Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han dulter borti han slik at de alle skal se i kamera og vinke til folk. 

Anonymkode: 06814...819

Nettopp

Anonymkode: ed713...be2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De høyeste poengene vi fikk i Europa fra folkestemmene var 10 poeng fra Malta, 8 fra Danmark og Sverige, og 7 fra Aserbajdsjan ❤️

Anonymkode: a52b2...707

Hvor finner man slik informasjon?

Anonymkode: a59b2...d7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det ikke hadde vært for jury-stemme og kun folket fikk bestemme, så hadde Danmark gått videre fra semifinalen! De fikk like mange poeng fra publikum som Hellas. Og mange fler poeng fra publikum enn Serbia, Albania, San Marino. Men fordi de kun fikk 9 jurypoeng gikk de ikke videre fra semifinalen.

Anonymkode: 2f25b...91e

Hvor leser man dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo fordi de ble filmet akkurat da og da skulle ikke han sitte og se i mobilen ? 

Skulle ønske jeg kunne være like naiv.

Jeg bryr meg ikke om han tar kokain, synes bare det var litt festlig.

Anonymkode: ef80f...f91

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han ved siden av så stresset ut når han gjorde det. Det var neppe en mobil du....

Anonymkode: d5eeb...caf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ITALIAS MANAGER TIL VG: - DAMIANO TAR IKKE DOP

Italias Måneskin gikk av med seieren under årets finale i Eurovision. Men det er ikke bare seieren som har gitt italienerne oppmerksomhet på sosiale medier.

I et klipp fra sendingen, mens programlederne leser opp poengsummene, ser det tilsynelatende ut som at vokalist Damiano David tar narkotika fra bordet han sitter ved.

Til VG sier Italias manager at det ikke var snakk om narkotika, men at David plukket opp glasskår etter at et bandmedlem knuste et glass.

– Som nevnt på pressekonferansen, ble et glass knust i green room av Thomas – og Damiano tar ikke dop, skriver manageren i en melding til VG.

Anonymkode: 8dcda...cde

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvor finner man slik informasjon?

Jeg fant den infoen på nrk sin nach livesending 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ønske jeg kunne være like naiv.

Jeg bryr meg ikke om han tar kokain, synes bare det var litt festlig.

Jeg er langt fra naiv, men liker ikke når folk svartmaler noen og ødelegger seier uten å være sikker på noe som helst. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italias Måneskin gikk av med seieren under årets finale i Eurovision. Men det er ikke bare seieren som har gitt italienerne oppmerksomhet på sosiale medier.

I et klipp fra sendingen, mens programlederne leser opp poengsummene, ser det tilsynelatende ut som at vokalist Damiano David tar narkotika fra bordet han sitter ved.

Til VG sier Italias manager at det ikke var snakk om narkotika, men at David plukket opp glasskår etter at et bandmedlem knuste et glass.

– Som nevnt på pressekonferansen, ble et glass knust i green room av Thomas – og Damiano tar ikke dop, skriver manageren i en melding til VG.

Et glasskår? Denne kjøper jeg ikke.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Håper de blir disket dersom det viser seg at det var kokain-sniffing. De er forbilder for barn, husker selv de som vant da jeg vokste opp, og husker fortsatt sangene. Men de bør ta en narkotest av de asap for å få det bekreftet/avkreftet, og ta beslutningen etter dette. Syns det var rart at fire land fikk 0 poeng, og fikk veldig vondt av de. Storbritannia må slutte å sende elendige sanger. Likte klippet av efentix på slutten❤️

Italia er neppe de eneste som tok noen linjer i kveld, og det burde ikke ha noe å si. Barn skjønte nok ikke hva han gjorde

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er langt fra naiv, men liker ikke når folk svartmaler noen og ødelegger seier uten å være sikker på noe som helst. 

Hvem bryr seg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Manager ja....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ved siden av så stresset ut når han gjorde det. Det var neppe en mobil du....

Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Nei, man vet selvfølgelig best på kg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wera1 skrev (24 minutter siden):

Syns du ikke det et flaut å glippe sånn foran millioner og millioner av seere? Gå i det minste på do å snort kokainen din, liksom 😅 Flaut. Ødela litt for meg når de er så dumme. 

Hadde du reagert om du så han drikke alkohol da? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem bryr seg?

Om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sprinkle said:

«glasskår» 😏😏😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rart å putte glasskåret i nesen

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

plukket opp glasskår

Kreativt! 🤣

Anonymkode: 2f25b...91e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Manager ja....

Ja, hadde vært overraskende om han sa jepp, litt dop må man ha når man først er på tur i Nederland. 😄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hypen rundt Italia. Jeg liker rock, men syns ikke låta er noe catchy, og de er jo helt ville. Likte Finland sin bedre.

ang tix så syns jeg det har blitt litt vel mye føleri og budskap. For all del jeg syns det er helt fantastisk med fokus på psykisk helse og at han skal fronte sykdommen son osv men der har blitt litt mye og for meg virker det ikke helt ektefølt, bare pr. Og fokus er bort fra sangen. Og det så vi kanskje resultatet av idag. Folk bryr seg ikke. I denne sammenhengen. Man stemmer ikke på en låt pga det.
Men At han kan bruke sin offentlige posisjon  til å fronte det er noe helt annet enn å bruke det så bevisst som PR for seg selv synes jeg

Anonymkode: b7389...480

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...