GÃ¥ til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

EBU Statement on alleged drug use at Eurovision Song Contest 2021

No drug use took place in the Green Room and we consider the matter closed. (EBU)

...

Og med det avslutter vi den diskusjonen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting jeg synes er bra er at TIX tør å vise følelser, han tør å grine når han blir skikkelig glad, han tør å grine når han er lei seg, han jubler når han er fornøyd eller liker noe skikkelig godt. Spesielt for gutter kan det være litt tabu å grine, så jeg synes det er bra han viser det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla

Latterlig at innlegget mitt ble slettet, uten begrunnelse.. alt jeg gjorde var å legge ut en sangtekst som parodierte et av årets eurovision- bidrag, kun for å illustrere et poeng. Ingen stygge ord, ingen hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Ja, men nå er det ikke at sangeren gråter, ler eller andre følelsesutbrudd som gjør at en sang blir karakterisert som god.

Neida, men nå tenkte jeg mer på han som forbilde. Folk er veldig flinke til å trekke frem negative ting, så jeg synes man skal snakke om de positive også. Russangene hadde heller ingen ting med året låt å gjøre, men ble diskutert likevel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det italienske rockebandet Måneskin opplever suksess på Spotify. Vinnerlåten 'Zitti E Buoni' har tatt seg inn på niendeplass på den globale topplisten Spotify Global Chart. Det er første gang at en låt på italiensk tar seg inn på listens topp 10. (MSN)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 30.5.2021 den 23.18):

https://www.tv2.no/underholdning/14031558/ 
Tix har klart noe ingen annen norsk har gjort før🥳

Anonymkode: 2c801...081

Endelig. NÃ¥ blir disse eldre damene igjen sinna fordi en ikke skal snakke negativt om godgutten deres.

Anonymkode: 54948...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Endelig. NÃ¥ blir disse eldre damene igjen sinna fordi en ikke skal snakke negativt om godgutten deres.

Anonymkode: 54948...324

Og du har lest artikkelen eller? (Ikke bare overskriften...) Den omhandler jo ikke noe negativt. Snarere tvert imot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Måneskin klatrer videre på de britisk hitlistene, men ikke med 'Zitti e buoni'. Det er låten 'I wanna be your slave' som nå er oppe på 7. plass. Det skal visstnok komme en engelsk versjon av 'Zitti e buoni' senere. 

..

Endret av NordicViking
Feilstaving
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...