Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Er ei jente som bruker str. 43 i sko.....

Er jeg alene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åneida, vi er flere!

Hilsen størrelse 42.

Skrevet

Vi har alle våre luksuspoblemer... :) Jeg bruker str. 34-35, og det er vanskelig nok.

Skrevet

Du er ikke alene nei!

Jeg bruker str. 44.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det blir fler og fler av oss. Vi burde alle skrive til skobransjen og be de om å lage fler kule sko i store størrelser. Noen som er med?

Skrevet

Jeg har brukt 41 i alle år, men nå virker det som 42 passer bedre i de fleste sko. Støvletter og lignende i 41 får jeg ofte ikke bena oppi. Har for brede føtter..

Skrevet

Jeg bruker også 42-43. Håpløst å finne støvletter og sko. Også har jeg brede legger også ... :roll:

Skrevet

Jeg bruker "bare" 40, men de er veldig brede og vanskelige, selvfølgelig har jeg brede legger også. Jeg elsker sko, det er bare synd at jeg sjelden finner noen som ser fine ut på pailabbene mine :(

Skrevet

Jeg bruker også 40+, men er brede også. Faktisk 10 cm.brede. Litt usikker på om dette er bredt eller ikke?

Skrevet

Jeg bruker også 42/43 og har brede føtter..

Skrevet

Jeg har skikkelige Donald-bein, 41 i bredden og 39 i lengden. Enkelt å finne sko.... ehh... nei......... :ler:

Gjest gjesten
Skrevet

Her er en skobutikk for jenter med store føtter: www.storesko.no

Butikken ligger i Oslo (bak gamle BI på Schaus), men tror man kan bestille også (har ikke prøvd det selv).

Skrevet

For de som ikke har vært borti katalogen Klingel har de også en del store sko, de har også en egen vidde for ekstra brede føtter, men jeg synes ikke de var så brede da. De selger merkesko, men er ikke for dyre spør du meg.

Skrevet

Jeg lurer på hva som er brede føtter i cm? Hva menes f.eks. med 41 i bredden og 39 i lengden?

Skrevet

10 cm må da være ganske brede føtter? Jeg bruker 40 og føttene mine er ca. 8 cm. brede, og de er brede nok spør du meg...

Skrevet

Jeg bruker 40-41...men er ganske hoy (174), saa da trenger man jo foetter som staar i stil! Jeg hadde str. 36 i foerste klasse, da syntes jeg det var verre.

Skrevet

Jeg bruker 41. (Og mannen min også, så vi kan dele på enkelte sko, det er praktisk)

Skrevet

har str 42/43

www.tallshop.co.uk har store sko og selger også til norge.

Skrevet

Synes ikke 10 cm. er så bredt når du har 40 og større i sko? 8 cm. høres ut som størrelse 38.

Skrevet
Synes ikke 10 cm. er så bredt når du har 40 og større i sko? 8 cm. høres ut som størrelse 38.

Har bare sko i str. 40 og de er ca. 8,5 cm. på det bredeste inni. Har ikkeverdens bredeste føtter da, men de er langt fra smale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...