Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har tidligere gjort noen ting som er litt på grensen (ikke direkte utroskap) igår var jeg med han og han ville plutselig at jeg skulle gå. Vanligvis overnatter jeg alltid og vi lager middag. Han sa at vi kunne spise sammen idag(lørdag).. Fikk en rar magefølelse og spurte om han fikk besøk senere. Da innrømte han at en gammel klassevenninne (?) skulle komme på besøk og de skulle spise sammen. Jeg ble stille og han spurte meg hva som var galt. jeg spurte «hvorfor sa du ikke med en gang hva du skulle ikveld?» Og da ble han sur og sa at han visste at jeg kom til å reagere. Jeg bare dro og har ikke hørt noe fra han idag, han har ikke ringt eller tekstet!! Overdrev jeg?

Anonymkode: c422f...710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du overdriver. Hadde aldri synes det var greit om kjæretsen hadde spist middag alene med en klasseveninne.. akkurat som at han ikke hadde likt om jeg var alene med andre menn.. kall det gammeldags, men i mitt hode er det ikke innafor

• Liker 37
Skrevet

Absolutt ikke!! Jeg hadde også reagert på det. Spør hva han tenker om situasjonen var omvendt. 
Tenker at dette er ett stort rødt flagg for forholdet. 

Anonymkode: b9c5a...3c0

• Liker 4
Skrevet

Ble ikke bare middag der, tenker at det ble dessert. 

Anonymkode: 0008d...300

• Liker 21
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, du overdriver absolutt ikke, her er det ugler i mosen.

Skrevet

Der ble det nok både middag og litt attåt. Det der hadde jeg aldri akseptert. Thank you next!

Anonymkode: 258f6...a1d

• Liker 11
Skrevet

red-flag.jpg

Anonymkode: 8831c...3ac

• Liker 31
Skrevet

Du burde blitt igjen. Kanskje det kunne ført til noe?

Rart av ham å ikke si noe, ja... Har dere kanskje ikke vært sammen så lenge?

Anonymkode: 10372...1e7

• Liker 1
Skrevet

Prøver meg som forsvarer: Det kan jo hende hun var en god venninne da, fra barndommen/ungdomstida. Og så vet han det at når man blir voksen så får man liksom ikke lov å ha venner av motsatt kjønn lengre. I tillegg så vet han det at du er en type kvinne som vil reagere kraftig på akkurat det. Men, han hadde jo lyst til å se venninna si! 

Han oppførte seg kanskje dumt av frykt for din reaksjon, men så reagerte du også akkurat slik han fryktet.. 

Vet ikke hva jeg skulle rådet dere til annet enn å prate om det.

Anonymkode: 2f1c9...798

• Liker 8
Skrevet

Jeg er kvinne og 80% av mine venner er menn. Jeg synes det er enklere å mannlige venner.  jeg har truffet mine venner igjennom studier, tidligere jobb og hobbyer. Jeg liker å treffe mine venner å gå på kino, ta en øl, gå en tur eller henge sammen med hverandres familier. Hadde vært totalt uaktuelt for en jeg datet å blitt sur eller prøvd å nekte meg å treffe mine venner. 

Anonymkode: 15eb7...881

• Liker 10
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og 80% av mine venner er menn. Jeg synes det er enklere å mannlige venner.  jeg har truffet mine venner igjennom studier, tidligere jobb og hobbyer. Jeg liker å treffe mine venner å gå på kino, ta en øl, gå en tur eller henge sammen med hverandres familier. Hadde vært totalt uaktuelt for en jeg datet å blitt sur eller prøvd å nekte meg å treffe mine venner. 

Er du singel? 

Anonymkode: 0008d...300

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men du hadde vel sagt det til kjæresten da, at du skulle møte dem? Ikke holdt det skjult og dyttet kjæresten ut døra for at det ikke skulle oppdages? 

Anonymkode: e0591...cdc

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men du er vel åpen om dette da? Typen til TS kaster henne ut og så kommer det frem i ettertid at han får besøk av ei venninne som TS ikke kjenner til. Det er helt ålreit oppførsel? 

Anonymkode: 258f6...a1d

• Liker 9
Skrevet

Jeg har ikke noe imot at mannen mini har middag med venninner, men måten kjæresten din forsøkte å skjule det på er ikke greit. Det hadde jeg reagert på.

Hvis min mann tenker å spise med ei venninne spør han meg om det passer for meg (siden vi bor sammen), og er selvsagt åpen om det. Og da er det helt i orden for meg :) Men jeg vet at ikke alle er komfortable med at man har venner av motsatt kjønn. Det er vi.

Anonymkode: 2dcc5...ce7

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde aldri kastet ut kjæresten om jeg fikk besøk. Aldri.
Han er nok egentlig ikke så interessert i deg, TS. Om han hadde vært det, hadde han investert i deg og vist deg stolt frem til sin venninne. 
Jeg kunne ikke hatt forhold med en mann som kaster meg ut for å slippe inn andre damer - venn eller ikke

Anonymkode: 0a525...8f1

• Liker 13
Skrevet

Han virker ikke som en særlig dedikert kjæreste.

Det er nok et større problem enn den middagen.

Anonymkode: 1d824...b80

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Prøver meg som forsvarer: Det kan jo hende hun var en god venninne da, fra barndommen/ungdomstida. Og så vet han det at når man blir voksen så får man liksom ikke lov å ha venner av motsatt kjønn lengre. I tillegg så vet han det at du er en type kvinne som vil reagere kraftig på akkurat det. Men, han hadde jo lyst til å se venninna si! 

Han oppførte seg kanskje dumt av frykt for din reaksjon, men så reagerte du også akkurat slik han fryktet.. 

Vet ikke hva jeg skulle rådet dere til annet enn å prate om det.

Anonymkode: 2f1c9...798

Helt uavhengig av det om kjønn, så sier jo TS at det vanlige er at hun overnatter. Hun trodde altså at hun skulle overnatte, men får plutselig beskjed om å gå fordi kjæresten skal ha middagsgjest.   Høres ikke særlig hyggelig ut.

Anonymkode: 7e02a...d0f

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men om du har kjæresten på besøk, og han tror han skal overnatte: synes du da det er ok å be han om å gå fordi du har invitert en annen mann på middag?

Anonymkode: 7e02a...d0f

• Liker 9
Skrevet

Kjønn på vennen spiller liten rolle. Måten han behandlet deg var skikkelig dritt. Jeg hadde følt meg som søppel... 

Anonymkode: 07332...095

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...