Gå til innhold

Bruker kvinner føtter som et forførende middel i det daglige? (Dette er IKKE en runkepost)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å starte så er ikke dette en kåt mann som er ute etter seksuelt opphissende svar. Har sett noen tråder hvor det tydelig er tilfelle, så tenkte det var greit å starte med å si det. Jeg kan synes føtter er vakre i estetisk kontekst, som en barfot kvinne i en blomstereng, men har ingen ønsker om footjobs eller å slikke en kvinnes føtter osv.

Anyway. Den totale sum av bilder hvor en kvinnes føtter har vært tilstede begynner å bli enorm. Alt fra de klassiske ligge på stranda-bildene, til bilder som er sånn "storhandla på Obs'en" bilder hvor motivet er bare føtter omringet av handleposer. 
Det virker sannsynlig for meg at i noen av disse tilfellene er tilstedeværelsen av føtter et bevisst valg, og jeg lurer på hvordan kvinner opplever sine egne føtter (gitt at dere opplever de som velpleide) som et verktøy.

Selv er jeg forelsket i ei dame som deler med meg en mening om at føtter generelt er nasty. En annen ting vi har ledd av er at hvert eneste bilde hun tar og sender er fullt kontrollert for enhver ting hun ikke er komfortabel med. Hun tok eksempelvis et bilde hvor hu var i vindusrefleksjonen, og hun var så ukomfortabel med det at hun måtte vise fingern i bildet. Men i ett par av de siste bildene hun har sendt er føttene hennes tilstede i ytre del av bildet, som står i sterk kontrast til hennes generelle stålkontroll på alt som er i bildet og det at hun synes folks føtter er ekle.

Nå må jeg understreke at jeg veit jeg kanskje lager sammenhenger som ikke er reelle, men det var bare ment som et eksempel.

Anonymkode: 9f7b4...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistenker du at hun prøver å sjekke deg opp via tærene sine, fordi du har sagt at kvinnetær kan være pent? 

Det hadde i så fall vært riktig så festlig, men særlig vanlig tror jeg ikke det er. 

Anonymkode: 6161a...431

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Mistenker du at hun prøver å sjekke deg opp via tærene sine, fordi du har sagt at kvinnetær kan være pent? 

Det hadde i så fall vært riktig så festlig, men særlig vanlig tror jeg ikke det er. 

Anonymkode: 6161a...431

Nope. Jeg har stusset på det da det er etablert at 1. Det er ingenting i et bilde hun tar som hun ikke ønsker skal være tilstede. Hun har gått så langt som å flytte på møbler før et bilde.
2. Hun synes føtter er ekkelt - men hun vet jeg kan synes føtter er estetisk vakre i visse kontekster.

Så utifra det er det ikke en urimelig tanke, men selvom tanken er der er det milevis unna en konklusjon. Men uansett, så var det ikke det som var kjernespørsmålet i posten.

Skrevet

For å svare på overskriften: jeg bruker føttene mine mest til gåing.

• Liker 17
Skrevet
5 minutter siden, Jentadi said:

For å svare på overskriften: jeg bruker føttene mine mest til gåing.

Takk for svar.

For å kommentere.

1. Det er opplagt, dog jeg vil påstå du bruker de mest til balanse.

2. Du adresserte aldri spørsmålet i seg selv, som kunne vært et enkelt "nei."

Anonymkode: 9f7b4...aa1

Skrevet

Ja og nei. Kan vippe med en fot i åpne sko om jeg er i humør og føler meg fin, ja. Men vanligvis er føttene bare praktiske.

• Liker 1
Skrevet

Er kvinne. Syns føtter er nasty generelt. Folk som masserer andres føtter? 🤢🤢🤢🤮 Jeg syns ikke påkledde føtter er nasty på bilder, eller at det er nasty med føtter oppi sofa osv. Det er helt greit. 

Når jeg ser folk som forguder føtter og vil suge på tær og ha føtter i trynet og munnen osv så blir jeg så sykt kvalm 🤮 fordi jeg vet selv hvor sykt ekle mine føtter er - til tross for god fothygiene. Vasker alltid godt mellom tærne, skrubber neglene hver gang jeg dusjer. Holder de nedklipt og filt, bruker fot deo hvis jeg skal ha sko på lenge, og bruker sokker som puster. LIKEVEL syns jeg mine føtter er nasty. De stanker etter en lang dag på jobb og jeg brekker meg av tanken på at noen skal sitte og sutte og ha tunga rundt omkring tåneglene 🤮🤮🤮 fyfaen.

Syns fotfetisj-folk at tåfis smaker godt eller har de en ide om at alle føtter bare er ren, steril gummi? Noen av de liker jo skitne sokker også...men kanskje de bare liker "fake" skitne sokker?

Lurer sånn på om jeg hadde klart å få en fotfetisj-person til å få helt avsmak på føtter om de satt og sleika og sutter på mine ekle tær. 😂😂😂

Så nei, jeg bruker ikke mine føtter til å "baite" med fordi jeg skjønner virkelig ikke appellen og vil egentlig ha færrest mulig bilder av mine nakne føtter.

Anonymkode: 1f6f8...2c0

• Liker 3
Skrevet

Jeg verken er spesielt glad i føtter eller har pene føtter selv, men jeg anser dem jo som en fullstendig ikke-seksuell kroppsdel og hvis bildet blir litt "rart" av å posere på en måte der føttene ikke synes, så blir føttene med. Og er føttene greit innpakket i sko (ikke strap-sandaler) så kan jeg godt legge ut et bilde av føttene (dvs. skoene) mine, enten som en "sjekk så tøffe sko jeg har kjøpt!" eller som en tilfeldig ting som ble med på bildet av feks. katta eller en fin blomst. 

Som sagt. Fullstendig ikke-seksuelt, ikke-attraktivt, men ikke stygt nok til å måtte croppes ut av bilder dersom det gjør at man legger mer merke til at føttene IKKE er der. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så nei, jeg bruker ikke mine føtter til å "baite" med fordi jeg skjønner virkelig ikke appellen og vil egentlig ha færrest mulig bilder av mine nakne føtter.

Du kan ha veldig stygge føtter. Det er ofte ganske vanlig. Det er få kvinner som virkelig har pene føtter. Men for å gi TS litt medvind, det finnes noen kvinner som virkelig har pene føtter. Det gjør de derfor litt mer feminine i mannens øyne.

På linje med at kvinner liker å ta på mine hender.

Endret av MortenMinstelønn
Skrevet

Ja det gjør jeg, jeg er heldig, har særdeles pene føtter, liker å vise dem frem spesielt med fresh lakk.

Skrevet

Aldri skjedd

Anonymkode: 6e45a...058

Skrevet

Ja jeg gjør vel det, fordi jeg vet at mannen tenner på de. Har veldig søte føtter og alltid stelt, men går ikke så langt som å la han sutte på de, det er bare rart😂

Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, ser ikke på føtter som noe seksuelt og jeg er en av de som ikke synes noe særlig om føtter. Jeg har heller ikke spesielt fine føtter selv, men de fungerer som de skal og det er det som teller. 

Tror kanskje du leser litt for mye inn i bildet av føtter siden det virker som du tenner på det selv. Der jeg ser bilder av en person som har storhandlet og er mest opptatt av bæreposene i et slikt bilde, så ser du føttene og tilegner dem større betydning enn det de egentlig har. 

Men synes hun sine egne føtter er ekle eller det andres føtter hun ikke liker? Det er kanskje en viss forskjell der. 

Skrevet

Å herregud enda en ting vi skal tenke på. La oss ha noe i fred da. Har føttene ute i tide og utide og siste jeg tenker på er no sånt. La for f mennesker være frie uten å tenke på andres spes ref. 

Anonymkode: 95678...2f4

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet
MortenMinstelønn skrev (2 timer siden):

Du kan ha veldig stygge føtter. Det er ofte ganske vanlig. Det er få kvinner som virkelig har pene føtter. Men for å gi TS litt medvind, det finnes noen kvinner som virkelig har pene føtter. Det gjør de derfor litt mer feminine i mannens øyne.

På linje med at kvinner liker å ta på mine hender.

Men hva er en stygg fot? (helt oppriktig).

Min fot er smal, har grei fasong fra ankel og ned. Ingen sammenkrøllet tær eller fucka negler, osv. Men jeg syns jo føtter er nasty likevel. Og min er (i mine øyne) ikke pen/sensuell. ikke at jeg har behov for at den er det. 😂

Anonymkode: 1f6f8...2c0

Skrevet

Bruker ikke føttene sånn nei, fordi ingen av oss tenner på det. Men det hender at jeg får lyst på han hvis han masserer føttene mine, fordi han er god mot meg. Så det er ikke det at det er noe seksuelt forbundet med føttene, bare det at han gjør noe fint for meg og det er lystfremmende.

Anonymkode: b4dbd...477

Skrevet

Dette er noe jeg aldri har tenkt over før. Så nei, jeg benytter absolutt ikke mine føtter som et "forførende middel". Tror ikke mine føtter defineres som pene, hva nå enn det er. Hva er liksom en pen fot? Lurer oppriktig

Anonymkode: 7382b...567

Skrevet

Har du fine lår vis dem fram, ihverfall liker jeg å gjøre det😊 handler ikke om føtter, men lårene isåfall for min del. 

men ikke bilder tho

Anonymkode: ed371...216

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For å starte så er ikke dette en kåt mann som er ute etter seksuelt opphissende svar.

Troverdig?

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Å herregud enda en ting vi skal tenke på. La oss ha noe i fred da.

Riktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...