AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Så har mistet troen på menn og ikke minst alt jeg leser her inne. Så ønsker egentlig en kjæreste og sex, men vet ærlig ikke om jeg tør å prøve. At menn har sex med damer uten å like de bare for å tømme seg. Han ene lurte meg i lang tid og var vel bare ute etter en å ha sex med. Så hva gjør man? Anonymkode: a51a8...45f 2
Jentadi Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så har mistet troen på menn og ikke minst alt jeg leser her inne. Så ønsker egentlig en kjæreste og sex, men vet ærlig ikke om jeg tør å prøve. At menn har sex med damer uten å like de bare for å tømme seg. Han ene lurte meg i lang tid og var vel bare ute etter en å ha sex med. Så hva gjør man? Anonymkode: a51a8...45f Alle menn er ikke like. Let videre. Han du søker finnes, jeg er sikker. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Ja det er lov, akkurat som at der lov å si at man har dårlig effaring med kvinner. Anonymkode: 15d19...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så har mistet troen på menn og ikke minst alt jeg leser her inne. Så ønsker egentlig en kjæreste og sex, men vet ærlig ikke om jeg tør å prøve. At menn har sex med damer uten å like de bare for å tømme seg. Han ene lurte meg i lang tid og var vel bare ute etter en å ha sex med. Så hva gjør man? Anonymkode: a51a8...45f Dette innlegget kunne vært skrevet av meg selv. Har det på samme måte. Sluttet å prøve. Overlater alt til tilfeldighetene nå Anonymkode: 28df0...d40 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Jeg kan si det samme. Mange dårlige erfaringer og har tatt pause fra menn. Har lyst til å overate alt til tilfeldighetene nå jeg også. Så du er hvertfall ikke alene om å ha det sånn, hvis det kan være en trøst. Anonymkode: f74c1...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Har vel egentlig sluttet å prøve her. Kjenner og at disse negative opplevelsen jeg har hatt gjør meg skeptisk og mistroisk så vet ikke om det merkes. Tror liksom ikke at noen kan like meg for meg. Da u så tilfelle for sex. Anonymkode: a51a8...45f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Du kan jo bruke god tid, vil de ikke gi deg den tiden, så er heller ikke de noe å satse på. Her har jeg tatt en lang pause fra menn, dårlig erfaringer her og. Og litt verre ting, så det er ikke så lett å skulle stole på noen igjen. Anonymkode: 6e906...f86 1
mjaus Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 De bra mennene finnes, de er bare sjeldnere + de blir ikke skrevet om i forum. Folk skriver vel mer når de har problemer.. Det finnes, men forståelig at du har mistet håpet! 1
herzeleid Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så har mistet troen på menn og ikke minst alt jeg leser her inne. Så ønsker egentlig en kjæreste og sex, men vet ærlig ikke om jeg tør å prøve. At menn har sex med damer uten å like de bare for å tømme seg. Han ene lurte meg i lang tid og var vel bare ute etter en å ha sex med. Så hva gjør man? Anonymkode: a51a8...45f Man ser på egen historikk og hvordan og hvorfor det stadig går slik, og lærer av det. Hvis en har mye dårlig erfaring har en i det minste mye erfaring med hva som ikke fungerer, og det kan en tross alt få noe ut av. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 Sant det, Har lært en del av de dårlige erfaringene så jeg kan unngå noen av de på nytt. Anonymkode: a51a8...45f
Isambard Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så har mistet troen på menn og ikke minst alt jeg leser her inne. Så ønsker egentlig en kjæreste og sex, men vet ærlig ikke om jeg tør å prøve. At menn har sex med damer uten å like de bare for å tømme seg. Han ene lurte meg i lang tid og var vel bare ute etter en å ha sex med. Så hva gjør man? Anonymkode: a51a8...45f Jeg tror alle kan miste trua av å være på KG. Det folk skriver her er virkelig ikke representativt for den virkelige verden. Menn som skriver her er heller ikke representative for menn. Se på normale mennesker og par du kjenner. De fleste fungerer ganske bra mesteparten av tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Så har mistet troen på menn og ikke minst alt jeg leser her inne. Så ønsker egentlig en kjæreste og sex, men vet ærlig ikke om jeg tør å prøve. At menn har sex med damer uten å like de bare for å tømme seg. Han ene lurte meg i lang tid og var vel bare ute etter en å ha sex med. Så hva gjør man? Anonymkode: a51a8...45f Dette gjelder et nokså lite mindretall. Få menn er både attraktive nok til at de kan holde på slik uten at det blir det eneste ligget det året og har en passende personlighet i tillegg. Du må utvide horisonten litt og skru på radaren, så du ser forbi de overfladiske sjarmørene som tar deg med storm selv om de er grunne som en gjennomsnittlig pytt. Se etter folk med mer substans. Anonymkode: 0e73d...96c 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 Takk masse for svar her. Håper jeg kan være heldig på sikt! Anonymkode: a51a8...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå