Gå til innhold

Redd for intimitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg er en kvinne som er 30 år og aldri hatt kjæreste. Har slitt med lavt selvbilde og etter jeg debuterte seksuelt med en som rakket ned på meg og min kropp har jeg ikke hatt sex. Jeg er veldig bevisst og føler jeg ikke er god nok og det å være naken rundt noen er en tanke som er fjern. Jeg har det siste året begynt å jobbe med meg selv og er på tinder der jeg har møtt noen på såkalt første dater, men tanken om videre dater skremmer meg. Jeg vil jo ha barn, men for meg nå føles det å skulle få det via IVF mer naturlig enn med en mann. Råd for hva jeg kan gjøre slik at jeg og kan oppleve kjærlighet? 

Anonymkode: 56dda...18f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville droppet tinder, og heller ventet på en du virkelig likte. Jeg tror at hvis du møter en du har veldig god kjemi med og tar deg tid til å bli kjent med noen, vil det nok ikke føles så skummelt for da er du trygg på vedkommende. Forstår at det er skummelt når du tidligere har hatt dårlige opplevelser. 

Skrevet

Jeg hadde det sånn tidligere, frem til jeg ble så forelsket at det overstyrte alt.

Anonymkode: 7487c...734

Skrevet

I en nokså lignende situasjon bare enda dårligere stilt som mann så kan man ikke komme med mange råd. Egentlig bare at bruk tid, når man finner noen det klaffer med så tror jeg alt sånt blir borte. 

at du ikke har masse flinger er et kvalitetstegn mange verdsetter.

Anonymkode: 3b926...8c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...