AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 til bekjentes eventer, for å så si etter at man har blitt invitert uten å se på eventet at man ikke kan? Er det bare jeg som synes det er spesiel oppførsel= Anonymkode: f0af1...d59 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): til bekjentes eventer, for å så si etter at man har blitt invitert uten å se på eventet at man ikke kan? Er det bare jeg som synes det er spesiel oppførsel? Anonymkode: f0af1...d59 Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Vi vet jo ingenting om situasjonen, så ikke noe vi kan uttale seg om. Hva gjorde vedkommende som du anser som å mase? Kan noe han oppstått som gjør at vedkommende ikke kan likevel? Hva mener du med å ikke se på eventet? Anonymkode: b24a6...832
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Han er over 40. Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Han er over 40. Anonymkode: f0af1...d59 Hvordan er dette relevant for noe som helst? Jeg forstår ikke problemstillingen. Anonymkode: b24a6...832 19
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 det er om jeg skrev, vi var 3 venner i sammen, også kom vi inn på at vi skulle til denne bekjente, da spurte vår venn flere ganger om vi kunne invitere han til det eventet. Min venninne går inn på facebook og inviterer han. Han ser ikke på eventet, men sier "takk, jeg kan ikke da". Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er dette relevant for noe som helst? Jeg forstår ikke problemstillingen. Anonymkode: b24a6...832 Han er en eldre kar. Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hæ? Anonymkode: 7a099...75f opptadert. Anonymkode: f0af1...d59 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ..? Anonymkode: fd395...2b9 opptadert- Anonymkode: f0af1...d59 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: det er om jeg skrev, vi var 3 venner i sammen, også kom vi inn på at vi skulle til denne bekjente, da spurte vår venn flere ganger om vi kunne invitere han til det eventet. Min venninne går inn på facebook og inviterer han. Han ser ikke på eventet, men sier "takk, jeg kan ikke da". Anonymkode: f0af1...d59 Så han fant ut at han ikke kunne den datoen? Jeg ser ikke problemet? Anonymkode: b24a6...832 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 La meg se om jeg skjønner dette riktig. Du har opprettet et arrangement (på facebook?) og inviteret en gruppe mennesker dit. En bekjent tar kontakt og maser om at han også vil være med. Du sier ja, selv om du synes det er masete og ikke på sin plass. Din mastete bekjente sier plutselig at han ikke kan komme likevel, selv om han ikke vet når eller hvor dette "eventet" skal være. Din bekjente er 40 år, og burde vite bedre? Anonymkode: db7a4...eda 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi vet jo ingenting om situasjonen, så ikke noe vi kan uttale seg om. Hva gjorde vedkommende som du anser som å mase? Kan noe han oppstått som gjør at vedkommende ikke kan likevel? Hva mener du med å ikke se på eventet? Anonymkode: b24a6...832 Han ba oss om å invitere han til eventet, min venninne gikk in facebook og inviterte han. Uten å ta opp telefon og titte på eventet på fb, takket han og sa "jeg kan ikke imorgen". Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så han fant ut at han ikke kunne den datoen? Jeg ser ikke problemet? Anonymkode: b24a6...832 Det er ikke et problem, men jeg synes det er spesielt å masse til seg å bli invitert til noe, hvis man allerede vet man ikke kan. Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 Vel, hvis han er opptatt i morgen så trenger han ikke ta opp eventet for å se på det. Da vet han jo at han ikke kan. Anonymkode: b24a6...832
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La meg se om jeg skjønner dette riktig. Du har opprettet et arrangement (på facebook?) og inviteret en gruppe mennesker dit. En bekjent tar kontakt og maser om at han også vil være med. Du sier ja, selv om du synes det er masete og ikke på sin plass. Din mastete bekjente sier plutselig at han ikke kan komme likevel, selv om han ikke vet når eller hvor dette "eventet" skal være. Din bekjente er 40 år, og burde vite bedre? Anonymkode: db7a4...eda Nei, ikke mitt event, en bekjent av alle. Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, hvis han er opptatt i morgen så trenger han ikke ta opp eventet for å se på det. Da vet han jo at han ikke kan. Anonymkode: b24a6...832 Ja... men hvorfor mase til en invitasjon? Når han vet han ikke kan..? Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): La meg se om jeg skjønner dette riktig. Du har opprettet et arrangement (på facebook?) og inviteret en gruppe mennesker dit. En bekjent tar kontakt og maser om at han også vil være med. Du sier ja, selv om du synes det er masete og ikke på sin plass. Din mastete bekjente sier plutselig at han ikke kan komme likevel, selv om han ikke vet når eller hvor dette "eventet" skal være. Din bekjente er 40 år, og burde vite bedre? Anonymkode: db7a4...eda Nei, vi var sammen når det ble nevnt. min venninne invitert han rett foran han. Anonymkode: f0af1...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): La meg se om jeg skjønner dette riktig. Du har opprettet et arrangement (på facebook?) og inviteret en gruppe mennesker dit. En bekjent tar kontakt og maser om at han også vil være med. Du sier ja, selv om du synes det er masete og ikke på sin plass. Din mastete bekjente sier plutselig at han ikke kan komme likevel, selv om han ikke vet når eller hvor dette "eventet" skal være. Din bekjente er 40 år, og burde vite bedre? Anonymkode: db7a4...eda Han visste når og hvor, det ble fortalt der og da. Anonymkode: f0af1...d59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå