Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser veldig mye, og en del utenom det vanlige, kanskje. Bøker som ofte er knallgode, men som kommer i skyggen av listetoppen. Jeg elsker å anbefale bøker, ikke minst være til leseinspirasjon, der folk kan oppdage bøker de kanskje  ellers ikke hadde kommet over. Jeg har derfor laget en instagramkonto der jeg fra 2021 vil legge ut de bøkene jeg leser, med en kort tekst som sier litt om boka, og forhåpentligvis kan få folk interessert nok til å lese den. Følg gjerne kontoen k9leser :) 

Anonymkode: b79ff...657

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult! Kan du ikke dele noen av bokanbefalingene her? Har dessverre ikke Instagram, men vil gjerne lese anbefalingene dine. 

Anonymkode: b5897...e29

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 18.42):

Jeg leser veldig mye, og en del utenom det vanlige, kanskje. Bøker som ofte er knallgode, men som kommer i skyggen av listetoppen. Jeg elsker å anbefale bøker, ikke minst være til leseinspirasjon, der folk kan oppdage bøker de kanskje  ellers ikke hadde kommet over. Jeg har derfor laget en instagramkonto der jeg fra 2021 vil legge ut de bøkene jeg leser, med en kort tekst som sier litt om boka, og forhåpentligvis kan få folk interessert nok til å lese den. Følg gjerne kontoen k9leser :) 

Anonymkode: b79ff...657

Finner deg ikke på insta.

Anonymkode: 97244...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...