AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Vi har vært fra hverandre et par år nå, det ble slutt da han var utro. Men når vi er sammen med ungene, gnistrer det litt igjen. Vi har ikke snakket om det, men er det noen som har prøvd og bli sammen igjen med god effekt? Anonymkode: cd74a...8dc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Hei. Vi ble sammen igjen. Her ble det slutt pga mange faktorer. Ikke nødvendig pga oss, men pga alt rundt. Min samboer hadde noen store operasjoner på kort tid etter en skade. Jeg ble sykemeldt for at jeg fikk en heavy infeksjon selv. Økonomi ble dårlig. Yngste barnet ble sykt. Vi skled mer og mer fra hverandre. Han lukket seg mer og mer inn, valgte heller å prioritere venner og fyll. Var slutt ett år før vi fant tilbake. Nå har det gått 2 år og aldri hatt det bedre 😊 Var forøvrig sammen i 3 år før det ble slutt.. Anonymkode: e4fc3...13d 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 ja, vi var fra hverandre i 5 år, men har nå vørt sammen igjen i 3 år. Vi skuttet aldri å elske hverandre, men omstendigheter rundt, og livet generelt ble for vanskelig. Nå har vi det helt supert, og det er en fantastisk gave til barna våre! Anonymkode: f3252...549
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Ja, har vært sammen igjen i 12 år nå og har det supert sammen Anonymkode: ce486...930
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Var slutt i ett par år. Har nå ett par barn sammen, hus og bil. Vi har det uten tvil bedre sammen enn tidligere .. men helt ærlig, så er kanskje gnisten borte og vi/han har grodd litt fast. Vi fungerer greit som familie da. Anonymkode: cf717...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå