AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Dere som har samboere. Hva gjør dere når dere ikke er sammen. Jeg merker jeg fort blir ensom og har tenkt på at det kan ha noe med at jeg ikke har noen venner i tillegg og at hver gang som er flere ganger i uken jeg må være alene fordi han skal game med kompisser, trening kanskje er perioder der han er mye sliten. Hva gjør dere for å ikke bli ensom? Anonymkode: e5b19...555
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere som har samboere. Hva gjør dere når dere ikke er sammen. Jeg merker jeg fort blir ensom og har tenkt på at det kan ha noe med at jeg ikke har noen venner i tillegg og at hver gang som er flere ganger i uken jeg må være alene fordi han skal game med kompisser, trening kanskje er perioder der han er mye sliten. Hva gjør dere for å ikke bli ensom? Anonymkode: e5b19...555 Jeg har flere hobbyer. Jeg kontakter folk/ snakker med naboen/ snakker med butikkpersonalet om været. Jeg trener masse. Besøker mor. Snakker med de på jobb, søker aktivt etter nye bekjentskaper. Jeg har også svært få venner. Mannen er min nærmeste venn. Men noen ganger trenger man avstand❤️ Ensomhet er tabubelagt og vanskelig å snakke om. Men vi er ikke bygd for å være alene, det er bare bra når slike følelser kommer, å sørge for å ta kontakt og snakke med noen om det (litt, men ikke for mye, sørg for at du aktiviserer deg selv, det kan ingen andre ta ansvar for. Det var det jeg lærte av dette. ) Av og til, forteller jeg mannen at jeg trenger litt ekstra oppmerksomhet. Da vet han hva det betyr. Så går vi turer, ser filmer eller planlegger ferie/livet /drømmer sammen, etterhvert går ensomheten over for meg☺️ den kommer ofte når jeg er sliten eller føler meg mislykket i noe. Anonymkode: e6a87...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Har ikke samboer nå ,men vet hva du går gjennom ,da jeg heller ikke har hatt venner i voksen alder, i min hverdag som jeg kan finne på ting med. Har mange " bekjente" da,utenom familie 😅 Så man føler seg utenfor- selv med samboer,,,litt mislykket på en måte. Mitt råd er at du begynner i en forening av et slag en gang i uka . Vanskelig nå, pga Corona- men etter det. Liker du å synge,- start i kor ! Det var min redning. Er du sportslig ,så søk opp de arenaene . Det er også en gruppe på Facebook, som heter Go girl, mener jeg. Etterfulgt av bynavnet. Der kommer slike som oss sammen for aktiviteter- har ikke turt det selv,,🙈 men ser mange har nytte av det! Anonymkode: f49cb...304 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har flere hobbyer. Jeg kontakter folk/ snakker med naboen/ snakker med butikkpersonalet om været. Jeg trener masse. Besøker mor. Snakker med de på jobb, søker aktivt etter nye bekjentskaper. Jeg har også svært få venner. Mannen er min nærmeste venn. Men noen ganger trenger man avstand❤️ Ensomhet er tabubelagt og vanskelig å snakke om. Men vi er ikke bygd for å være alene, det er bare bra når slike følelser kommer, å sørge for å ta kontakt og snakke med noen om det (litt, men ikke for mye, sørg for at du aktiviserer deg selv, det kan ingen andre ta ansvar for. Det var det jeg lærte av dette. ) Av og til, forteller jeg mannen at jeg trenger litt ekstra oppmerksomhet. Da vet han hva det betyr. Så går vi turer, ser filmer eller planlegger ferie/livet /drømmer sammen, etterhvert går ensomheten over for meg☺️ den kommer ofte når jeg er sliten eller føler meg mislykket i noe. Anonymkode: e6a87...cb8 Ts: Jeg gleder meg ikke til å gjøre ting med kjæresten lenger Fordi de kveldene i uken jeg må sitte alene eller timer innimellom så blir jeg så ensom også føler jeg jeg ikke får levd livet mitt. Litt pga angst også. Tenker at vi skal ikke snakke sammen hver dag eller jeg skammer meg over å skulle ha lyst å henge med han og snakke litt hver dag. Kanskje han synes det er masette om jeg gleder meg selv hvor mange venner jeg har og hobbyer jeg skulle ha. Anonymkode: e5b19...555
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Få hjelp for angsten og vær på steder hvor du kan få flere gode bekjente/venner. Anonymkode: b982b...595
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ts: Jeg gleder meg ikke til å gjøre ting med kjæresten lenger Fordi de kveldene i uken jeg må sitte alene eller timer innimellom så blir jeg så ensom også føler jeg jeg ikke får levd livet mitt. Litt pga angst også. Tenker at vi skal ikke snakke sammen hver dag eller jeg skammer meg over å skulle ha lyst å henge med han og snakke litt hver dag. Kanskje han synes det er masette om jeg gleder meg selv hvor mange venner jeg har og hobbyer jeg skulle ha. Anonymkode: e5b19...555 Tenker du har en uoppfylt livsoppgave/ drøm som ligger brakk ?! Du føler du ikke får levd livet ditt,,,som du skriver. Det kan gi stor uro eller angst pga manglende nettverk og frykt for og mislykkes. Stemmer det ? Anonymkode: f49cb...304
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker du har en uoppfylt livsoppgave/ drøm som ligger brakk ?! Du føler du ikke får levd livet ditt,,,som du skriver. Det kan gi stor uro eller angst pga manglende nettverk og frykt for og mislykkes. Stemmer det ? Anonymkode: f49cb...304 Har dere barn? Ønsker du barn ,- men er på vent ? Anonymkode: f49cb...304
Anonymus989898 Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tenker du har en uoppfylt livsoppgave/ drøm som ligger brakk ?! Du føler du ikke får levd livet ditt,,,som du skriver. Det kan gi stor uro eller angst pga manglende nettverk og frykt for og mislykkes. Stemmer det ? Anonymkode: f49cb...304 Ja det stemmer
Anonymus989898 Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har dere barn? Ønsker du barn ,- men er på vent ? Anonymkode: f49cb...304 Ja både jeg og han ønsker barn men vi vil vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå