Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet dere? Mannen klager da vi hadde lite i svangerskapet også siden jeg mistet lysten fullstendig. Nå er jeg generelt trøtt og sliten, så det hjelper heller ikke. 5 uker siden fødsel. Noen som vil dele og gi råd?:)

Anonymkode: 7b9a3...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 10 uker. Jeg fikk en 3grads rift. Sjekket meg hos gynekolog som ga grønt lys. Litt ømt i starten men gikk ellers helt fint. Greit å ha god tid, forspill og glidemiddel. Ikke stress og avslutt hvis det blir for vondt. Ikke prøv før du føler deg klar og har lyst. 

Ellers kan mannen din kan ta seg en bolle. 5 uker er kort tid og ikke alle er klare etter 6ukers grensa. Jeg trodde ikke at jeg skulle være istand til å pule før 2022, men så var jeg plutselig klar til å prøve en dag. Han lot meg ta initiativet. 

Anonymkode: fa8ad...ddf

• Liker 4
Skrevet

Tok ca 4 mnd før første gang. Gjorde litt andre ting før det. Normal fødsel, og ingen store plager etterpå. Men slitsomme første mnd. Hadde blitt sykt irritert på mannen om han hadde mast på meg. Han lot meg ta initiativet og var på samme bølgelengde som meg vedrørende å vente. Var ganske altoppslukende for begge to den første tiden. 

Anonymkode: 6d5e1...de9

• Liker 6
Skrevet

Vi hadde det på dagen 6 uker etter fødsel, det var tilfeldig og gikk helt utmerket:) ingen rifter!

Jeg hadde lyst, hadde drept lysten min om typen klagde eller maste. Han har A L D R I klaget! 

Anonymkode: 482ae...2fb

• Liker 3
Skrevet

Prøvde etter 11 uker,men var fortsatt jævelig vondt.

Revnet masse og ble også klippet mye, så måtte sy masse :(

Skrevet

Vi ventet 6 uker, som jeg ble anbefalt. 

Med førstemann skulle jeg helst ha ventet i 6 måneder. Jeg var ikke klar, og sa egentlig bare ja fordi jeg ikke orket å krangle på det. Med andremann kunne vi nok gjort det enda tidligere...

For min del, så blir jeg helt "ødelagt" av å ha sex når jeg ikke egentlig ønsker det. Jeg blir avtent av mannen, og det føles generelt veldig dårlig. Det tok lang tid før jeg fikk sexglede igjen etter førstemann ble født på grunn av at jeg gjorde det uten å egentlig ha lyst. Si det til mannen din, du, så kan han finne noe annet å drive på til du er klar.

Anonymkode: 2fb22...2ec

• Liker 2
Skrevet

Vi ventet i litt over 4 mnd. Men droppet penetrering da jeg var tørr og sår nedentil. 

Anonymkode: ceb84...af2

Skrevet

Klarte ikke vente lenger enn 3 uker, det gikk helt fint, men jeg revnet ingenting under fødsel. 

Anonymkode: 24252...790

• Liker 1
Skrevet

Vi ventet sikkert 7-8 mnd, minst. Hadde en unge som sov lite og da sovende på meg og ingen mulighet for avlastning fra familie.

Anonymkode: e1517...4fd

Skrevet

Husker ikke sikkert, men det gikk flere måneder. Vi var jo utslitte begge to og byttet på å være oppe med baby om kvelden/natta så det var jo ikke fokus på det i det hele tatt. 

Om mannen har så mye overskudd at han maser om sex, mens du er utslitt, så må du fordele litt oppgaver til ham da :) Så er dere mer på bølgelengde. Baby er teamwork, han må ta sin del. 

Anonymkode: f6fa1...ce1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...