Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for mye i et forhold? Han er 27, jeg er 21? Er på forskjellige stadier, men er lik i modenhet osv. tanker....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja litt...men dere er jo begge voksne. 

Anonymkode: bc3cb...5d9

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ikke mye. Vanlig med den forskjellen. 

Skrevet

Seks år er vel ingenting? 

Jeg kjenner noen som var nærmere femten år i aldersforskjell. Men de var likevel gift i flere tiår... 

Anonymkode: 4e1f0...e51

• Liker 3
Skrevet

7 år mellom oss. Aldri merket noe til det.

Anonymkode: e12ea...a5f

• Liker 1
Skrevet

Tenker at ulikt livsstadie er et større problem enn akkurat det antallet år. Du skal kanskje studere, ++? 

Anonymkode: 2534a...ad2

• Liker 2
Skrevet

8 år her. Vært sammen i 10 år, og er gift. Har to barn.

I starten var jeg veldig ung og student. Vi var på litt forskjellige stadier, men samtidig like modne vil jeg si. Det gikk seg veldig til, og nå merker vi ingenting til aldersforskjellen. Mitt råd: ikke velg bort en god partner på grunn av den aldersforskjellen der. Du kan potensielt sett velge bort 60 år med lykke pga en slik filleting.

Vi har hatt 10 fine år, og ser frem til mange fine tiår til. 

Anonymkode: 51334...723

• Liker 2
Skrevet

7 år mellom meg min mann, jeg var 16 og han 23 da vi ble sammen. Nå er vi 41 og 48, aldri hatt noe problem med 7 års aldersforskjell. 

Anonymkode: 86ebf...5a2

• Liker 1
Skrevet

9 år mellom oss. Merker ikke et snev av problem pga aldersforskjell ihvertfall, annet enn at jeg kunne tenkt meg et barn til - men han orker ikke.

Anonymkode: 27232...606

• Liker 1
Skrevet

Seks år mellom oss, han yngst. Tenker ikke over det.

Anonymkode: 6c926...f4e

Skrevet

Alderen har ikke så mye å si, er personlighet/hvor moden man er som teller. Hadde vært værre om man ble sammen med en som er like gammel, men personen oppfører seg veldig barnslig osv

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er spesielt mye i utgangspunktet. Det viktige er om dere føler dere kompatible. 

Skrevet

6 år mellom oss her. Jeg er 24, han 19 - men folk tror han er over 25 🙂 Han er veldig moden i forhold til alderen. Jeg har en bachelorgrad, han har ikke fullført vgs.

Anonymkode: 3cbcb...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...