Gå til innhold

Ville hun latt meg lese meldingene hennes dersom hun skjulte noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spør siden jeg spurte kjæresten min om å lese noen av meldingene hennes med en annen person (fordi jeg trodde hun skjulte noe fra meg), men jeg fant ikke noe mistenksomt fra den perioden vi ble sammen (gadd ikke å lese før den tiden vi ble sammen). Vi har snakket om denne personen før, han er en drug addict, og jeg har flere ganger uttrykt at jeg ikke synes noe om at hun får meldinger av han. Og det forstår hun. Meldingene går mest ut på at hun skal høre på noen random sanger osv, men det er også noen kleine (ikke utilpassede) meldinger fra hans side som kan forklares av at han bruker dop. Fant i dag ut at hun hadde slettet samtalen. Har jeg en grunn til å være sus?

Endret av AnonymLøve
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke stoler på kjæresten din, hvorfor er du sammen med henne da? 

Om du har en grunn til å være sjalu, det kan ikke vi svare deg på. Men jeg hadde blitt illsint, skuffet og lei meg om kjæresten ville se gjennom mobilen min. Et forhold hvor man føler man må se gjennom mobilen til den andre, er ikke et godt forhold

Anonymkode: 5f8a2...623

• Liker 3
Skrevet
AnonymLøve skrev (4 minutter siden):

Jeg spør siden jeg spurte kjæresten min om å lese noen av meldingene hennes med en annen person (fordi jeg trodde hun skjulte noe fra meg), men jeg fant ikke noe mistenksomt fra den perioden vi ble sammen (gadd ikke å lese før den tiden vi ble sammen). Vi har snakket om denne personen før, han er en drug addict, og jeg har flere ganger uttrykt at jeg ikke synes noe om at hun får meldinger av han. Og det forstår hun. Meldingene går mest ut på at hun skal høre på noen random sanger osv, men det er også noen kleine (ikke utilpassede) meldinger fra hans side som kan forklares av at han bruker dop. Fant i dag ut at hun hadde slettet samtalen. Har jeg en grunn til å være sus?

Hvordan fant du ut i dag at hun har slettet samtalen? Snoket du på telefonen hennes? 

Anonymkode: 666c0...ce5

• Liker 4
Skrevet

Da skjuler hun noe.. og litt drøyt kanskje å si men hvis han typen driver på med dop så kanskje han texter dama di når han er kåt, vet att man blir ekstremt kåt av tex amfetamin osv. Att jeg vet det er fordi jeg har en kompis som blir sinnessykt kåt når han driver på med dopet sitt og texter masse damer i håp om å få dyppe, og han finner alltid noen som vill.

Skrevet

Hun burde ikke latt deg lese meldingene uansett da hun har rett til å ha et privatliv selv om hun har kjæreste. For et patetisk og svakt kvinnemenneske som gjør hva fanden som helst for menn.

Til lykke med å ha skaffet deg dørmatte.

Anonymkode: e0c0d...dd5

• Liker 5
Skrevet

Det er gjengående her inne at både kvinner og menn (flest kvinner her inne, åpenbart), som leser meldingene og invaderer privatlivet til partneren. Når man kommer til det punktet er det bare å legge forholdet bak seg.

Det er sykt å ha så lite tillit til noen, og likevel mene at den personen er den kjæreste i livet (bortsett fra barn da).

Det er bare å komme seg videre TS. For dere begges del. Det samme gjelder til alle de andre her inne som ikke eier respekt for partneren og dens privatliv.

Anonymkode: a885c...28c

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Archer said:

Da skjuler hun noe.. og litt drøyt kanskje å si men hvis han typen driver på med dop så kanskje han texter dama di når han er kåt, vet att man blir ekstremt kåt av tex amfetamin osv. Att jeg vet det er fordi jeg har en kompis som blir sinnessykt kåt når han driver på med dopet sitt og texter masse damer i håp om å få dyppe, og han finner alltid noen som vill.

Problemet er jo at jeg har lest gjennom alle meldingene fra da vi ble sammen (3 år siden). Der var det ikke noe rart å se. Det føltes egt bare at hun svarte han fordi hun syntes litt synd på han, ettersom dette er en person hun har kjent siden barneskolen som ikke hadde så mange venner. Også så jeg gjerne at det gikk 3-5 timer fra da hun svarte han nesten hver gang. Men det jeg ikke gadd å lese var meldinger fra før vi ble sammen. Vet jo ikke hva slags fortid de har... evt om hun skjuler noe der. Men hun har jo alltid snakket sant, har aldri tatt henne i en løgn før.

Skrevet

Høres ut som du er en noe ustabil og syk person... Bare.. merker det er noe feil her.. Hun er jo uskyldig!! Hvorfor kverne på det da??? Hun er ikke ansvarlig for hva andre skriver til henne. Skjerp deg!

Anonymkode: 016b7...a67

• Liker 3
Skrevet
AnonymLøve skrev (1 time siden):

Problemet er jo at jeg har lest gjennom alle meldingene fra da vi ble sammen (3 år siden). Der var det ikke noe rart å se. Det føltes egt bare at hun svarte han fordi hun syntes litt synd på han, ettersom dette er en person hun har kjent siden barneskolen som ikke hadde så mange venner. Også så jeg gjerne at det gikk 3-5 timer fra da hun svarte han nesten hver gang. Men det jeg ikke gadd å lese var meldinger fra før vi ble sammen. Vet jo ikke hva slags fortid de har... evt om hun skjuler noe der. Men hun har jo alltid snakket sant, har aldri tatt henne i en løgn før.

Seriøst? «Problemet» er at du har lest gjennom alt uten å finne noe? Og at du aldri har tatt henne i løgn? Hvordan er det et problem?

Hva som har skjedd før dere ble sammen har ikke du noe med, ganske enkelt.

Du må seriøst ta deg sammen og håndtere mistroen og sjalusien din før du støter en tilsynelatende trygg og pålitelig partner fra deg.

Og husk at sjalusien din er DITT problem, ikke hennes! Det er ikke hun som skal bære de helt urimelige byrdene av den.

Og slutt å snoke på telefonen hennes! Vi skjønner jo at du driver med det, når du nå plutselig vet at hun har slettet samtalen. Det er IKKE greit å invadere partners privatliv sånn! 

• Liker 6
Skrevet
AnonymLøve skrev (1 time siden):

Hvorfor er egentlig meldinger fra før dere ble sammen i det hele tatt relevant? Det har du faktisk ingenting med. Selv om det er høyst uakseptabelt, er det bare meldingene fra deres tid sammen du burde konsentrert deg om. (I fare for å bli arrestert her, mener ikke at det heller er greit) Alle har en fortid. Og når hun i tillegg viser lite interesse for denne vennen? Du burde heller jobbe med deg selv og stole på at hun snakker sant. 

Anonymkode: 24b98...89f

Skrevet
12 minutter siden, Hippogriff said:

Seriøst? «Problemet» er at du har lest gjennom alt uten å finne noe? Og at du aldri har tatt henne i løgn? Hvordan er det et problem?

Hva som har skjedd før dere ble sammen har ikke du noe med, ganske enkelt.

Du må seriøst ta deg sammen og håndtere mistroen og sjalusien din før du støter en tilsynelatende trygg og pålitelig partner fra deg.

Og husk at sjalusien din er DITT problem, ikke hennes! Det er ikke hun som skal bære de helt urimelige byrdene av den.

Og slutt å snoke på telefonen hennes! Vi skjønner jo at du driver med det, når du nå plutselig vet at hun har slettet samtalen. Det er IKKE greit å invadere partners privatliv sånn! 

Det er jo sant det du sier! Jeg hater å snoke på telefonen, men jeg bare følte hun hadde gjort noe med meldingen. Hun har jo aldri gitt meg en grunn til å ikke stole på henne, men når jeg leser samtlige forum der en kjæreste har slettet meldinger fra den andre uten å i det hele tatt la den andre se meldingene, høres det ikke så bra ut.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er egentlig meldinger fra før dere ble sammen i det hele tatt relevant? Det har du faktisk ingenting med. Selv om det er høyst uakseptabelt, er det bare meldingene fra deres tid sammen du burde konsentrert deg om. (I fare for å bli arrestert her, mener ikke at det heller er greit) Alle har en fortid. Og når hun i tillegg viser lite interesse for denne vennen? Du burde heller jobbe med deg selv og stole på at hun snakker sant. 

Anonymkode: 24b98...89f

Grunnen til at jeg er nysgjerrig på tidligere meldinger er fordi hun har også møtt denne personen to ganger mens vi var sammen helt i starten av forholdet. Vi har jo snakket om alle vi har ligget med begge to, og hun har aldri nevnt en person med hans navn... men fortsatt. Og jeg synes ikke at det er greit, dersom de har hatt en romantisk fortid sammen. Men hun var ærlig om at hun skulle møte han, så hun prøvde ikke å skjule det heller. En av gangene skulle de spise McDonalds på hjemstedet deres, det varte i 1 time og 30 min. Den andre gangen skulle hun bare få skyss hjem fordi hun var ute på byen og han kjørte forbi (han er også lastebilsjåfør). Hun snappet jo at hun hadde kommet hjem, og jeg tviler på at han sov over ettersom han skrev at det var godt å se henne igjen, lillevenn (noe sånt) klokken 2 på natten. Her var hun også ærlig og sa til meg at hun skulle få skyss av en kompis, men her visste jeg ennå ikke om han. 

Problemet her at jeg stoler på henne, men jeg stoler ikke på han...

Skrevet
AnonymLøve skrev (6 minutter siden):

Grunnen til at jeg er nysgjerrig på tidligere meldinger er fordi hun har også møtt denne personen to ganger mens vi var sammen helt i starten av forholdet. Vi har jo snakket om alle vi har ligget med begge to, og hun har aldri nevnt en person med hans navn... men fortsatt. Og jeg synes ikke at det er greit, dersom de har hatt en romantisk fortid sammen. Men hun var ærlig om at hun skulle møte han, så hun prøvde ikke å skjule det heller. En av gangene skulle de spise McDonalds på hjemstedet deres, det varte i 1 time og 30 min. Den andre gangen skulle hun bare få skyss hjem fordi hun var ute på byen og han kjørte forbi (han er også lastebilsjåfør). Hun snappet jo at hun hadde kommet hjem, og jeg tviler på at han sov over ettersom han skrev at det var godt å se henne igjen, lillevenn (noe sånt) klokken 2 på natten. Her var hun også ærlig og sa til meg at hun skulle få skyss av en kompis, men her visste jeg ennå ikke om han. 

Problemet her at jeg stoler på henne, men jeg stoler ikke på han...

Eneste du trenger å stole på er henne, kan du det så har det ingenting å si om denne fyren eventuelt skulle være interessert i henne.

Men du stoler på henne sier du, likevel vet du om å få lese hennes private kommunikasjon, du gjør det og finner ingenting galt, men du er likevel ikke fornøyd.

Ingenting av det du skriver gir inntrykk av at du stoler på henne, og da er det egentlig ikke håp.

• Liker 5
Skrevet

Høres mest ut som du er sur fordi du IKKE fant noe i meldingene hennes...

Anonymkode: 94c55...e91

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt så sur jeg om jeg hadde fått vite at kjærestene til venninner hadde lest private samtaler mellom oss! Venner har også rett på privatliv, selv om de har sjalu kjærester. Slutt med det greiene der! Det er du som har et problem!   

Anonymkode: 5b781...12f

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville ikke latt deg lese en eneste melding selv om jeg ikke hadde noe som helst å skjule. Hadde du faktisk stolt på henne, ville du ikke brydd deg med hvem hun var sammen med eller hva som står i meldingene hennes. 

• Liker 4
Skrevet

Dårlig gjort ovenfor han at du fikk lese disse private meldingene 🤬

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...