AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Rett på venstre siden av ryggraden, er det som en strek av intens smerte som går fra midt mellom skulderbladene og oppover mot nakken, hvis jeg bøyer hodet forover, eller ligger flatt på ryggen og løfter hodet. Det er også smertefullt og vri hodet mot venstre. Noen som har noen formening om hva dette kan være? Det er en gjevn stikkende smerte ved bevegelse som nevnt ovenfor. Jeg bor på en latterlig liten plass, og må kjøre 2 timer hvis jeg skal få ordentlig hjelp😞 Anonymkode: 81d54...1e6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Anspente muskler? Prøv yoga. Anonymkode: 517ba...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Hvorfor er innlegget ditt her og ikke på kropp og helse? Anonymkode: 00254...784
Kittykat Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 (endret) Anspente musker, senebetennelse, strukket en muskel m.m? Min sønn slet i en periode med smerter i skuldrene og nakken og en følelse av at noen stakk han med en kniv i nakken av og til. Vi bestilte time hos fysioterapaut til han og han gikk der noen ganger og ble bedre. Han hadde veldig anspente muskler. Mitt råd er å gå til legen eller til en fysioterapaut (man trenger ikke nødvendigvis henvisning). Endret 20. februar 2021 av Kittykat 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Ei venninne hadde smerter fra nakken og nedover, tenkte det var pga jobben. Viste seg at hun hadde korona. Anonymkode: 28602...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå