AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Jeg er en mann som trolig ikke vil få familie, mest på grunn av angst etter alvorlig mobbing i ungdomsårene. Noe som senere har resultert i at jeg ikke har vært sosial nok og deretter ikke greid å bygge meg opp et godt nok nettverk, som skal til for å møte nye personer/kvinner. Bare så det er sagt har jeg fått behandling forr problemene, men det er nok for sent for meg. Hva ville du viet livet ditt til, dersom du ikke fikk familie? Hva ville gitt deg mening med livet? Jeg har tenkt litt på å bli forretningsmann og få respekt gjennom det, men vil gjernebhøre fra dere. Anonymkode: 2962b...007
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Jeg er engasjert i dyrevelferd og miljø så jeg vier livet mitt til å hjelpe dyr og beskytte miljøet. Anonymkode: 3b7d6...4ba 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Såfremt du ikke har en helt genial forretningside som selger seg selv så kommer du til å trenge nettverk og høy sosial kompetanse for å lykkes som forretningsmann også. Jeg vil si at det skal mye mer til for å lykkes på det feltet enn for å finne en eller annen kvinne. Anonymkode: 35dd2...ec2 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er engasjert i dyrevelferd og miljø så jeg vier livet mitt til å hjelpe dyr og beskytte miljøet. Anonymkode: 3b7d6...4ba Absolutt enig at det er viktig, særlig utslipp av gifter som dreper dyr og planter. Eller forstyrrer hormonsystemene til dyr og mennesker. Slik som PFOA. Eneste problemet er at jeg ikke kan gjøre noe med det 😕 Anonymkode: 2962b...007
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Såfremt du ikke har en helt genial forretningside som selger seg selv så kommer du til å trenge nettverk og høy sosial kompetanse for å lykkes som forretningsmann også. Jeg vil si at det skal mye mer til for å lykkes på det feltet enn for å finne en eller annen kvinne. Anonymkode: 35dd2...ec2 Jeg greier å prate med folk, planlegge og diskutere. Men det jeg tenker på tenker på trenger ikke mange folk. Uansett handler ikke dette om å få en kjæreste, det handler om å finne mening, slik som jeg skriver i innlegget. Anonymkode: 2962b...007
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Meg, meg, meg og litt mer meg 😂 Jeg syntes det er befriende! Jeg er kvinne og valgte selv bort å stifte familie selv. Jeg syntes det er sykt digg! Men du, det er ikke for sent for deg å kunne klare skaffe noe nettverk ila resten av ditt hele liv! Ikke gi opp selv om du ikke er helt der enda er mange som finner samboer sent i livet også 😊 bestemor fant seg en da hun var 60 😅 Så det er aldri for sent! Anonymkode: 47955...863 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Husdyrene mine, hobbyer (akvariefisk, planter, hagearbeid, å male, ++++), venner, bøker, gaming. Og ikke minst, meg selv!! Liker å stå opp på fridager og gjøre akkurat hva jeg selv vil. Sitte lenge og kose meg med frokost, lese litt, snakke med venner, gå tur. Slenge meg på sofaen og game eller se serier osv. Kan sitte i flere timer å bare lytte til musikk og nyte livet. Absolutt ingen unger som maser eller har behov - og dagene er aldri kjedelig. Jeg har alltid noe å finne på, og gjerne flere ting jeg skulle gjort samtidig. Anonymkode: 9278a...9e7 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Kvinner sitter i alle fall her på Kvinneguiden... Anonymkode: 4470c...164 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Meg, meg, meg og litt mer meg 😂 Jeg syntes det er befriende! Jeg er kvinne og valgte selv bort å stifte familie selv. Jeg syntes det er sykt digg! Men du, det er ikke for sent for deg å kunne klare skaffe noe nettverk ila resten av ditt hele liv! Ikke gi opp selv om du ikke er helt der enda er mange som finner samboer sent i livet også 😊 bestemor fant seg en da hun var 60 😅 Så det er aldri for sent! Anonymkode: 47955...863 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Husdyrene mine, hobbyer (akvariefisk, planter, hagearbeid, å male, ++++), venner, bøker, gaming. Og ikke minst, meg selv!! Liker å stå opp på fridager og gjøre akkurat hva jeg selv vil. Sitte lenge og kose meg med frokost, lese litt, snakke med venner, gå tur. Slenge meg på sofaen og game eller se serier osv. Kan sitte i flere timer å bare lytte til musikk og nyte livet. Absolutt ingen unger som maser eller har behov - og dagene er aldri kjedelig. Jeg har alltid noe å finne på, og gjerne flere ting jeg skulle gjort samtidig. Anonymkode: 9278a...9e7 Å bli livsnyter er jo heller ikke en fin ide, men det er jeg på mange måter allerede Anonymkode: 2962b...007
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 *heller ikke en dum ide Anonymkode: 2962b...007
Nuith Skrevet 22. februar 2021 #12 Skrevet 22. februar 2021 Om en egen familie - altså barn - er høyt på ønskelisten din, så er det jo mange givende måter du kan delta i barns liv på. Har du nieser/nevøer/andre unge slektninger? Vær verdens kuleste onkel og barnevakt. Glad i idrett, sjakk, koding, musikk, eller egentlig en hvilket som helst annen arena der man finner ungdom som trenger trenere og mentorer? Meld deg frivillig! Hva med å bli støttekontakt for en ungdom som sliter, eller avlastningshjem? 1
Kålfrid Skrevet 22. februar 2021 #13 Skrevet 22. februar 2021 Ville viet livet mitt til bøker/skriving og/eller til hjelpearbeid for fattige/foreldreløse barn og ungdom.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #14 Skrevet 22. februar 2021 Det er aldrig for sent å finne kjærligheten. Min mor ble enke som 50 åring og fant en ny kjæreste da hun var 60 år. De har nå holdt sammen i 20 år. Finn noe du liker å gjøre og bruk tiden på det. Er jo mange spennende ting man kan gjøre: lære seg et nytt språk, undervise andre i noe man er god til, gå på pokemon jakt (her møter man mange godt voksne rundt om i byen). Jeg har 2 barnløse venner. Den ene like å drive med håndarbeid og gå turer i marka. Den andre har kjæreste og de like gå ut å spise, reise og har hunder. Mine barn begynner å bli så store at de har deres eget liv så selv om jeg har familie og barn så begynner jeg å måtte finne noe å fylle fritiden min med. Sådan er det jo å ha barn- de blir selvstendige voksne en gang med egne liv og familier. Jeg har nå mer tid til det jeg liker drive med: håndarbeid, gaming og tur orientering Anonymkode: c050c...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå