AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Jeg likte ikke jazz da jeg var yngre. Så på det som kjedelig musikk. Nå digger jeg Coltrane og Miles Davis. Jeg trodde på en narkotikapolitikken. At narkotika måtte være forbudt. At hasj var farlig. Har heldigvis våknet opp. At 80-tallet var bare kleint og harry. Fortsatt er mye harry og kleint. Men liker faktisk 80-talls estetikken bra nå. Mange fine 80-talls damer. Kaffe. Startet ikke å drikke kaffe før jeg ganske voksen. Nå digger jeg det. Jogging. Har blitt en jogget med årene. Elsker det. At damer som var være leger, advokater, fotballdommere osv. var rart. Da jeg var barn og ung tenkte jeg i mye større grad at kvinner skulle være feminine og ikke brøyte seg frem. Det er litt flaut å tenke på nå. Jeg har endret holdning. Håper flere menn gjør det samme. Anonymkode: 6cc95...111 2
PetterKanin Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Ikke når det kommer til politikk/samfunnsspørsmål og de andre saker av stor betydning. Smak og behag endrer seg jo ofte litt med alderen.
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Jeg har endret mening om mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå