AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Jeg har fått i oppgave å kjøpe barselgave til en kollega. Den må sendes i posten så portoen må være med i prisen. Jeg kjenner henne ikke så veldig godt, men syntes det er kjekt å lage til gaver. Ser for meg for eksempel en gavekurv med ting som er kjekt å ha. Jeg har 800kr i budsjett, men det er inkludert porto. Hva var den beste barselgaven du fikk? Trenger sårt råd da jeg ikke har barn selv. Anonymkode: 80aae...09e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Barselgaver trenger ikke koste en formue for å bli verdsatt. Skal jeg si deg noe? På 2000-tallet solgte H&M noen små hvite stoffkaniner i med kropp i fløyel, i fargene grønn, rosa eller lyseblå. Den kostet rundt en femti-lapp. Mine kolleger ga meg et gavekort i barselgave til å kjøpe babyklær for, og en slik liten femti-kroners kaninkosedyr. Denne kaninen har stått i min sønns seng i 20 år nå Den har fulgt han i tykt og tynt siden han var nyfødt, og av alle kosedyrene han noen gang har hatt, var det kun den som skilte seg ut og ble favoritten. Sønnen min har ikke hatt noen andre kosedyr på mange år nå, men den lille kaninen han fikk i gave av mine kolleger har han aldri klart å kvitte seg med 😍 (han gjemmer den under puta da, hvis det kommer folk...) Anonymkode: c6457...e67 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Gavekort som kan brukes på nett, så hun kan kjøpe noe hun faktisk trenger! Barnas Hus, Lindex eller h&m f.eks. Lindex har bra babyklær! Anonymkode: f577e...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Polarn O. Pyret har klær av mye bedre kvalitet enn H&M osv. Anonymkode: 8d2b3...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Eller hva med et Lillelam-pledd eller Lillelam-dress? Både den tynne og den tykke er slagere for de minste (selv pleier jeg dog å kjøpe tynn i gave, da man ikke behøver to tykke og det jo er en sjanse for at de alt har kjøpt) Anonymkode: 8d2b3...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Polarn O. Pyret har klær av mye bedre kvalitet enn H&M osv. Anonymkode: 8d2b3...a2c Bedre kvalitet kanskje, men de jævla stripene da.... Anonymkode: 7ffbc...061 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Barselgaver trenger ikke koste en formue for å bli verdsatt. Skal jeg si deg noe? På 2000-tallet solgte H&M noen små hvite stoffkaniner i med kropp i fløyel, i fargene grønn, rosa eller lyseblå. Den kostet rundt en femti-lapp. Mine kolleger ga meg et gavekort i barselgave til å kjøpe babyklær for, og en slik liten femti-kroners kaninkosedyr. Denne kaninen har stått i min sønns seng i 20 år nå Den har fulgt han i tykt og tynt siden han var nyfødt, og av alle kosedyrene han noen gang har hatt, var det kun den som skilte seg ut og ble favoritten. Sønnen min har ikke hatt noen andre kosedyr på mange år nå, men den lille kaninen han fikk i gave av mine kolleger har han aldri klart å kvitte seg med 😍 (han gjemmer den under puta da, hvis det kommer folk...) Anonymkode: c6457...e67 Åååååå, så koselig å lese! Min snart 16 år gamle datter fikk gså en av disse H&M kosedyrklutene, Den har ligget i sengen hennes siden hun var baby og den får fortsatt være med. 🥰 Anonymkode: 7399d...2de 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 Jeg fikk en flaske Moët av kollegaer da jeg fikk tvillingene, det var den beste barselgaven av de alle😂 Anonymkode: 9af7b...f28 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 Jeg gikk gavekort som kollegaene mine spleiset på🥰 Ellers går det ann å bestille blomster/frokost etc på døren😄 Anonymkode: 4bfe3...642 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 Lillelam dress helt klart. Anonymkode: ae8ac...760
Gjest 123 eller noe Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 Kjøpte 2pk med pysj, badehåndkle med kaninhette på og en liten kaninbamse, til min kollega fra oss alle Det ble godt mottatt iallfall.
Thea82 Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 Ikke blomster! Mannen fikk gavekurv med sjokolade og diverse, samt et gavekort på H&m. Det synes jeg var en fin gave:) Ellers er jo tøy i de litt større størrelser aldri feil synes jeg. 1
Frøyamor Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 Tenker gavekort. De klærna du liker er ikke sikkert kollegaen din liker. Vi får alltid masse rælstøgge babyklær som aldri blir brukt. 1
Thea82 Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 skruttveig skrev (2 timer siden): Kjøpte 2pk med pysj, badehåndkle med kaninhette på og en liten kaninbamse, til min kollega fra oss alle Det ble godt mottatt iallfall. Det hadde jeg blitt glad for 😊😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå