Gjest Jente18 Skrevet 19. august 2005 #1 Del Skrevet 19. august 2005 Hei! Jeg lurer på om jeg har bakteriell vaginose. Mange steder leser jeg at utfloden kan lukte som råtten fisk, en lukt jeg ikke tror jeg kjenner. Utfloden min lukter litt som... ostepop? Litt sånn som det lukter av chips med ostesmak, rett og slett. Noen som vet om chips med ostesmak og råtten fisk lukter litt samme? Kun seriøse svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #2 Del Skrevet 20. august 2005 Du burde oppsøke lege.. Det hadde jeg gjort.. Lykke Til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 20. august 2005 #3 Del Skrevet 20. august 2005 Nei, jeg synes ikke det lukter det samme. Uansett kan det være greit å ta en tur til lege. Om du har b.v. kureres det kjapt med noen piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #4 Del Skrevet 20. august 2005 Hvordan testes det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #5 Del Skrevet 20. august 2005 Hei! Jeg lurer på om jeg har bakteriell vaginose. Mange steder leser jeg at utfloden kan lukte som råtten fisk, en lukt jeg ikke tror jeg kjenner. Utfloden min lukter litt som... ostepop? Litt sånn som det lukter av chips med ostesmak, rett og slett. Noen som vet om chips med ostesmak og råtten fisk lukter litt samme? Kun seriøse svar. ← Jeg har hatt bekteriell vaginose fra jeg var 16-36! Har hatt ørten undersøkelser hos fastlegen min. Han fant ikke ut noe, sa at det er vanlig at noen kvinner sliter med illeluktende utflod. Fikk satt inn en spiral på sykehuset i høst, nevnte problemet mitt for den kvinnelige legen der...og hun skrev ut en flagyl-kur til meg. En uke etterpå er problemer løst! Jeg har ingen illeluktende utflod mer - det er som et nytt liv! Fikk et tilbake fall etter 3 mnd, tok en ny kur og er fin nå. Spiser gjerne flagyl resten av mitt liv - det har løst et megaproblem :-) Løp til legen - lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #6 Del Skrevet 21. august 2005 Et reseptfritt alternativ til Flagyl er Ecovag. Det er kapsler man fører opp i skjeden hver kveld en ukes tid. Fungerer bra for mange med denne diagnosen, men ikke for alle. Fås på apoteket til litt over hundrelappen. Fikk tips om denne fra en lege som mente disse fungerte bra i de fleste tilfeller av bakteriell vaginose fordi de er basert på "ekte" bakteriekulturer fra friske kvinner, noe ingen andre slike stikkpiller er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_oslojente_* Skrevet 21. august 2005 #7 Del Skrevet 21. august 2005 Hei! Har hatt bv selv. Legen finner det ut ved at du tar en gynekologisk undersøkelse. Fikk en antibiotikasalve. Og VIPS så var den borte. Enkelt og greit. Du bør oppsøke lege og få sjekket det. Da får du også sjekket om det er klamydia. Noe som kan gi samme symptomer. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #8 Del Skrevet 21. august 2005 Hvordan kan man få klamydia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 21. august 2005 #9 Del Skrevet 21. august 2005 Hvordan kan man få klamydia? ← Ved ubeskyttet sex med en som har klamydia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå