AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Han sa at han synes "vi" ikke er aktive nok, og at manglende aktivitet og dvaske kropper sammen gjør at han ikke har samme seksualdrift. Jeg ble litt lei meg, for jeg føler at han har urealistiske krav. Ja, jeg var mer trent da vi møttes for over 10 år siden, da hadde jeg definerte magemuskler og ingenting overflødig fett. Men altså, vi er over 40 år! Jeg veier 5 kg mer enn jeg gjorde da. Jeg synes jeg er aktiv, jeg trener regelmessig på treningssenter og sykler eller går nesten alltid fremfor å bruke bilen dersom det er mulig. I fjor syklet jeg til jobb hver eneste dag, til og med når det var snø. Jeg er 1.65 høy og veier 60 kg. Dersom jeg skal være like veltrent som jeg var i slutten av 20-årene vil det jo kreve en enorm innsats nå, i forhold til da...Forbrenningen endrer seg jo med årene. Noen andre som har gått gjennom noe lignende? Anonymkode: 47ee7...413 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Du er da vitterlig ikke tjukk! Herregud.. Hilsen mann med kone som er 90 kg og 167. Store bryster og muskuløs kropp hjelper på vekta. Jenter skal fra naturens side ha litt ekstra også ? Correct me if im wrong Anonymkode: 694a0...cd9 16
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Sjarmerende fyr. Han opplever ikke dårligere seksualdrift på grunn av alder da, og skylder på deg? Anonymkode: db8f5...31b 26
Gjest O.G. Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Fyren din takler ikke å bli gammel og skylder på deg.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Hans seksualdrift har ikke noe med din kropp å gjøre, det har med hans kropp å gjøre. Dette er klassisk for menn i 40-årene. Få han til legen for å sjekke testosteron. O.G. skrev (2 minutter siden): Fyren din takler ikke å bli gammel og skylder på deg. Akkurat. Anonymkode: 18a82...796 10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Sjarmerende fyr. Han opplever ikke dårligere seksualdrift på grunn av alder da, og skylder på deg? Anonymkode: db8f5...31b Just now, O.G. said: Fyren din takler ikke å bli gammel og skylder på deg. Ja, jeg har tenkt at det kanskje kan være grunnen. Kanskje han går gjennom en midtlivskrise. Må bare si at han ellers er fantastisk på alle områder, snill, morsom og alt det der. Anonymkode: 47ee7...413 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Tusen takk for svar. ❤️ Det føles veldig bekreftende at dere tenker det samme som meg. Jeg er IKKE perfekt, men synes jeg ser ut som det jeg er, en dame i 40-årene som gjør det hun kan for å sloss mot tyngdekraften. Anonymkode: 47ee7...413 4
CorvusCorax Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Er han fit da? Eller er det en unnskyldning for ham å si at du også er det - fordi han er dvask? Høres mer ut som han prøver å unngå tilnærmelser av deg. Ikke fordi du er tjukk. Men pga. noe annet. Regner med at du er nokså fast i fisken om du trener regelmessig. Så jeg tror dette er en unnskylding for å slippe unna, og samtidig fornærme deg, slik at du ikke skal prøve å tilnærme deg igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 Just now, CorvusCorax said: Er han fit da? Eller er det en unnskyldning for ham å si at du også er det - fordi han er dvask? Høres mer ut som han prøver å unngå tilnærmelser av deg. Ikke fordi du er tjukk. Men pga. noe annet. Regner med at du er nokså fast i fisken om du trener regelmessig. Så jeg tror dette er en unnskylding for å slippe unna, og samtidig fornærme deg, slik at du ikke skal prøve å tilnærme deg igjen. Han er veltrent, men ikke like veltrent som før. Anonymkode: 47ee7...413 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 Glemte å si, jeg tror ikke han prøver å fornærme meg. Anonymkode: 47ee7...413 2
CorvusCorax Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er veltrent, men ikke like veltrent som før. Anonymkode: 47ee7...413 Definer "veltrent, men ikke like veltrent som før". Har han lite fett og synlige muskler - men før var han "body builder". Eller er han veltrent som i at han har god kondisjon? Synes det høres veldig rart ut å si noe sånt. Spesielt om dere har vært sammen i mange år. Men om forholdet er relativt nytt, så kan det jo hende han faktisk er såpass overfladisk.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 wow, du er jo normalvektig.. sykt Anonymkode: 126fb...eca 1
CorvusCorax Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 Kanskje han får mindre sexlyst av å være inaktiv? Kanskje han mener dere sammen skal begynne å gå turer, sykle... for å få mer energi. Om du ikke ble fornærmet så er det jo greit. Men det virket sånn ut i fra HI. Så du er bare nysgjerrig på om noen har fått høre det samme? Ikke noe råd eller tolkning? Da har jeg ikke noe å komme med - beklager. Men lykke til.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 Just now, CorvusCorax said: Kanskje han får mindre sexlyst av å være inaktiv? Kanskje han mener dere sammen skal begynne å gå turer, sykle... for å få mer energi. Om du ikke ble fornærmet så er det jo greit. Men det virket sånn ut i fra HI. Så du er bare nysgjerrig på om noen har fått høre det samme? Ikke noe råd eller tolkning? Da har jeg ikke noe å komme med - beklager. Men lykke til. Han har lite fett og synlige muskler, men var større før. Ja, kan godt henne han vil vi skal være mer aktive sammen, men vi er veldig aktive allerede. Anonymkode: 47ee7...413 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 Jeg synes det er teit sakt og at han kanskje er litt urealistisk ja. Men må arrestere deg litt for noe som jeg føler mange kvinner gjør her inne (jeg er kvinne selv btw) Du sier han synes du er tjukk. Han har vel ikke akkurat sakt de ordene? Er du sikker på at du ikke overtolker det litt? Anonymkode: 1d848...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dersom jeg skal være like veltrent som jeg var i slutten av 20-årene vil det jo kreve en enorm innsats nå, i forhold til da...Forbrenningen endrer seg jo med årene. Noen andre som har gått gjennom noe lignende? Har riktignok ikke en mann som klager over kroppen min. Er mer veltrent enn da jeg var 20 og jeg er over 50 år. Trener en halvtime hver dag og har et sunt kosthold fem av sju dager i uka. Koster meg ikke akkurat en enorm innsats. Synlige muskler og sixpack hver sommer har jeg også. Er 169 cm høy og veier 61 kg. Så det går an! Anonymkode: 13693...1bb 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg synes det er teit sakt og at han kanskje er litt urealistisk ja. Men må arrestere deg litt for noe som jeg føler mange kvinner gjør her inne (jeg er kvinne selv btw) Du sier han synes du er tjukk. Han har vel ikke akkurat sakt de ordene? Er du sikker på at du ikke overtolker det litt? Anonymkode: 1d848...b2d Nei, jeg spurte og han sa at det var det han mente (riktignok i vi-form, som i vi er tjukke). Anonymkode: 47ee7...413 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har riktignok ikke en mann som klager over kroppen min. Er mer veltrent enn da jeg var 20 og jeg er over 50 år. Trener en halvtime hver dag og har et sunt kosthold fem av sju dager i uka. Koster meg ikke akkurat en enorm innsats. Synlige muskler og sixpack hver sommer har jeg også. Er 169 cm høy og veier 61 kg. Så det går an! Anonymkode: 13693...1bb Så bra. Du er flink! Anonymkode: 47ee7...413
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 Tenker at du da burde slanke deg eller starte å forberede deg på at han kan komme til å se mot bedre muligheter Han er tydelig mindre tiltrukket av deg slik du fremstår nå. Anonymkode: 9895a...a9b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dersom jeg skal være like veltrent som jeg var i slutten av 20-årene vil det jo kreve en enorm innsats nå, i forhold til da...Forbrenningen endrer seg jo med årene. Jeg har allerede skrevet at jeg mener det er han som tar feil. Men når det er sagt: Forbrenning har ingenting med trening å gjøre. Anonymkode: 18a82...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå