Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 dager reise sammen som jeg spanderte alt på. Fly, hotel osv fikk jeg denne beskjeden da vi landet. Det var en dårlig tur. 

Før dere starter med å si hvorfo reise nå, vi bor ikke i Norge. 

Uansett jeg må innrømme at jeg ble litt lei meg da dama sa dette. At alt på denne turen var dårlig ikke noe bra. 

Føler bare at det er noe utakknemlig over det. 

Anonymkode: 94617...67b

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Alt handler ikke om penger, hjelper lite å fly, bo på hotell og god mat hvis man ikke trives med reisefølget.

Har dere problemer i forholdet deres? Trives dere sammen, har dere det gøy når dere er på tur?

Merket du at hun var sur under turen? 

Skrevet

Det at du betaler alt gjør ikke automatisk turen bra😊

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte said:

Alt handler ikke om penger, hjelper lite å fly, bo på hotell og god mat hvis man ikke trives med reisefølget.

Har dere problemer i forholdet deres? Trives dere sammen, har dere det gøy når dere er på tur?

Merket du at hun var sur under turen? 

Selvfølgelig handler det ikke om penger. Men da jeg fikk beskjed for en stund siden at jeg jobber så mye og vi aldri har tid sammen så bestemte vi oss for denne turen grunnet at hennes kjærlighetsspråk er å tilbringe tid sammen. 

Og når vi da gjør dette og får dette tilbake så synes jeg det er litt merkelig. At hun ikke kan finne noe positivt i turen. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg synes hun var utakknemlig. 

Men når det er sagt, er hun fra et land det er mer vanlig å bli spandert på? 

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig handler det ikke om penger. Men da jeg fikk beskjed for en stund siden at jeg jobber så mye og vi aldri har tid sammen så bestemte vi oss for denne turen grunnet at hennes kjærlighetsspråk er å tilbringe tid sammen. 

Og når vi da gjør dette og får dette tilbake så synes jeg det er litt merkelig. At hun ikke kan finne noe positivt i turen. 

Ja, det er merkelig. 

Merket du ikke noe under turen? Var det først når dere kom hjem hun sa det var en dårlig tur? 

Skrevet
6 minutter siden, smilo said:

Ja, jeg synes hun var utakknemlig. 

Men når det er sagt, er hun fra et land det er mer vanlig å bli spandert på? 

Nei, ikke noe mer vanlig eller uvanlig vill jeg si. 

Skrevet
2 minutter siden, Dævendøtte said:

Ja, det er merkelig. 

Merket du ikke noe under turen? Var det først når dere kom hjem hun sa det var en dårlig tur? 

Virket I greit humør hele tiden. Selv om noen øyeblikk var litt så som så. Men det er ikke uvanlig for henne. Men ja, var når vi kom hjem. 

Skrevet

Hvorfor syns hun det var dårlig? Hva var dårlig med det? 

Anonymkode: fcb47...13c

• Liker 1
Skrevet

Men hva var det hun ikke syns var bra? Var det dårlige hoteller for eks vil jeg si hun var utakknemlig, dersom dere kranglet, du avviste henne seksuelt el vil jeg ikke kalle henne utakknemlig. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Kvalitet said:

Men hva var det hun ikke syns var bra? Var det dårlige hoteller for eks vil jeg si hun var utakknemlig, dersom dere kranglet, du avviste henne seksuelt el vil jeg ikke kalle henne utakknemlig. 

Klaget over været. Ja, var kaldt men får liksom ikke gjort så mye med det. Klaget over hotellet, så vi byttet hotell til ett hotel som hu var på for noen år siden som dama valgte selv. Da var maten og frokosten dårlig. Vi kranglet ikke, avviste ikke noe sex, og vi hadde det som normalt. Bare alt var noe klage på, kom bare med noen enkle eksempler nå. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klaget over været. Ja, var kaldt men får liksom ikke gjort så mye med det. Klaget over hotellet, så vi byttet hotell til ett hotel som hu var på for noen år siden som dama valgte selv. Da var maten og frokosten dårlig. Vi kranglet ikke, avviste ikke noe sex, og vi hadde det som normalt. Bare alt var noe klage på, kom bare med noen enkle eksempler nå. 

Høres ut som hun er generelt misfornøyd. Sikker på at hun ikke er slik ellers også? 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, smilo said:

Høres ut som hun er generelt misfornøyd. Sikker på at hun ikke er slik ellers også? 

Ikke som dette. Men ja er ofte det blir klaget på ting. Men var liksom hele måten det ble sagt på, vanskelig å forklare. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det høres ikke greit ut. Det høres ut som hun er misfornøyd med forholdet og så kommer det ut i klaging. Hennes kjærlighetsspråkene er gjerne tid sammen, men da må hun sette seg inn i hvordan man gjør denne tiden god. 

• Liker 6
Skrevet

Kanskje hun er deprimert. Lite råd å gi utover: redd deg selv! 

Anonymkode: 9ea17...316

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig å si ettersom vi ikke var med på turen. Men generelt er det ufint å klage på hotellet og været når noen gjør en innsats for deg. Det kunne ikke falt meg inn. 

Hadde derimot stemningen mellom meg og partner vært anspent ig ubehagelig kunne jeg sagt noe lignende men da rettet det mot nettopp det. 

Anonymkode: 8dfed...4db

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun er deprimert. Lite råd å gi utover: redd deg selv! 

Anonymkode: 9ea17...316

Man vet stort sett hvordan man bør oppføres seg selvom man er deprimert.

TS: hun er en bortskjemt diva. Du velger selv om det er en partner for deg.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Kvalitet said:

Det høres ikke greit ut. Det høres ut som hun er misfornøyd med forholdet og så kommer det ut i klaging. Hennes kjærlighetsspråkene er gjerne tid sammen, men da må hun sette seg inn i hvordan man gjør denne tiden god. 

Kan si kan ikke leve uten deg, elsker deg så mye osv. Men for meg virker det mer som tomme ord. 

Skrevet
3 minutter siden, visp said:

Man vet stort sett hvordan man bør oppføres seg selvom man er deprimert.

TS: hun er en bortskjemt diva. Du velger selv om det er en partner for deg.

Nien ganger tenker jeg faktisk dette. Bortskjemt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nien ganger tenker jeg faktisk dette. Bortskjemt. 

Finn deg en snill og god kvinne. Skjønner ikke at enkelte menn vil ha sånne damer med personlighet som en bulldozer.

Du må være litt bevisst på hva slags mennesker som gir deg energi og hvem som tar energien din.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...