Gå til innhold

Reagerer på vippeextensions, får ikke tak i hun som har lagt dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok refill av vipper på torsdag og begynte å reagere i natt. Mye kløe, rød på øynene og hoven. Ser jeg har litt lim på huden så regner med det er derfor, har aldri reagert før. 

Jeg har sendt meldinger til hun som la de, både på Instagram og på sms. Får ikke svar. Vippene må av, det er ekstremt ubehagelig. 

Hva gjør jeg? Noen tips? Kan jeg lindre på noen måte? (skal selvfølgelig prøve å få kontakt med en salong som kan fjerne asap men det er lørdag og ingen selvfølge at jeg får det til..) 

Anonymkode: cd040...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjern de selv. Limet løsner ved bruk at olje. Derfor man ikke skal bruke oljebasert hudpleie når man har vipper. 

Jeg blir også hoven og rød med kløe etter påsett, det går over etter en dag maks to. Men om du har fått en skikkelig reaksjon bør du klart fjerne de. 

Anonymkode: 2009e...588

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tok refill av vipper på torsdag og begynte å reagere i natt. Mye kløe, rød på øynene og hoven. Ser jeg har litt lim på huden så regner med det er derfor, har aldri reagert før. 

Jeg har sendt meldinger til hun som la de, både på Instagram og på sms. Får ikke svar. Vippene må av, det er ekstremt ubehagelig. 

Hva gjør jeg? Noen tips? Kan jeg lindre på noen måte? (skal selvfølgelig prøve å få kontakt med en salong som kan fjerne asap men det er lørdag og ingen selvfølge at jeg får det til..) 

Anonymkode: cd040...d84

Da skriver du meldingen offentlig, slik at alle ser de

Anonymkode: b08e2...1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...