Gå til innhold

Ikke bra sex, gi opp med engang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i en måned og hadde sex for et par dager siden, og sexen var ikke god. Har ligget med to menn tidligere og sexen har vært god, og nå venta jeg ganske lenge før jeg hadde sex, er ett år siden sist, så det er litt ekstra sårt at det var en nedtur. Skal jeg gi opp fyren?

Anonymkode: cc048...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon. Kommunikasjon. Kommunikasjon. 

Anonymkode: ff3ac...d25

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet en mann i en måned og hadde sex for et par dager siden, og sexen var ikke god. Har ligget med to menn tidligere og sexen har vært god, og nå venta jeg ganske lenge før jeg hadde sex, er ett år siden sist, så det er litt ekstra sårt at det var en nedtur. Skal jeg gi opp fyren?

Vel, du er ganske uerfaren hvis dette er din tredje sex partner så jeg får ta det enklest mulig:

Alle par må finne rytmen - noen ganger er det lettere, andre ganger tar det litt tid. Andre igjen går fra bra til dårlig.  Du bør ikke bruke tiden din på KG om å finne ut av dette, men heller kommunisere med partneren din om hva som funker og ikke funker.

Anonymkode: ab179...a77

• Liker 4
Skrevet

Det spør jo litt hvor dårlig sexen var, og hva du ellers føler for han. Er du fysisk tiltrukket av han? Forelsket? Liker du personligheten hans? Føler du deg trygg sammen med han? Hvis du kan si ja på de fleste eller alle disse burde det være mulig å få til noe bedre etterhvert som dere blir mer kjent og prater om det sammen. Hvis ikke så er det vil ikke liv laga. Fysisk tiltrekning og kjemi er alfa og omega for å ha god sex. Mangler disse vil det aldri bli bra. Men hvis tiltrekning og kjemi er på plass kan det gå seg til ganske fort. 

Anonymkode: ef697...c29

• Liker 2
Skrevet

Hva var det som ikke var bra? Noen ting går an å fikse på, snakke om, gi litt tid, prøve seg frem.

Har bedre sex nå med min mann enn i begynnelsen.

Anonymkode: 6890f...821

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis gnistene står mens teknikken svikter, gi det en sjanse. Hvis gnisten mangler, gi opp. 

• Liker 4
Skrevet

Sex har en tendens til å bli bedre etter hvert som man lærer hverandre å kjenne da. Så om det var teknikken det sto på, kan det bedre seg kraftig med god kommunikasjon om hva man liker og ikke liker. 

• Liker 3
Skrevet
mannfolket skrev (4 minutter siden):

Hvis gnistene står mens teknikken svikter, gi det en sjanse. Hvis gnisten mangler, gi opp. 

Dette! 

Anonymkode: 9a62f...c69

• Liker 2
Skrevet

Er det kun sex du er ute etter?

Anonymkode: 00d69...ecf

Skrevet

Synes at dårlig sex, evt. lyter, er legitim dumpegrunn, og har gjort det flere ganger selv

Anonymkode: 9fbc8...ed7

Skrevet

Hva betyr dårlig sex? Jeg har aldri forstått hva folk legger i det. Var han totalt ego? Det er dårlig, selvfølgelig. Likte han bare ting du ikke likte? Det er selvfølgelig heller ikke særlig bra. Tente du ikke på ham likevel? Bortsett fra disse grunnene (og sikkert noen til) så kommer jeg ikke på hva som skulle gi dårlig sex. Alt annet kan man vel snakke om og jobbe med...? 

Jeg har aldri opplevd dårlig sex såvidt jeg kan huske, og jeg har hatt hundrevis av sexpartnere og er 50 år, men alt har vært på skalaen fra deilig til himmelsk. Hvorfor gi opp noen om det ikke umiddelbart er himmelsk???

Anonymkode: ec85e...edd

• Liker 2
Skrevet

Selv om sex er litt som å sykle kan man jo være litt ute av trening likevel. Jeg har vært singel et par år nå, og føler meg ærlig talt som en jomfru igjen. Om hun jeg forhåpentligvis møter snart forventer det helt store første gang blir hun nok skuffa, men det pleier jo å bli skikkelig bra etter litt innkjøring. Egoisme blir selvsagt noe annet.

Anonymkode: 02d8a...cc6

• Liker 2
Skrevet
mannfolket skrev (1 time siden):

Dette. Hvis kjemien er der kan det absolutt bli bedre! Noen ganger tar det litt tid. Var det ingen kjemi er det dødfødt. 

Skrevet

Om du kun har hatt to sexpartnere før, er vel sjansen stor for at du er rimelig dårlig i senga selv. 

Anonymkode: 6a3f3...f6a

• Liker 1
Skrevet

Vår første sex sammen var døll, men over 5 år nå er sexen insane. Sånn er det bare, alt er kleint første gang hvis man tenker seriøst om partneren.

Anonymkode: 53795...370

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om du kun har hatt to sexpartnere før, er vel sjansen stor for at du er rimelig dårlig i senga selv. 

Anonymkode: 6a3f3...f6a

Kommer jo an på hvor mye sex hun har hatt med de to...

Anonymkode: 320f2...165

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan ikke gi opp etter en gang. Snakk sammen, del hva dere liker og ikke liker. Og se om dere ikke kan få en fin opplevelse 👍🏻

Anonymkode: 0f78a...edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...