Gå til innhold

Han er aktiv på snap, men har ikke svart meg på 16 timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt det veldig bra i det siste. Etter flere mnd. der vi begge har vært usikre på den andre personens intensjoner, har vi endelig hatt en ordentlig samtale om det og endelig begynt å slippe hverandre litt inn. 

Jeg og han kommuniserer kun over snap, og det var et tidligere tilfelle for ikke så lenge siden der han unnlot å svare på snappen jeg sendte han i over seks timer. Jeg begynte da å sjekke snapscoren hans etter noen timer, og så at den gikk oppover flere ganger. Han var altså aktiv på snap, han bare unnlot å svare på min. Da det første tilfellet skjedde så hadde jeg dagen før vært opptatt med noen venner, og derfor ikke vært aktiv på telefonen i noen timer. Jeg antok at han hadde blitt litt sur angående det og derfor gjorde det for en slags "hevn"...?

Nå har ting bare vært bra da, og vi var egentlig midt i en samtale da han sluttet å svare. Det har nå gått en hel kveld og en natt, altså 16 timer, og han har enda ikke svart. Denne gangen, slik som sist, fikk jeg trangen til å følge med på snapscoren hans etter noen timer. Jepp han er aktiv på snap. 

Så jeg lurer på hva det er som skjer? Klart det kan ha vært noe som har skjedd, men etter sist gang så oppførte han seg helt normalt etterpå og sa bare at han hadde vært sliten. Det er greit, jeg kan godta det, men jeg syns det er litt ubehagelig, jeg får visse tanker og bekymringer. Jeg aner ikke hvordan jeg skal reagere. Er dette normalt? Er dette noe som skjer alle og som man bare skal akseptere i parforhold? For om jeg får bekreftelse på at det er noe som skjer alle, så er det greit, da aksepterer jeg det. 

Anonymkode: 32d2d...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er i et parforhold, så åpner du ringeappen, og trykker inn telefonnummeret hans, og trykker på det ikonet som ser ut som et gammeldags telefonrør, og så spør du han...

Anonymkode: bfc0c...b8f

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis dere er i et parforhold, så åpner du ringeappen, og trykker inn telefonnummeret hans, og trykker på det ikonet som ser ut som et gammeldags telefonrør, og så spør du han...

Anonymkode: bfc0c...b8f

Vi er ikke e parforhold, men etter samtalene vi har hatt så har jeg forstått at det er dit vi er på tur. Slik som ting er nå så holder vi bare på. 

-TS

Skrevet

Herlighet. Så ring han da vel. Jeg hater å kommunisere på snap. Melding eller helst ringing er det aller beste, da er det mindre rom for misforståelser. 

Anonymkode: 8df7c...6e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er ikke e parforhold, men etter samtalene vi har hatt så har jeg forstått at det er dit vi er på tur. Slik som ting er nå så holder vi bare på. 

-TS

Du kan da ringe han uansett? 

Anonymkode: 8df7c...6e8

• Liker 2
Skrevet

Snapscoren går opp når man mottar snap også. 

Anonymkode: b53b0...9c9

• Liker 3
Skrevet

Dette har du laget en tidligere tråd om?

Skrevet

Han holder sikkert på og prater med flere for å finne ut hvem han liker. Som mann opplever jeg dette med alle kvinner jeg snakker med på sjekkeappene, de snakker med mange samtidig slik at det ikke blir noen flyt i samtalen.

Anonymkode: cfb84...ae2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mitt tips er å kutte ut å kommunisere på snap og heller sende sms eller ringe hverandre. Snapchat og messenger får bare folk til å overanalysere.

Endret av beige
  • Liker 4
Skrevet

Uff, nå fikk jeg flashback til videregående da jeg også holdt på sånn som deg. Hvis noen ikke svarte på noen timer sjekket jeg snapscore, aktivitet på insta, face... alt mulig rart. Utrolig slitsomt. Hvis han ikke tar seg bryet til å svare deg, når han åpenbart prater med noen andre er det tydelig at han ikke tar dette like seriøst som deg. Det høres for øvrig veldig useriøst ut når dere kun prater på snap. Jeg ville lagt denne gutten/mannen til siden og tatt turen innom tinder. 

Anonymkode: 9e6cd...4ab

Skrevet

Den snappen der han ikke svarte på 6 timer.. Var det noe å svare på?

Det fins noen folk som forventer svar/respons på alt mulig. F.eks. om de sender et bilde av middagen sin el.l.. Hva skal man liksom svare på det? Man kan jo si "nam nam" osv, men

Det hender også at man er i situasjoner der man ikke alltid får svart på telefonen.

Og om dere kun kommuniserer gjennom Snapchat, kan du nok ikke si at dere er i noe forhold e.l.
Gjør som andre her har sagt; send ham en sms eller ring ham.

Anonymkode: 3d20d...44c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

-TS

Hvor lenge har dere "holdt på" da? Om det er snakk om flere uker, burde dere vel avklare snart om dere skal ha et forhold eller ikke?

Med min nåværende kjæreste var det snakk om bare 3-4 uker før vi var et par. Ville ikke akseptert at en mann bare "holdt på" med meg.

Anonymkode: 9e2c5...aa6

Skrevet

Oisann... Dere er nok ikke hverken i et forhold, eller på tur dit, hvis Snapchat er kommunikasjonsmiddelet.. Hvor lenge har dere "kjent" hverandre?

I mitt forrige forhold "snakket" vi på snapchat/Instagram under en halv dag, før vi var kontinuerlig på god gammeldags samtaler over mobil, samt videochat. Der "bodde" vi forøvrig sammen i flere måneder, da vi bor i helt forskjellige deler av landet, men møttes live iløpet av 14 dager, for å finne ut hva vi faktisk hadde sammen.  (at han er min sjelevenn som jeg dessverre ikke er sammen med lenger, er en helt annen historie, men det var pga avstanden at vi etter et år fant ut at vi ikke kunne fortsette..) 

Anonymkode: ffdd0...378

Skrevet

Kan det være at du har havnet langt ned på vennelista hans, så han rett og slett ikke ser Snap fra deg? Fort gjort om han er aktiv og snapper med mange.

Anonymkode: 96a41...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...