Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg skal på svangerskapskontroll igjen når jeg er 38+6. Jeg sliter veldig med berøring, så sliter veldig når legen kjenner på magen osv.. Men så begynte jeg å tenke, det er vel ikke rutine å sjekke modning? Det vil jeg ikke før jeg er på føden.. 

Anonymkode: 7f647...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei 

Jeg skal på svangerskapskontroll igjen når jeg er 38+6. Jeg sliter veldig med berøring, så sliter veldig når legen kjenner på magen osv.. Men så begynte jeg å tenke, det er vel ikke rutine å sjekke modning? Det vil jeg ikke før jeg er på føden.. 

Nei, ikke med mindre du selv ønsker det :) 

Anonymkode: 538c8...556

Skrevet

Nei. Var nettopp på kontroll uke 40 og det var kun utenpå :)

Anonymkode: 31366...358

Skrevet

Så bra😊😊! Jeg vil helst slippe😅 

Har store problemer med å røre der nede selv, bortsett fra under vask og shaver, så er enda verre når andre gjør det.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra😊😊! Jeg vil helst slippe😅 

Har store problemer med å røre der nede selv, bortsett fra under vask og shaver, så er enda verre når andre gjør det.. 

Uansett er det lov å si nei, husk det :) skriv også i fødebrevet ditt at du vil ikke vil sjekkes før det er nødvendig under fødsel evnt. De trenger ikke nødvendigvis å sjekke så hyppig :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Uansett er det lov å si nei, husk det :) skriv også i fødebrevet ditt at du vil ikke vil sjekkes før det er nødvendig under fødsel evnt. De trenger ikke nødvendigvis å sjekke så hyppig :) 

Tusen takk for tipset 💕😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...