AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Er det vanlig synes dere? At man hver helg drar på hytta med sine foreldre? Min svoger som bor 100 m fra sine foreldre og som er innom der hver dag som gjør det. Han har samboer og barn, men ikke felles barn med samboer. Annenhver helg når han har barna så er han også på hytta. Hva mener dere, er det bare hyggelig, eller er det litt spesielt? Anonymkode: a5ff3...ddb
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Han gjør det vel av samme grunn som eksen min; avlastning. Besteforeldrene tar seg av barnebarna, og han kan sove lenge, ligge på sofaen, slappe av. Trenger ikke løfte en finger. Det blir en totalt avslappet helg for barnefaren, som slipper å ta seg av sine egne unger... Anonymkode: 6cfe5...501 17
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han gjør det vel av samme grunn som eksen min; avlastning. Besteforeldrene tar seg av barnebarna, og han kan sove lenge, ligge på sofaen, slappe av. Trenger ikke løfte en finger. Det blir en totalt avslappet helg for barnefaren, som slipper å ta seg av sine egne unger... Anonymkode: 6cfe5...501 Ja det tror jeg nok. Men det er kanskje ikke vanlig? Anonymkode: a5ff3...ddb 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 frysja skrev (5 minutter siden): Bare hyggelig. Joda. En voksen mann som blir dullet av mammaen sin. Veldig hyggelig 😅 Anonymkode: a5ff3...ddb 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Hva har det å bety hvor vanlig det er? Anonymkode: 26aa9...3b9 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Hvis alle de involverte syns det er greitt, så er vel det det som betyr noe. Ikke om andre mener det vanlig eller ikke. Anonymkode: f7b4a...023 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 Jeg tror også han gjør det fordi han vil at besteforeldrene skal ta seg av barna slik at han slipper... Anonymkode: 23954...601
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han gjør det vel av samme grunn som eksen min; avlastning. Besteforeldrene tar seg av barnebarna, og han kan sove lenge, ligge på sofaen, slappe av. Trenger ikke løfte en finger. Det blir en totalt avslappet helg for barnefaren, som slipper å ta seg av sine egne unger... Anonymkode: 6cfe5...501 DETTE ER ET REELL SITUASJON! Akkurat sånn er broren min også. Hver gang han har ungene tar han dem med til mine foreldre og skylder på at de er lite plass og lite å finne på i hans leilighet. Ender opp med at foreldrene mine har fullt opp med unger og aktiviteter, mens han gjør lite til ingenting. Skjønner jo at det er behagelig😝 Anonymkode: c9f53...d99 2
Khloe P.T Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 Hvorfor bryr du deg så mye om det at du lager en tråd her på KG? Det lurer jeg på 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 Fint for barna å tilbringe tid med besteforeldre på hytta tenker jeg. De kan kanskje gå på ski, ake, kose seg med brettspill og litt lørdagsgodt. Jeg vil si at faren gir barna sine gode minner. Kan jo være at besteforeldrene vil at de skal komme Anonymkode: 89003...91d 4
Gumman87 Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 Syns det høres veldig koselig ut jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 Høres ut som litt klassisk mann. Mannen til min venninne drar til mor hver gang min venninne skal være bortreist... Men i dette tilfellet vil jeg tro det kan føre til gode opplevelser for barn og besteforeldre? Kanskje bedre enn at de skal være alene med en far som ikke helt orker av alt alene 🤔 Så kan man jo godt tenke at far er lat eller det ene eller andre. Anonymkode: bcb9b...bf7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 Ikke vanlig. Trolig løgn. Han knuller bak ryggen hennes eller er helge-narkoman. Anonymkode: 11c3b...210
Jytte Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 Tja, ikke så mye å finne på under korona så... Tror ikke jeg hadde orket hver helg. Og tror det går begge veier. Barnebarna krever en del, men jeg ville ikke sagt nei hvis jeg hadde hytte. De ville derimot sagt nei hvis de hadde hytte. De har tilgang til min sønns svigermors hytte og er der 3-4 ganger i året. Det er mulig jeg selger og leier av en venninne og kjøper hytte. De vil være velkommen når de ønsker, men regner ikke med at de har et ønske om hver helg.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 Vanlig for noen. Selv hadde jeg aldri orket det.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det vanlig synes dere? At man hver helg drar på hytta med sine foreldre? Min svoger som bor 100 m fra sine foreldre og som er innom der hver dag som gjør det. Han har samboer og barn, men ikke felles barn med samboer. Annenhver helg når han har barna så er han også på hytta. Hva mener dere, er det bare hyggelig, eller er det litt spesielt? Anonymkode: a5ff3...ddb Høres ut som min svoger. Først plasserte han ungene hos svigers når han var gift for å være utro. Overraskende nok endte det i skilsmisse. Nå er 90% av samværet han har hos svigers, og han prøver også å pushe alle andre i familien til å være barnevakt... Han ghoster faktisk sine egne barn ofte og en av ungene utviklet angst for at pappa skulle forlate han og får fortsatt helt panikk om han ikke ser faren... Svigers har flere barn som igjen har gitt dem barnebarn, men denne håpløse faren gjør at de fleste andre går for lut og kaldt vann så de mister mer og mer kontakten med dem... Anonymkode: 3cc79...dbd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke vanlig. Trolig løgn. Han knuller bak ryggen hennes eller er helge-narkoman. Anonymkode: 11c3b...210 Haha! Slik var min svoger.. Sa at han var med barna. Lot foreldra ha dem og knulla rundt. Holdt i noen år før han ble oppdaget, selv om det var mer eller mindre åpenbart for alle som ville se hva han drev med. Anonymkode: 3cc79...dbd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 Er vel at han får selskap av dem og det er hyggelig. Men litt spesielt for jeg hadde ikke orket det hver helg. Av og til er greit. Anonymkode: 6f47f...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå