Gå til innhold

Ville dere tatt dette som et rødt flagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har tulla litt med damer osv i begynnelsen av forholdet. Han slutta tvert da jeg konfronterte han. Da jeg la ut at jeg var gravid, var det plutselig flere som hadde sletta han som venn akkurat da jeg la ut jeg var gravid og tagga han. Er dette et rødt flagg, eller kan det være tilfeldigheter ? Begynner å lure 😔

Anonymkode: 8d266...5c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid er det mellom start av forholdet og til du la ut?

Anonymkode: 20cd7...346

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ofte poster ting er det rødt flagg ja!

men hvis han postet et post etter super lenge, feks mer enn typ to år. Da kan det være folk som ikke vil være venn lenger pga de ikke har kontakt lenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor lang tid er det mellom start av forholdet og til du la ut?

Anonymkode: 20cd7...346

1 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samboer har tulla litt med damer osv i begynnelsen av forholdet. Han slutta tvert da jeg konfronterte han. Da jeg la ut at jeg var gravid, var det plutselig flere som hadde sletta han som venn akkurat da jeg la ut jeg var gravid og tagga han. Er dette et rødt flagg, eller kan det være tilfeldigheter ? Begynner å lure 😔

Hvordan har du kontroll på hvem som har slettet han?

Anonymkode: eabf0...d61

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan har du kontroll på hvem som har slettet han?

Anonymkode: eabf0...d61

Ikke på hvem, men jeg har jo fått med meg antallet venner når det står der. Så en del er jo blitt slettet da jeg la ut innlegg om graviditet.

• Liker 1
Skrevet

Han kan ha sletta dem selv. Tatt en real opprydning, sletta folk han ikke har kontakt med etc. Når man venter barn, så kan dette være en måte å "rydde redet" (eventuelt bygge redet, men jeg rydda). Kanskje menn også har det på et vis?

Anonymkode: 3be0f...ed2

• Liker 1
Skrevet

Hvis de sletter etter at du la ut graviditetsannonsering høre det mer ut som folk kanskje markerer at de ikke applauderer deres forhold? 

Anonymkode: 842e1...d10

• Liker 1
Skrevet

Jeg sletter hvis det plutselig dukker opp en venn jeg ikke husket jeg hadde, og som jeg har null kontakt med. En sånn post minner meg på at oj er jeg venn med den personen fortsatt=slett.

Anonymkode: f4028...586

• Liker 3
Skrevet

Hvis de sletter etter at du la ut graviditetsannonsering høre det mer ut som folk kanskje markerer at de ikke applauderer deres forhold? 

Jeg syns det virker mistenksomt. Har tenkt om han kanskje har hatt en greie med disse bak ryggen og når dem får vite om graviditeten, så sletter de han. Jeg vet ikke. Blir usikker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det virker mistenksomt. Har tenkt om han kanskje har hatt en greie med disse bak ryggen og når dem får vite om graviditeten, så sletter de han. Jeg vet ikke. Blir usikker.

Utgir han seg som singel da? 

Gjest Skogsalv
Skrevet

Han sletter fordi han vet disse damene har fått med seg nyheten,og da kan han ikke lenger putte inn eller få oppmerksomhet som før,uten at det setter ham i dårlig lys 😉 Så egentlig , skifter flagget fra rødt til grønt. 

Gjest Skogsalv
Skrevet
Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Han sletter fordi han vet disse damene har fått med seg nyheten,og da kan han ikke lenger putte inn eller få oppmerksomhet som før,uten at det setter ham i dårlig lys 😉 Så egentlig , skifter flagget fra rødt til grønt. 

Tror ikke DE har slettet ham,om det et det han forteller deg.. I så tilfelle: kollektiv handling 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det får du ikke svar på her. 

Du får spørre de som sletta han. Men det kan hende de juger. Eller så får du bare velge å stole på han. 

Anonymkode: 25b53...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...