Gå til innhold

Moderne filmer suger. Hollywood har mistet grepet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 45629...b44

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller moderne filmer enn de rasistiske, transfobe, homofobe og sexistiske filmene som ble laget før.

Anonymkode: d057a...eef

• Liker 4
Skrevet

Asså typiske Hollywood filer er ikke veldig orginale. De har veldig standard oppsett og de fokusere mer på salgstall enn faktisk kvalitet. Men det betyr ikke at det ikke produseres bra filmer i dag. 

Anonymkode: f94ff...82c

• Liker 3
Skrevet

Ja, han sier klart noe av det jeg selv har tenkt. 

Anonymkode: ab10c...a95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, han sier klart noe av det jeg selv har tenkt. 

Making movies for 16 year olds and China.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Making movies for 16 year olds and China.

Det var så spot on!

• Liker 2
Skrevet

Handler bare om hvor mye penger en kan sope inn. Dersom du lager Ringenes herre tjener du masse penger men det tar lang tid. Bedre for dem å lage 10 dritt filmer på den tiden en 1 knall film. 

Ellers skal Kina drive med sensur fordi det er der markedet er størst. 

Anonymkode: 2b9c5...8db

• Liker 4
Skrevet

OM noe, så har de jo bare "strammet grepet"... De tjener jo mer penger enn noen sinne, og pøser ut med rævfilmer i vanvittig tempo... 

Er enig i at Hollywood-filmene virkelig suger for tiden, men "grepet" har de virkelig ikke mistet...

• Liker 1
Skrevet

Det handler jo bare om serier om dagen. Lenge mellom hver gang jeg ser en ny kvalitetsfilm. 

• Liker 2
Skrevet

Enig i at det er lite bra som kommer derfra nå. Mye forutsigbart. For tiden foretrekker jeg spanske og koreanske filmer. 

Skrevet
Zenhouse skrev (10 minutter siden):

Enig i at det er lite bra som kommer derfra nå. Mye forutsigbart. For tiden foretrekker jeg spanske og koreanske filmer. 

Har du noen å anbefale? Og hvor finner du dem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Heller moderne filmer enn de rasistiske, transfobe, homofobe og sexistiske filmene som ble laget før.

Kan du nevne 3 slike filmer som har allt det du nevner i sine filmer?

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Alle filmer som ble laget før var rasistiske, transfobe, homofobe og sexistiske?

• Liker 5
Skrevet
Morten1 skrev (Akkurat nå):

Alle filmer som ble laget før var rasistiske, transfobe, homofobe og sexistiske?

Sikkert. Hvis man leter med lupe og mikroskop kan man sikkert grave fram noe i alle filmer. 😁

• Liker 2
Skrevet

LOL. Om noe så så er Hollywood-filmene dårlige fordi de er alt for like det samme Hollywood har spydd ut de siste 100 årene. Det finnes knapt originalitet blant de største Hollywood-filmene. Skal man se noe originalt så har man nesten alltid måttet se til filmer med lavt budsjett. 

Men klart enkelte synes selvsagt at filmene blir ødelagt om det brukes andre skuespillere enn hvite menn. Ærlig sak det, folk får like hva de vil.  

Anonymkode: 06cf2...bf2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

LOL. Om noe så så er Hollywood-filmene dårlige fordi de er alt for like det samme Hollywood har spydd ut de siste 100 årene. Det finnes knapt originalitet blant de største Hollywood-filmene.

Det er nettopp det. Jeg studerte film og vi lærte om dette Hollywood oppsettet på handlingen. Og det er ganske utrolig at folk kjøper det gang og gang. Utrolig lite originalt. Det er veldig mye bedre og nyskapende filmer som lages andre steder, men folk lest bryr seg ikke så mye om filmene som ikke er på store billboards,  så da er det enklere å si at alle nye filmer suger. 

Anonymkode: f94ff...82c

Skrevet

Moderne filmer suger ikke selv om Hollywood gjør det, og biler suger ikke selv om Lada gjør det. De fleste filmer produseres langt unna Hollywood, og de fleste biler produseres langt unna Stavropol😊

• Liker 1
Skrevet
Påkrevd skrev (Akkurat nå):

Moderne filmer suger ikke selv om Hollywood gjør det, og biler suger ikke selv om Lada gjør det. De fleste filmer produseres langt unna Hollywood, og de fleste biler produseres langt unna Stavropol😊

Det er Hollywood-filmer jeg mener. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er Hollywood-filmer jeg mener. 

Da bør du justere overskriften litt, i og med at moderne filmer er veldig mye mer enn Hollywood. 

• Liker 1
Skrevet

Anthony Mackie som har videoen i åpningsinnlegget klager over at folk ikke lenger ser filmer utelukkende fordi det er en superstjerne i filmen. Det mener han gjør at dagens filmer suger. Så hans tolkning av kvalitetsfilmer er filmer er filmer med superstjerner i hovedrollen og elendig manus. 

Heldigvis for Anthony Mackie og trådstarter så lages det fortsatt drittfilmer som kun får seere fordi kjente skuespillere har roller i fillmen. 

Anonymkode: 06cf2...bf2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...