AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Er 20+2 i dag og jeg kjenner knapt til fosteret bortsett fra når jeg drikker et glass med saft og spiser noe. Er dette normalt, og hvorfor er det sånn? Anonymkode: b2aa5...6d0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Fortsatt tidlig og baby er liten ennå. Helt normalt Anonymkode: 4fc0a...8de 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Spør lege/jordmor om du er usikker Anonymkode: bc4f3...121
Gjest Traktorkusken Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Helt normalt. Hvis det er under 10 bevegelser på en time, eller at du syns babyen beveger seg myye mindre, ta kontakt med fødeavdelingen, eller jordmor.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Traktorkusken skrev (2 minutter siden): Helt normalt. Hvis det er under 10 bevegelser på en time, eller at du syns babyen beveger seg myye mindre, ta kontakt med fødeavdelingen, eller jordmor. Det kan man, men de vil neppe ha en inn til sjekk i uke 20 uansett. Anonymkode: e6cd6...523
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 44 minutter siden, Traktorkusken said: Helt normalt. Hvis det er under 10 bevegelser på en time, eller at du syns babyen beveger seg myye mindre, ta kontakt med fødeavdelingen, eller jordmor. Det er litt tidlig å komme med det rådet, det er fremdeles vanlig å ikke kjenne liv enda i uke 20 Min jordmor sa at jeg skulle kjenne liv regelmessig fra uke 28. Da jeg var på ultralyd i uke 19 så vi at baby beveget seg masse, snudde seg og sprellet rundt. Kjente allikevel ingenting Jeg kjenner også kun liv i forbindelse med måltid tidlig. Gjorde det med forrige også. Anonymkode: 1d43b...c11 4
RockyRose Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Traktorkusken skrev (5 timer siden): Helt normalt. Hvis det er under 10 bevegelser på en time, eller at du syns babyen beveger seg myye mindre, ta kontakt med fødeavdelingen, eller jordmor. Ein kontaktar ikkje fødeavdeling før veke 23, då dei uansett ikkje vil gjere noko før det. Det er heilt normalt å ikkje kjenne så mykje liv så tidleg, ts. Babyen snur seg mykje, er veldig liten, og variera veldig om morkake er forran/bak.. Eg kjende ikkje liv før rundt veke 23/24, og ikkje regelmessig før nokre veker etter der igjen. Heilt normalt! Du kan høyre med jordmor/lege på kontroll 😊 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Jeg er straks 27 uker og kjenner fortsatt mest liv når jeg har spist. Kjente knapt liv i uke 20 selv, har morkaka foran og begynte ikke kjenne liv regelmessig før uke 23. Anonymkode: 70071...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå