Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en bh som har silikonstropper både bak og over skuldrene. Altså er det kun selve skålene som er i vanlig stoff. Hvor kan jeg finne en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på Lindex. Du kan jo alltids kjøpe en bh som har av-tak-bare stropper, også kjøper du et par silikonstropper og setter dem på i stedet. I og med at silikonstopper fort kan bli litt gul-aktige, så er nok det best.

Skrevet

Takk for svar. Jeg har funnet flere med avtagbare stropper som kan byttes mot silikonstropper, men ingen med silikon i ryggen. Skal bruke den under en t-skjorte som har en dyp v i ryggen, og vil derfor ikke bruke vanlig bh under.

Gjest siri piri i.i
Skrevet

Kanskje det kunne passe med en halterneck BH? Hvis det passer i forhold til toppen mener jeg. Synes de er finere i alle fall.

Skrevet

Hvor selges løse gjennomsiktige silikonstropper? Noen som har sett det nå i set siste?

Skrevet
Hvor selges løse gjennomsiktige silikonstropper? Noen som har sett det nå i set siste?

Så det sist på Lindex.

Skrevet
Så det sist på Lindex.

Vet du hvor mye de koster+

Skrevet

Vil tro det koster rundt 50-lappen, ikke mer. Jeg husker dessverre ikke prisen for mine stropper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...