Lassie Skrevet 19. august 2005 #1 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har kjøpt ivory perler, sånne som man kan lage smykker av. Jeg vil så gjerne prøve å lage små hjerter av disse perlene, på tråd såklart, som jeg kan henge fast på enten kartong eller noe. Det er små perler, eller; jeg vet ikke hva som beregnes som smått og stort av perler jeg. Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan gjøre dette og som kan komme med tips og ideer til meg? Jeg skal bruke disse hjertene på bordkort, hadde jeg tenkt. Håper noen kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 20. august 2005 #2 Del Skrevet 20. august 2005 Tja, det enkleste er vel bare å tre på tynn ståltråd slik at du kan bøye i form? Ser ikke helt at det blir like enkelt med vanlig tråd. Du kan få kjøpt spoler med ståltråd i hobbybutikker. De finnes i forskjellig tykkelse, typisk 30-50 mm og i flere forskjellige farger. De koster cirka 30-40-50 kroner, avhengig av butikk og antall meter på rullen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå