Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Carola, så navlebeskuende som alltid 🙄

Anonymkode: 2febf...c4e

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det så ut som han italienske vokalisten sniffet et eller annet? 

Anonymkode: bb657...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han snorta eller ikke, synes jeg fortsatt de fortjente å vinne da bidraget var best etter min mening. Jeg tar avstand fra narkotika og syns det er synd om det stemmer at han snorta, men det endrer ikke det faktum at de er ekstremt talentfulle. Beste jeg har sett/hørt på lenge!

Anonymkode: bd515...794

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde ikke forundret meg at han tok kokain. Jeg har bodd 5 år i Spania og sett hvor lett de tar på narkotika der. Både sjefene i dress og ungdommene røyker marihuana daglig og drar en stripe eller to når det passer dem. For meg som nordmann var det hele helt vanvittig, men det var bare å akseptere at slik var det. Tipper det er ganske lik mentalitet i Italia. 
Men, det skal sies at det virker litt merkelig  å dra en stripe på direktesendt tv. Vil tro at ESC har nulltolleranse for narkotika. Så er dette tilfelle kan det hende det får etterspill. 

Anonymkode: e6fda...917

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er jo rock n roll så de må jo snorte🤪🤪

Anonymkode: dd4d2...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dere så firkanta at evnt kokainsnorting gjør at dere vil diskvalifisere Italia? 

Det er et rockeband haha, hva forventer dere?

Det er som å synest at det er dumt at det finnes trær i skogen

Anonymkode: 44330...da0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fy faen om de mister seieren pga det der.. ikke at det hadde vært ufortjent, men for en idiotisk ting å gjøre, da har du ikke mye grenser, dra dop foran hele verden. 

Uansett, bidraget var best

Anonymkode: d5eeb...caf

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Driter i om de doper seg eller ei, men så Harry om de evt gjorde det live

Anonymkode: 7b008...87e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dere så firkanta at evnt kokainsnorting gjør at dere vil diskvalifisere Italia? 

Syns du ikke det et flaut å glippe sånn foran millioner og millioner av seere? Gå i det minste på do å snort kokainen din, liksom 😅 Flaut. Ødela litt for meg når de er så dumme. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De kan ikke ikke bli disket! De har tatt narkotika på direkten...duh.

Anonymkode: 07c1f...477

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, selv rockefolk skjønner vel at det lønner seg å gjøre det mer skjult enn på direktesendt TV. Får se om det får noen konsekvenser, aner ikke hva slags policy ESC har.

Anonymkode: e6847...cb7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maxwell skrev (28 minutter siden):

Måneskin høres ut som en blanding av Nirvana og Led Zeppelin ! ☺️

Rage against the machine! Helt likt!

Anonymkode: 92797...b38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Juryen ga flest poeng til: 

1. plass Sveits

2.plass Frankrike

3. plass Malta

4. plass Italia

5. plass Island

Folket ga

1. plass Italia

2. plass Ukraina

3. plass Frankrike

4. Plass Finland

5. plass Island 

6. plass likt mellom Sveits og Litauen

Anonymkode: 2f25b...91e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg reagerte også på øynene hans, noe var ikke som det skulle! Når det er sagt, jeg hadde klådd på ham anyday og er sjeleglad de vant! 😁

Anonymkode: d5eeb...caf

Ja, folk blir litt ville og intense i blikket, og får gjerne litt større pupiller. 

Det er sånt jeg sjelden la merke til før, før jeg har møtt folk som jeg har visst har gjort det.

Men nå ser jeg det overalt. Som med botox og hair extensions. Noen ser det ikke, men de som vet, de vet.

Mener ikke man skal ta fra han seieren likevel altså.

Eller kan det hevdes at kokain er prestasjonsfremmende i denne sammenheng?  Kjør debatt :P 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å representere et land mens man sniker til seg en linje eller to.. :popcorn:

Lurer på hva som bli å skje videre! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noe som helst måte å omgjøre dette tullete jury systemet? Hvorfor kan det ikke være som før? 

Anonymkode: 83650...a18

Enig! Blir veldig feil når det er stort sprik mellom jurystemmene og folkestemmene. 

Over til noe annet jeg satt og tenkte på angående fremførelsen til TIX; Er det flere enn meg som tenker at formidlingen hadde vært mye bedre om han bare hadde beholdt solbrillene sine av isteden for å ta de på igjen etter sånn 2 sekunder? Jeg tenker at da hadde han formidlet at han ikke skammer seg over ticsene sine og tør å vise dem frem, isteden for at det litt sånn "hei, jeg har tics, og de skjuler jeg bak solbrillene mine". Det er heller ikke lett for folk å faktisk skjønne at det er tics han har når han har solbrillene av i så kort tid med mindre man er klar over det. Samboeren min hadde ikke fått det med seg og trodde han bare ble blendet av scenelysene. 

Anonymkode: 4b0c5...c6a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Håper de blir disket dersom det viser seg at det var kokain-sniffing. De er forbilder for barn, husker selv de som vant da jeg vokste opp, og husker fortsatt sangene. Men de bør ta en narkotest av de asap for å få det bekreftet/avkreftet, og ta beslutningen etter dette. Syns det var rart at fire land fikk 0 poeng, og fikk veldig vondt av de. Storbritannia må slutte å sende elendige sanger. Likte klippet av efentix på slutten❤️

Anonymkode: a52b2...707

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke om det var kødd eller....Jeg gråt som F*** da Italia vant, så glad jeg ble! Men om det viser seg at denne snortinga faktisk er realiteten, bør de diskes. 

Anonymkode: 06814...819

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere må være kjekke å ha på fest...

Uansett, samboeren lo høyt da UK innså de fikk absolutt 0 poeng, og den reaksjonen fra publikum haha! Ouff!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...