Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Juryen ga flest poeng til: 

1. plass Sveits

2.plass Frankrike

3. plass Malta

4. plass Italia

5. plass Island

Folket ga

1. plass Italia

2. plass Ukraina

3. plass Frankrike

4. Plass Finland

5. plass Island 

6. plass likt mellom Sveits og Litauen

Anonymkode: 2f25b...91e

Ja, helt tydelig at publikum og fagjury er uenige om det meste.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig har aldri tatt narkotika og er imot «hard drugs» men ærlig talt. Whatever. 

Anonymkode: 2ef04...9cf

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Diskes pga litt nose candy under MGP? 

HAHAHA

Anonymkode: ef80f...f91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som Italia kan miste seieren🙈 håper det🙈

Anonymkode: ccc3c...1aa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig! Blir veldig feil når det er stort sprik mellom jurystemmene og folkestemmene. 

Over til noe annet jeg satt og tenkte på angående fremførelsen til TIX; Er det flere enn meg som tenker at formidlingen hadde vært mye bedre om han bare hadde beholdt solbrillene sine av isteden for å ta de på igjen etter sånn 2 sekunder? Jeg tenker at da hadde han formidlet at han ikke skammer seg over ticsene sine og tør å vise dem frem, isteden for at det litt sånn "hei, jeg har tics, og de skjuler jeg bak solbrillene mine". Det er heller ikke lett for folk å faktisk skjønne at det er tics han har når han har solbrillene av i så kort tid med mindre man er klar over det. Samboeren min hadde ikke fått det med seg og trodde han bare ble blendet av scenelysene. 

Anonymkode: 4b0c5...c6a

Jeg tipper at å fremføre hele greia med brillene av, ville vært fryktelig slitsomt for øynene. Er det ikke sånn at ticsene forsterkes av  sterkt lys? 

Anonymkode: eb363...fcb

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper de blir disket dersom det viser seg at det var kokain-sniffing. De er forbilder for barn, husker selv de som vant da jeg vokste opp, og husker fortsatt sangene. Men de bør ta en narkotest av de asap for å få det bekreftet/avkreftet, og ta beslutningen etter dette. 

Anonymkode: a52b2...707

Kan noen av de utallige koronatestene de må ta også brukes til å teste narko, tro?

Anonymkode: 8dcda...cde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig! Blir veldig feil når det er stort sprik mellom jurystemmene og folkestemmene. 

Over til noe annet jeg satt og tenkte på angående fremførelsen til TIX; Er det flere enn meg som tenker at formidlingen hadde vært mye bedre om han bare hadde beholdt solbrillene sine av isteden for å ta de på igjen etter sånn 2 sekunder? Jeg tenker at da hadde han formidlet at han ikke skammer seg over ticsene sine og tør å vise dem frem, isteden for at det litt sånn "hei, jeg har tics, og de skjuler jeg bak solbrillene mine". Det er heller ikke lett for folk å faktisk skjønne at det er tics han har når han har solbrillene av i så kort tid med mindre man er klar over det. Samboeren min hadde ikke fått det med seg og trodde han bare ble blendet av scenelysene. 

Anonymkode: 4b0c5...c6a

Det hadde gått ut over stemmeprestasjon og alt så nei. 

Anonymkode: b74ef...c7c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor leser du det?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen av de utallige koronatestene de må ta også brukes til å teste narko, tro?

Hjelpes..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor står det? Hadde gossa meg hvis det skjer!!

Anonymkode: b645f...f29

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De høyeste poengene vi fikk i Europa fra folkestemmene var 10 poeng fra Malta, 8 fra Danmark og Sverige, og 7 fra Aserbajdsjan ❤️

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Om det skulle skje...Hva da? Sveits «vinner»? Ønsker han å ha en seier på denne måten? 

Anonymkode: 06814...819

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han snorter ikke ei stripe,men en sånn micro skje med kokain,sånn du bare sniffer inn en gang.

Anonymkode: 07c1f...477

Ja, jeg ser det, men det var enklere å skrive «snorte en stripe», fordi det ofte er det man forbinder med kokain. Uansett var det rimelig tydelig!

Anonymkode: c6d66...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei men det finnes hurtigtester for narko 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut som noe snorting. Han tar hodet litt ned, men veldig fort opp igjen. Rekker ikke å snorte så mye på den tiden. Dessuten, man pleier å ha en stripe, noe som tilsier at man må flytte hode eller det man snorter med (ofte seddel). Heller ikke uvanlig å ta seg til nesen rett etter en linje. Tar seg gjerne til nesen mye mer enn vanlig en stund etter å ha tatt seg litt.

Jeg synes det ser ut som han ser ned på en skjerm.

Anonymkode: 06f18...ee5

• Liker 16
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke hadde vært for jury-stemme og kun folket fikk bestemme, så hadde Danmark gått videre fra semifinalen! De fikk like mange poeng fra publikum som Hellas. Og mange fler poeng fra publikum enn Serbia, Albania, San Marino. Men fordi de kun fikk 9 jurypoeng gikk de ikke videre fra semifinalen.

Anonymkode: 2f25b...91e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut som noe snorting. Han tar hodet litt ned, men veldig fort opp igjen. Rekker ikke å snorte så mye på den tiden. Dessuten, man pleier å ha en stripe, noe som tilsier at man må flytte hode eller det man snorter med (ofte seddel). Heller ikke uvanlig å ta seg til nesen rett etter en linje. Tar seg gjerne til nesen mye mer enn vanlig en stund etter å ha tatt seg litt.

Jeg synes det ser ut som han ser ned på en skjerm.

Anonymkode: 06f18...ee5

Hadde det vært så uskyldig hadde ikke sidemannen dultet borti ham slik og han snorter nok fra en skje.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men om det viser seg at denne snortinga faktisk er realiteten, bør de diskes. 

12 lines goes to....

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært så uskyldig hadde ikke sidemannen dultet borti ham slik og han snorter nok fra en skje.

Han dulter borti han slik at de alle skal se i kamera og vinke til folk. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jo fordi de ble filmet akkurat da og da skulle ikke han sitte og se i mobilen ? 

Anonymkode: ed713...be2

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...