Gå til innhold

18 mnd og plutselig mange oppvåkninger med hyl!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er ca 18 mnd. Endelig hadde han begynt å sove natten igjen etter å ha vært en søvnløs baby nattestid. Han sov sin første natt igjennom først som 14 mnd gammel. Kunne være våken opptil 10 15 ganger. 

Endelig sov han! Men nå begynner det igjen! Han våkner med hyl flere ganger for natten. Jeg har tenkt mareritt men hvor mange mareritt kan man han da? I natt var det ille,  så sint og trøtt men allikevel våkner med hyl... virker helt fin dagtid. Hva er dette? Jeg blir koko..vi ammer enda men sluttet nattestid. Men eneste som roet i natt var pupp

Anonymkode: 39a5e...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagen sa til oss når vi fikk samme problem rundt samme alder at det er fordi de rundt 18mnd -2 år blir bevist på egne drømmer/mareritt. 

hvis det er samme tidspunkt hver natt og barnet er utrøstelig og umulig og få kontakt med kan det være noe som heter nattskrekk.

Anonymkode: f7c54...0b8

Skrevet

Ts her 

Natteskrekk karakterisere vel mer ved at man ikke får kontakt med barnet fordi det enda sover. Han her testet vi i natt vedr dette. Tok han i stuen og han var helt med og klar for både det ene og det andre..så ikke det.. 

Skrevet

Høres ut som nattskrekk. Min jente hadde dette nesten hver natt i en periode som gikk over 1-2 mnd. Da var hun rundt 2 1/2 år. Her hang det nok sammen med søvn for det forsvant helt da vi begynte å legge henne halvannen til to timer tidligere om kvelden. 

Skrevet

Ts  igjen 

Men sandie...er ikke natteskrekk slik at de ikke våkner? Han her er helt våken. Vi teste5 i natt. Han var klar for alt annet og ristet på hodet når vi spurte om ting osv. 

En annen ting, hvor sent la dere henne i utgangspunktet da? Vår legges 19 1930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...