AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3341 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt enig. Dette synes jeg det er rart ingen før her har nevnt. Jeg ønsker ikke dømme og det er ikke vondt ment fra min side. Men man tenker overhodet ikke konsekvenser og hva som er lurt å gjøre når man allerede er full og/eller rusa. Da gjør man akkurat det man føler for i øyeblikket. Og flere av de som deltok der var nok såpass beruset at all fornuft var forduftet for lenge siden. Anonymkode: af074...8b5 Dette er meg igjen. Og jeg mener også at skulle det vise seg at han har tatt stoff. Så er de jo like dyktige for det. Og flinke folk. Så hva spiller det for noen rolle? De blir ikke mindre flinke av den grunn. De er garantert heller ikke de eneste i konkurransen som kanskje har tatt narkotika. Anonymkode: af074...8b5 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3342 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Dette er ikke en rettsal, dette er et diskusjonsforum, jeg kan si hva jeg tror og MISTENKER, og det er basert på klippene på tv. Jeg konfronterer deg med din oppførsel, du har kjørt på hardt hos meg og prøvd å legge ord i munnen min og fortalt meg hva jeg skal si og gjøre. Jeg skjønner det er vanskelig, men dette er et forum for diskusjon og du bestemmer ikke hvordan folk skal diskutere. Anonymkode: d5eeb...caf Du misser poenget. Det er en alvorlig anklage, det kan ødelegge karrieren til de du snakker om og da bør man ha beviser som backer dette også - selv om det kun er et diskusjonsforum og ikke en rettsal... Det er nettopp slike diskusjonsforumene gjør at karrierer blir ødelagt pga stygge rykter og utsagn. Anonymkode: 8cd07...c46 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3343 Skrevet 24. mai 2021 Tuttifrutt skrev (9 timer siden): Når kommer svaret på testen tror dere? Det kommer an på hva slags test som blir tatt. Tas det hurtigtest i form av blodprøve er svaret negativt allerede før testen er tatt (med mindre det er inntatt mer kokain rett før testen tas). Er det urintest som tas tar det normalt 1 døgn å få svar, men usikker på om de får tatt en hurtigtest. Da ser man svaret etter få minutter, men det er gode marginer for falskt prøvesvar så det bør uansett sendes inn for analyse. Urintest er også lett å manipulere så la oss håpe dette gjøres riktig. Anonymkode: e8066...a44
Drizzt Skrevet 24. mai 2021 #3344 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke en rettsal, dette er et diskusjonsforum, jeg kan si hva jeg tror og MISTENKER, og det er basert på klippene på tv. Jeg konfronterer deg med din oppførsel, du har kjørt på hardt hos meg og prøvd å legge ord i munnen min og fortalt meg hva jeg skal si og gjøre. Jeg skjønner det er vanskelig, men dette er et forum for diskusjon og du bestemmer ikke hvordan folk skal diskutere. Anonymkode: d5eeb...caf Du fraskriver deg ansvaret for spekulasjoner og rykter du sprer og alvorlige anklager du kommer med bare fordi du ikke er i en rettssal? Det holder ikke. Du har like mye ansvar her som i en rettssal. Du kan ikke bare lire av deg det du vil og gjemme deg bak AB og fraskrive deg ansvaret. Men det er positivt å se at du nå har snudd og gått over til bare ''tror og mistenker''. P.S. Det hjelper ikke din sak å diskutere meg og det er ikke bare du som sprer spekulasjoner og anklager uten bevis i denne tråden heller. Det gjelder like mye også alle andre som er så sikre på at han tok dop samtidig som de mangler bevis. Det handler om å være obs på før man kaster seg på bølgen med spekulasjoner og rykter som er såpass alvorlige. Jeg er faktisk overrasket at moderatorne ikke har fjernet alle spekulasjonene deres siden å spre rykter og spekulasjoner er utenfor det som tillates på forumet. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3345 Skrevet 24. mai 2021 Drizzt skrev (10 timer siden): We are aware of the speculation surrounding the video clip of the Italian winners of the Eurovision Song Contest in the Green Room last night. The band have strongly refuted the allegations of drug use and the singer in question will take a voluntary drug test after arriving home. This was requested by them last night but could not be immediately organized by the EBU. The band, their management and head of delegation have informed us that no drugs were present in the Green Room and explained that a glass was broken at their table and it was being cleared by the singer. The EBU can confirm broken glass was found after an on site check. We are still looking at footage carefully and will update with further information in due course. https://eurovision.tv/mediacentre/release/ebu-statement-on-maneskin-in-the-esc-green-room-during-the-grand-final Det er meg du siterer med dette svaret. Skjønner ikke helt hva du siterer for. Jeg skrev at jeg synes det er rart det ikke lot seg gjøre å ta en blodprøve på stedet all den tid mannen selv ba om det. Det er helsepersonell tilstede på arrangementet og dette burde fint kunne latt seg gjøre. Svaret ditt sier akkurat det samme: EBU kunne ikke ta testen på stedet, hvilket medfører at det går ekstra tid og de måtte vente til de kom hjem. Akkurat det synes jeg var kjempedårlig da det var viktig å få dette avklart raskt. Jeg spekulerer ikke særlig over hvorvidt det ble inntatt kokain eller ikke, men jeg synes det er trist at det får så mye oppmerksomhet dersom dette ikke stemmer. Håper virkelig dette er læring for arrangørene til senere. Det bør kunne testes for dop på arrangementet og det er, som flere nevner over, godt mulig det var flere som inntok dop under arrangementet. Trist om det er sånn det skal være med fullt av barn og unge som publikum. Anonymkode: e8066...a44 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3346 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vanligvis liker jeg ikke høye hæler og neglelakk på menn, men fy søren - jeg kommer ikke over hvor sinnsykt sexy Damiano er på scenen!!!!! Jeg MÅ på Måneskin-konsert hvis de kommer til Norge en gang😍 Anonymkode: b880d...868 Han er råheit😍 Og den sexy stemmen da! Ser godt at han ser opp til Harry Styles da, akkurat samme klesstilen(gjerne med dameklær, sjekk insta), håret og tatoveringer. Trodde faktisk han var eldre enn 22! Han bassisten ser ut som han kommer rett fra et puddelrockband på 80-tallet😅 Anonymkode: f1636...086 1
Drizzt Skrevet 24. mai 2021 #3347 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er meg du siterer med dette svaret. Skjønner ikke helt hva du siterer for. Jeg skrev at jeg synes det er rart det ikke lot seg gjøre å ta en blodprøve på stedet all den tid mannen selv ba om det. Det er helsepersonell tilstede på arrangementet og dette burde fint kunne latt seg gjøre. Svaret ditt sier akkurat det samme: EBU kunne ikke ta testen på stedet, hvilket medfører at det går ekstra tid og de måtte vente til de kom hjem. Akkurat det synes jeg var kjempedårlig da det var viktig å få dette avklart raskt. Jeg spekulerer ikke særlig over hvorvidt det ble inntatt kokain eller ikke, men jeg synes det er trist at det får så mye oppmerksomhet dersom dette ikke stemmer. Håper virkelig dette er læring for arrangørene til senere. Det bør kunne testes for dop på arrangementet og det er, som flere nevner over, godt mulig det var flere som inntok dop under arrangementet. Trist om det er sånn det skal være med fullt av barn og unge som publikum. Anonymkode: e8066...a44 Du skrev: Skjønner ikke at de ikke bare kunne ta en blodprøve på stedet for å sjekke ut dette umiddelbart da mannen sa ja til å la seg teste. De må jo ha helsepersonell tilstede og det er fort gjort å ta en blodprøve. Så jeg siterte den offisielle uttalelsen om hvorfor de ikke kunne bare ta en blodprøve på stedet. Jeg er enig at det ville vært best å ta testen der og da, men tydeligvis var det ikke mulig. Likevel er det veldig viktig at han var klar til å testes med en gang. Det er veldig mye som taler mot at det ble brukt dop og en uheldig kameravinkel skal ikke ødelegge karrièren. Denne fordommen at alle rockebander bruker dop, slik det fremstår i denne tråden, teller ikke som bevis. 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3348 Skrevet 24. mai 2021 Drizzt skrev (5 minutter siden): Du skrev: Skjønner ikke at de ikke bare kunne ta en blodprøve på stedet for å sjekke ut dette umiddelbart da mannen sa ja til å la seg teste. De må jo ha helsepersonell tilstede og det er fort gjort å ta en blodprøve. Så jeg siterte den offisielle uttalelsen om hvorfor de ikke kunne bare ta en blodprøve på stedet. Jeg er enig at det ville vært best å ta testen der og da, men tydeligvis var det ikke mulig. Likevel er det veldig viktig at han var klar til å testes med en gang. Det er veldig mye som taler mot at det ble brukt dop og en uheldig kameravinkel skal ikke ødelegge karrièren. Denne fordommen at alle rockebander bruker dop, slik det fremstår i denne tråden, teller ikke som bevis. Vi tenker likt! Men ser ikke at EBU noe sted forklarer hvorfor de ikke kunne ta en blodprøve på stedet. De sier kun at de ikke kunne organisere dette umiddelbart, noe jeg altså ikke forstår og synes er veldig rart. Anonymkode: e8066...a44 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3349 Skrevet 24. mai 2021 Ulven skrev (13 timer siden): Det er jo nå ingen tvil om at Grønneberh har noe personlig mot Tix. Dette er så langt forbi det som er en normal akseptabel anmeldelse av en artist, at jeg blir flau på VG`s vegne. Jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hva som satte igang denne feiden i utgangspunktet. Det er da ikke så vanskelig. Grønneberg har slaktet Staysman & Lazz før, og vi vet jo hvor tight millionæren fra Bærum er med Staysman. Jeg antar de mente dette var en god anledning til å tyne Grønneberg litt, problemet er at når Tix med sitt kvinnefornedrende tekstunivers krever at andre må passe på hvordan de ordlegger seg - da singler det kraftig i glasshus. Anonymkode: 66e14...925 4
Blålin Skrevet 24. mai 2021 #3350 Skrevet 24. mai 2021 CecilieX skrev (11 timer siden): Så teit å trekke alderskortet. Med alder kommer livserfaring. Du møter mange folk i løpet av et liv som gjør at du bedre blir i stand til å være åpen for hva som finnes bak maskene til folk. Nå er ikke jeg "eldre", men heller ingen "spring chicken" for å si det sånn... og min livserfaring ser andre ting bak maskene på folk en hva disse damene gjør. Og jeg er ikke alene om å mene det om TIX i min aldersguppe. Livserfaring, særlig kjennskap til psykiske lidelser, har gitt meg og mine en helt annen innsikt. Så "livserfaring" er relativt. Like mange meninger blant middelaldrende og eldre som de unge, altså. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3351 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han er råheit😍 Og den sexy stemmen da! Ser godt at han ser opp til Harry Styles da, akkurat samme klesstilen(gjerne med dameklær, sjekk insta), håret og tatoveringer. Trodde faktisk han var eldre enn 22! Han bassisten ser ut som han kommer rett fra et puddelrockband på 80-tallet😅 Anonymkode: f1636...086 Bassisten er en jente. Anonymkode: 49ccd...55f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3352 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi tenker likt! Men ser ikke at EBU noe sted forklarer hvorfor de ikke kunne ta en blodprøve på stedet. De sier kun at de ikke kunne organisere dette umiddelbart, noe jeg altså ikke forstår og synes er veldig rart. Anonymkode: e8066...a44 Jeg klarer derimot veldig godt å skjønne at det er vanskelig å mobilisere helsepersonell med riktig utstyr (også oppbevaring og folk til å faktisk analysere prøvene) kl 0130 natt til søndag for en person som ikke er statsborger midt i en pandemi når de ikke var forberedt på det. Det er liksom ikke bare å ta en blodprøve og stappe i lomma. De skulle jo også reise på formiddagen dagen etter. Jeg tror heller ikke de forstod alvoret av anklagene umiddelbart. Anonymkode: 49ccd...55f 9
Blålin Skrevet 24. mai 2021 #3353 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han selger det bra inn da, det skal han ha. Omtrent halvparten av vennelista mi på facebook hyller han som en vinner, uansett! Han er en HELT og helt KONGE, i følge damer i 40-50 åra. Anonymkode: ab692...111 Uff da. Jeg kjenner typen. Nå har jeg blitt 40, og vil bare opplyse om at vi stammer fra grunge rockens tid. Ingen rundt meg liker annet en det vi mener er kvalitetsmusikk (veldig annerledes en TIX). Men vår aldersgruppe og litt oppover er delt i smaken. Det var vi også under Nirvana-tiden. Vi hadde jo også Rune Rudberg og svenske dansband i oppveksten 2
Blålin Skrevet 24. mai 2021 #3354 Skrevet 24. mai 2021 Fabienne skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke fordra TIX Og det er fordi han framstår gjennomført kynisk, kalkulert og iskald. Ja, jeg har sett intervjuer. Han har ikke en særlig fin personlighet i mine øyne, men det er jo ikke viktig i en musikkonkurranse, og musikken hans er i mine øyne også helt elendig. Helt elendig. Cola på vokalisten i Måneskin bryr jeg meg lite om, men bassisten. er, som jeg tidligere har postet, helt rå. For en attitude på en jente på 21! Hva har det å si om han vokalisten har dratt en stripe? De vant jo uansett eller? Min favoritt ble Frankrike underveis i finalen. Rå dame, nydelig sang, nydelig opptreden. Enig i alt du sier. Bortsett fra at jeg ikke tror han tok cola. Og at trommisen fortjener skjønnhetspoeng, han også, pluss at gitaristen er en uhyre dyktig gitarist (sett klipp fra andre konserter). Liker den akustiske versjonen av GP-vinneren best. 2
Zenhouse Skrevet 24. mai 2021 #3355 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. Dette synes jeg det er rart ingen før her har nevnt. Jeg ønsker ikke dømme og det er ikke vondt ment fra min side. Men man tenker overhodet ikke konsekvenser og hva som er lurt å gjøre når man allerede er full og/eller rusa. Da gjør man akkurat det man føler for i øyeblikket. Og flere av de som deltok der var nok såpass beruset at all fornuft var forduftet for lenge siden. Anonymkode: af074...8b5 Du ønsker ikke å dømme? Men det gjør du i realiteten. Og å mene at de fleste var så beruset at all fornuft var fordufte... ærlig talt. At det ble myye drikking på etterfesten kan godt være, men å tro at det blir drukket sanseløst under poenggivningen...come on 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3356 Skrevet 24. mai 2021 Drizzt skrev (1 time siden): Du fraskriver deg ansvaret for spekulasjoner og rykter du sprer og alvorlige anklager du kommer med bare fordi du ikke er i en rettssal? Det holder ikke. Du har like mye ansvar her som i en rettssal. Du kan ikke bare lire av deg det du vil og gjemme deg bak AB og fraskrive deg ansvaret. Men det er positivt å se at du nå har snudd og gått over til bare ''tror og mistenker''. P.S. Det hjelper ikke din sak å diskutere meg og det er ikke bare du som sprer spekulasjoner og anklager uten bevis i denne tråden heller. Det gjelder like mye også alle andre som er så sikre på at han tok dop samtidig som de mangler bevis. Det handler om å være obs på før man kaster seg på bølgen med spekulasjoner og rykter som er såpass alvorlige. Jeg er faktisk overrasket at moderatorne ikke har fjernet alle spekulasjonene deres siden å spre rykter og spekulasjoner er utenfor det som tillates på forumet. Nei jeg anklager ikke, jeg sa hva jeg trodde basert på tvbildene, jeg sa også at det ikke betyr noe. Hva enn måneskin drev med før de kom til mgp så var de allerede veldig populære, selv om du tror det så har ikke jeg makt til å ødelegge deres karriere bare fordi jeg sa jeg tror han snorta noe over bordet, selv om jeg gir F i om han gjorde det. Så får vi se hva testen sier. Han selv sier jo han ikke har gjort det, jeg sier bare hva jeg tror. Anonymkode: d5eeb...caf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3357 Skrevet 24. mai 2021 Blålin skrev (27 minutter siden): Uff da. Jeg kjenner typen. Nå har jeg blitt 40, og vil bare opplyse om at vi stammer fra grunge rockens tid. Ingen rundt meg liker annet en det vi mener er kvalitetsmusikk (veldig annerledes en TIX). Men vår aldersgruppe og litt oppover er delt i smaken. Det var vi også under Nirvana-tiden. Vi hadde jo også Rune Rudberg og svenske dansband i oppveksten Jeg er over 50 selv, så jeg er godt kjent med det du beskriver Er i grunnen fascinert over de jeg kjenner som plutselig er blitt Tix-fans på sin hals, og forsvarer han, uansett. Anonymkode: ab692...111 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3358 Skrevet 24. mai 2021 Det spiller jo ifølge flere i tråden her ingen rolle hva testen sier. Er den negativ er svaret falskt. Anonymkode: ed713...be2 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3359 Skrevet 24. mai 2021 Hvorfor trenger Tix å forsvares egentlig? Anonymkode: ed713...be2 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3360 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor trenger Tix å forsvares egentlig? Anonymkode: ed713...be2 Nei si det. Han representerte Norge i den europeiske konkurransen. Vi driter ikke ut våre egne. Grønneberg kan gå og finne seg et flagg å tygge på. Anonymkode: 0d415...00c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå