Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har henne på Facebook. Og nå har hun selvfølgelig funnet ut at jeg er på insta også. 

Så da har hun selvfølgelig begynt og følge meg der også. Helsiken heller. Har lyst og fjerne henne. Men føler det blir dumt og gjøre det også. Jeg vet ikke. 

Det er ikke det at jeg skjuler noe, men hun trenger ikke være overalt. 

Hva tenker dere? Ok og fjerne henne? 

Anonymkode: d9e26...c43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ser svigermor denne tråden også. 

• Liker 38
Skrevet

Ser ikke problemet. 

Anonymkode: 308f6...023

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ser ikke problemet. 

Anonymkode: 308f6...023

Nei du gjør vel ikke det. Poenget mitt er hvorfor hun skal være overalt. Hun er ikke min venninne.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei du gjør vel ikke det. Poenget mitt er hvorfor hun skal være overalt. Hun er ikke min venninne.

Si det til henne. 

Anonymkode: 336b9...158

• Liker 8
Gjest Skogsalv
Skrevet

Uff, så kleint 😆 Facebook er greit nok, men utover det ,,,merkelig . Vel, tar du praten,blir det mest sannsynlig enda kleinere..Så jeg ville ikke sagt noe. Er det mulig å overøse henne med noen type spam, som kun sendes til henne ? Som memes, kattebilder,,,ja du skjønner hva jeg mener..Uten at det er obvious? Og hun da SELV forlater arenaen ? 

Skrevet

Legger bare ut bilder av bikkjene mine, jeg, så det er ikke så nøye hvem som følger.

Anonymkode: c2249...1d8

• Liker 5
Skrevet

For husfreden sin del bør du la henne følge deg der. 

På Instagram kan du lage en liste over nære venner, og du kan velge at kun de skal se post x og y.

På Facebook kan du også redigere slike innstillinger.

Dette er ikke et problem!

Anonymkode: 591c5...e71

• Liker 18
Skrevet

hvorfor er det egentlig "greit" at alle andre ser alt mulig som du holder på med over Internett. 

men at svigermoren din gjør det, er liksom ikke "greit" i det hele tatt... 

Anonymkode: f57b4...ec1

• Liker 28
Skrevet

Hun er jo ganske nær familie da. Mor til mannen din, bestemor til barna dine, kanskje. Glad for at mitt voksne barn, bonusdatter og svigersønn er glad i meg, og vil være venn både in real life og på sosiale media. Kan ikke påstå at jeg plager dem så mye da 😀

Anonymkode: c4124...82e

• Liker 17
Skrevet

Du kan ikke ha åpne profiler om ikke hvem som helst skal kunne se. 

Anonymkode: d4631...9d8

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg synes det er helt naturlig at svigermor følger meg på sosiale medier jeg, og jeg tror absolutt ikke det er fordi at hun skal følge med på alt jeg gjør..det jeg legger ut tåler jeg at alle som følger meg ser, ellers deler jeg det med bare utvalgte.

Endret av Rararara
Autokorrekt-feil
  • Liker 11
Skrevet
Rararara skrev (9 minutter siden):

Jeg synes det er helt naturlig at svigermor følger meg på sosiale medier jeg, og jeg tror absolutt ikke det er fordi at hun skal følge med på alt jeg gjør..det jeg legger ut tåler jeg at alle som følger meg ser, ellers deler jeg det med bare utvalgte.

Det har ingenting med hvem som tåler hva. Men og ha svigermor hengende i ræva syns jeg er irriterende. 

Min egen mor følger meg ikke engang på insta. Ts

• Liker 1
Skrevet
Skogsalv skrev (30 minutter siden):

Uff, så kleint 😆 Facebook er greit nok, men utover det ,,,merkelig . Vel, tar du praten,blir det mest sannsynlig enda kleinere..Så jeg ville ikke sagt noe. Er det mulig å overøse henne med noen type spam, som kun sendes til henne ? Som memes, kattebilder,,,ja du skjønner hva jeg mener..Uten at det er obvious? Og hun da SELV forlater arenaen ? 

Nei hun hadde bare likt det hun. Jeg tror jeg bare velger og overse henne. Svarer ikke på eventuelle kommentarer. Og jeg følger henne selvfølgelig ikke tilbake. 

Det burde være hint nok. Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har ingenting med hvem som tåler hva. Men og ha svigermor hengende i ræva syns jeg er irriterende. 

Min egen mor følger meg ikke engang på insta. Ts

Du høres ikke noe trivelig ut. Glad jeg ikke er svigermoren din. 

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hun er jo ganske nær familie da. Mor til mannen din, bestemor til barna dine, kanskje. Glad for at mitt voksne barn, bonusdatter og svigersønn er glad i meg, og vil være venn både in real life og på sosiale media. Kan ikke påstå at jeg plager dem så mye da 😀

Folk er jo forskjellige. 

For meg er det en plage. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du høres ikke noe trivelig ut. Glad jeg ikke er svigermoren din. 

Ja det tror jeg vi begge kan være glad for. Ts 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har henne på Facebook. Og nå har hun selvfølgelig funnet ut at jeg er på insta også. 

Så da har hun selvfølgelig begynt og følge meg der også. Helsiken heller. Har lyst og fjerne henne. Men føler det blir dumt og gjøre det også. Jeg vet ikke. 

Det er ikke det at jeg skjuler noe, men hun trenger ikke være overalt. 

Hva tenker dere? Ok og fjerne henne? 

Hvorfor har du ikke privat konto? Da må du godkjenne følgeforespørsler.

Anonymkode: 4783b...8c6

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor har du ikke privat konto? Da må du godkjenne følgeforespørsler.

Anonymkode: 4783b...8c6

Jeg skulle selvfølgelig hatt det. Tenkte ikke så mye over det. Ts 

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg skulle selvfølgelig hatt det. Tenkte ikke så mye over det. Ts 

Ta henne bort da, er vel ikke verre enn det. Eller blokker og si at du ikke bruker insta lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...