Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt så utrolig mange rare (og ekle) drømmer i det siste. Drømmer at kjæresten min har blitt drept i bilulykke, at han har vært utro (2 ganger), At ei av mine venninder skulle drepe meg, branner, ulykker osv osv... Dette skremmer meg litt? Hva er det jeg har inni meg som må ut???? Er det noen som kan noe om drømmetydning... Syntes det er litt skummelt jeg!!! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike drømmer er litt ekle, men du er neppe sanndrømt. For og forstå drømmene bedre så hjelper det å skrive de ned. Da kan du finne den "Røde Tråden" som rettleder deg videre. Alle drømmer har noe i seg, som de vil at du skal bearbeide. Skaff deg boken av Benedicte Thiis som heter Regnbue Treet, Drøm og symbolverden. Den boken vil hjelpe deg en masse med å tolke drømmer. Dette er en av de beste bøkene som finnes, og jeg har lært en masse.

Hadde også mye fæle drømmer, og fant ut at det var mye som bare måtte bearbeides med. Jeg skrev alt ned, og tro meg, jeg har det mye bedre med meg selv i dag. Og har lært meg mer om hva drømmene mine vil fortelle meg!

Lykke til! :D

Skrevet

Tuuusen takk for tipset! Da skal jeg prøve det! Det er ekkelt å våkne opp på natte hel svett, å ha helt paranoia for at typen skal kjøre bil senere samme dag!!! Han vil ikke vite hva jeg drømmer mer, for det er som regela lltid han som er involvert!!! UÆHHH!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det høres nå egentlig bare ut som at du rett og slett er livredd for å miste typen din? Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...