiv.

Jeg bryr meg ikke om han tar kokain, synes bare det var litt festlig.

Jeg syns heller ikke det ser ut som han snorter.  tror ikke han er så dum at han gjør det på live tv. Tar han noe, gjør han nok det på do eller no, som oss fleste ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jodaneida skrev (Akkurat nå):

Jeg syns heller ikke det ser ut som han snorter.  tror ikke han er så dum at han gjør det på live tv. Tar han noe, gjør han nok det på do eller no, som oss fleste ;)

Tja, er da ikke så uvanlig å snorte ved bordet. Spørs hvor man fester.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...