AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Del Skrevet 20. februar 2021 Ventetid, pris og lykkes dere? Anonymkode: 5f000...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Pris? Det er ikke privat Anonymkode: d61ee...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 18.20): Pris? Det er ikke privat Anonymkode: d61ee...436 Det koster jo fortsatt penger?🤔 Er vel ikke gratis? Var hos gynekologen på sykehuset og hun sa rundt 18.000kr men hvis det er noen som har mer erfaring derifra når det gjelder pris ville jeg gjerne vite☺️☺️ Anonymkode: 5f000...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 24. februar 2021 #4 Del Skrevet 24. februar 2021 Medisiner har en egenandel på 18000 over tre forsøk, så opp til det må man betale selv enten du er offentlig eller privat. Er du heldig kan du slippe unna med et forsøk og medisiner på 6-8000, men det hører kanskje til sjeldenhetene😅 Mener å huske jeg betalte rundt 3-400,- for UL konsultasjoner underveis (tatt hos samarbeidende gyn i byer nærmere meg). Selve uttaket i Porsgrunn mener jeg vi betalte rundt 1500,- for.. 😊 forsøket vårt ble avbrutt etter uttak så kom aldri til innsett der, så vet ikke hva det kommer på. Var veldig fornøyd der, bortsett fra at det er offentlig og dermed mye venting🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Del Skrevet 26. februar 2021 Melie skrev (På 24.2.2021 den 19.00): Medisiner har en egenandel på 18000 over tre forsøk, så opp til det må man betale selv enten du er offentlig eller privat. Er du heldig kan du slippe unna med et forsøk og medisiner på 6-8000, men det hører kanskje til sjeldenhetene😅 Mener å huske jeg betalte rundt 3-400,- for UL konsultasjoner underveis (tatt hos samarbeidende gyn i byer nærmere meg). Selve uttaket i Porsgrunn mener jeg vi betalte rundt 1500,- for.. 😊 forsøket vårt ble avbrutt etter uttak så kom aldri til innsett der, så vet ikke hva det kommer på. Var veldig fornøyd der, bortsett fra at det er offentlig og dermed mye venting🤷🏻♀️ Takk for svar! kan jeg spørr hvorfor det ble avbrutt?😔Er det privatsak så trenger du ikke svare på det altså! tusen takk for svar ihvertfall! Anonymkode: 5f000...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 26. februar 2021 #6 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! kan jeg spørr hvorfor det ble avbrutt?😔Er det privatsak så trenger du ikke svare på det altså! tusen takk for svar ihvertfall! Anonymkode: 5f000...d74 Ingen av eggene (6stk) overlevde til innsett 🤷🏻♀️ Kort protokoll var ikke noe for min kropp tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Del Skrevet 27. februar 2021 God erfaring, koster ikke mye per gang man er der. Det er medisinene som koster 👍 blitt gravid 2 ganger der Anonymkode: 83604...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå