AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Først vil jeg bare nevne at jeg er en jente som har slitt en del med ting opp igjennom årene. Har blitt voldtatt, vært i psykisk og fysisk voldelige forhold, blitt trakkasert og banket opp utallige ganger. Har blitt forlatt på sykehuset av en mann jeg var sammen med da jeg aborterte, han bare stakk. Har blitt presset for penger i forhold, blitt tvunget til å ta opp flere forbrukslån for så å måtte gi alle pengene til en jeg var sammen med. Casen nå er at jeg har vært med en mann i avstandsforhold i ca 1,5 år som er utenlandsk og bor i utlandet. Det siste halvåret har jeg merket han har distansert seg, har tatt det opp å da skylder han pga avstand og korona. Før likte og kommenterte han bilder jeg la ut på fb, nå har han helt sluttet, er ingenting på hans fb som tilsier at han er i et forhold heller. Vi kommuniserer på WhatsApp å helt av det blå skiftet han bilde til kun han selv ikke med oss sammen som han alltid har hatt, han ringer mindre og tekster meg omtrent aldri, men ser han er konstant pålogget på WhatsApp det var han ikke like mye da han enda hadde bilde av oss to, nå omtrent konstant, jeg mistenker han har møtt noen andre å derav grunnen til profilbildet skiftet. Jeg har tidligere tatt opp ting som plager meg i forholdet som for ca 9 mndr siden da jeg tok han i å være aktiv på tinder... har også tatt opp at han er så distanserende. Sa mange ganger i høst at han skulle komme på besøk, men hver gang jeg tok det opp var det bare unnskyldninger på hvorfor det ikke passet. Jeg har nevnt at det hadde vært koselig med en sms fra han i ny å ne, men han sender aldri, ringer kun på kveldene ca 4 ggr i uken. Jeg tok opp i dag at jeg synes det er litt rart og sårende at han tok bort bilde av oss å erstattet det med et av han å at han er så mye aktiv der nå enn før. Da ble han sint og sa at om jeg gjør deg ulykkelig så gjør du det slutt, det sa han flere ganger, jeg beklaget meg å sa at det kommer av min egen usikkerhet om hva som har hendt tidligere, han mente det var best og gjøre det slutt om han gjør meg så forbanna ulykkelig. Han har tidligere hintet om at det beste hadde vært om det hadde blitt slutt slik at jeg slipper og savne han.. Det virker at han har truffet en ny men er for feig til å si det fordi han vet jeg blir knust. Han ville ikke snakke mer å la på. Jeg beklaget meg men ingen særlig respons... Han vet om min fortid av tidligere forhold, før brydde han seg om meg, Svarte kjapt på meldinger, å ga meg komplimanger, det gjør han ikke lenger selv om jeg komplimenterer han, sender ting i posten, julegave, bursdag, men får ikke i retur. Det kan det gå flere timer selv om han er pålogget WhatsApp å er aktiv der før han gidder å svare meg. Er jeg urimelig eller har jeg grunn til å reagere? Anonymkode: cc2c2...3da
Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Du er ikke urimelig. De fleste hadde reagert. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Uatskillelig skrev (1 minutt siden): Du er ikke urimelig. De fleste hadde reagert. Takk for svar❤️ Hva reagerer du på ut i fra det jeg har skrevet? Jeg er livredd han dumper meg, jeg er redd for å bli forlatt til og med når jeg var i de voldelige forholdene var jeg redd for å blitt forlatt av dem Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar❤️ Hva reagerer du på ut i fra det jeg har skrevet? Jeg er livredd han dumper meg, jeg er redd for å bli forlatt til og med når jeg var i de voldelige forholdene var jeg redd for å blitt forlatt av dem Anonymkode: cc2c2...3da Han sa også i samtalen i dag når jeg tok opp dette at om han ikke ringte meg en kveld hadde han ingen som helst grunn til å begrunne til meg om hvorfor, å at slik er det bare.. Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Han er jo ikke sammen med deg lenger. Du klamrer deg fast og lar deg behandle dårlig:( kjempeleit å lese dette, TS- og det er brutalt, men du er kjæreste med en som ikke er kjæreste med deg:( Anonymkode: e24dd...249 11
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Oi, det høres ut som en jeg er på (har vært, for jeg begynner å bli møkklei) dealern med, men han er tyrker (!) Kunne vært nesten samme historia 😳 Nei, ikke kast bort tiden din på han her.🤢. Anonymkode: 255c4...815
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er jo ikke sammen med deg lenger. Du klamrer deg fast og lar deg behandle dårlig:( kjempeleit å lese dette, TS- og det er brutalt, men du er kjæreste med en som ikke er kjæreste med deg:( Anonymkode: e24dd...249 Føler det sånn jeg også, er bare redd jeg har pushet han for mye å er dritt lei av meg. Sender jeg fks en selfie en gang i blant svarer han bare kort, sender aldri en selfie eller noe i retur kun kort tekst, gjerne flere timer etter jeg sendte. Jeg tørr ikke ringe han lengre fordi de gangene jeg har gjort det, høres han rar og utilpass ut å vil legge raskt på.. før var han bare glad jeg ringte.. han sender aldri god morgen sms, heller ikke ila dagen, det er helt stille.. Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler det sånn jeg også, er bare redd jeg har pushet han for mye å er dritt lei av meg. Sender jeg fks en selfie en gang i blant svarer han bare kort, sender aldri en selfie eller noe i retur kun kort tekst, gjerne flere timer etter jeg sendte. Jeg tørr ikke ringe han lengre fordi de gangene jeg har gjort det, høres han rar og utilpass ut å vil legge raskt på.. før var han bare glad jeg ringte.. han sender aldri god morgen sms, heller ikke ila dagen, det er helt stille.. Anonymkode: cc2c2...3da Han var « all over me» før, ringte og tekstet masse, planla framtid, helt slutt på det. Tok det opp å sa det hadde vært koselig med en sms fra han i ny og ne men han gjør ikke noe med det, enda han vet hvor mye jeg setter pris på det..Er nå i det siste jeg har turt å tatt opp slike ting som plager meg, har suttet inne med disse følelsene siden i høst, har vært redd han skulle dra fra meg om jeg sa noe om det. Han mener vi lever separate liv m, ja det gjør vi jo, men jeg mener det burde vell ikke sette en stopper for kontakten fordet? Han føler seg tydelig dårlig over at jeg «klager» på han, iom han reagerer slik? Eller har han ikke rent mel i posen å derfor han reagerer slik... Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Først vil jeg bare nevne at jeg er en jente som har slitt en del med ting opp igjennom årene. Har blitt voldtatt, vært i psykisk og fysisk voldelige forhold, blitt trakkasert og banket opp utallige ganger. Har blitt forlatt på sykehuset av en mann jeg var sammen med da jeg aborterte, han bare stakk. Har blitt presset for penger i forhold, blitt tvunget til å ta opp flere forbrukslån for så å måtte gi alle pengene til en jeg var sammen med. Casen nå er at jeg har vært med en mann i avstandsforhold i ca 1,5 år som er utenlandsk og bor i utlandet. Det siste halvåret har jeg merket han har distansert seg, har tatt det opp å da skylder han pga avstand og korona. Før likte og kommenterte han bilder jeg la ut på fb, nå har han helt sluttet, er ingenting på hans fb som tilsier at han er i et forhold heller. Vi kommuniserer på WhatsApp å helt av det blå skiftet han bilde til kun han selv ikke med oss sammen som han alltid har hatt, han ringer mindre og tekster meg omtrent aldri, men ser han er konstant pålogget på WhatsApp det var han ikke like mye da han enda hadde bilde av oss to, nå omtrent konstant, jeg mistenker han har møtt noen andre å derav grunnen til profilbildet skiftet. Jeg har tidligere tatt opp ting som plager meg i forholdet som for ca 9 mndr siden da jeg tok han i å være aktiv på tinder... har også tatt opp at han er så distanserende. Sa mange ganger i høst at han skulle komme på besøk, men hver gang jeg tok det opp var det bare unnskyldninger på hvorfor det ikke passet. Jeg har nevnt at det hadde vært koselig med en sms fra han i ny å ne, men han sender aldri, ringer kun på kveldene ca 4 ggr i uken. Jeg tok opp i dag at jeg synes det er litt rart og sårende at han tok bort bilde av oss å erstattet det med et av han å at han er så mye aktiv der nå enn før. Da ble han sint og sa at om jeg gjør deg ulykkelig så gjør du det slutt, det sa han flere ganger, jeg beklaget meg å sa at det kommer av min egen usikkerhet om hva som har hendt tidligere, han mente det var best og gjøre det slutt om han gjør meg så forbanna ulykkelig. Han har tidligere hintet om at det beste hadde vært om det hadde blitt slutt slik at jeg slipper og savne han.. Det virker at han har truffet en ny men er for feig til å si det fordi han vet jeg blir knust. Han ville ikke snakke mer å la på. Jeg beklaget meg men ingen særlig respons... Han vet om min fortid av tidligere forhold, før brydde han seg om meg, Svarte kjapt på meldinger, å ga meg komplimanger, det gjør han ikke lenger selv om jeg komplimenterer han, sender ting i posten, julegave, bursdag, men får ikke i retur. Det kan det gå flere timer selv om han er pålogget WhatsApp å er aktiv der før han gidder å svare meg. Er jeg urimelig eller har jeg grunn til å reagere? Anonymkode: cc2c2...3da Han sa også da jeg nevnte for en liten stund siden om hvorfor leser du meldingen min på WhatsApp uten å svare? Da svarte han vet ikke, men tilføyde at jeg ikke skulle ta d personlig fordi andre hadde også kommentert det mente han. Jævli rart han er aktiv der da, åpner meldingen å er pålogget i hytt og pine.. Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 Han er mentalt ferdig med deg og er for feig til å slå opp. Anonymkode: cf03a...778 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #11 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er mentalt ferdig med deg og er for feig til å slå opp. Anonymkode: cf03a...778 Jeg er så usikker på meg selv..livredd for å ødelegge. er jeg urimelig som har tatt opp slike ting ned han som jeg har? Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han sa også i samtalen i dag når jeg tok opp dette at om han ikke ringte meg en kveld hadde han ingen som helst grunn til å begrunne til meg om hvorfor, å at slik er det bare.. Anonymkode: cc2c2...3da Sånn kan han ikke prate til en kjæreste! Anonymkode: 9924c...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): er jeg urimelig som har tatt opp slike ting ned han som jeg har? Anonymkode: cc2c2...3da Nei. Anonymkode: 9924c...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn kan han ikke prate til en kjæreste! Anonymkode: 9924c...f5b Angrer på at jeg sa noe til han, tok opp ting som plaget meg IGJEN...Jeg vil bare bli elsket..Han var raskt ute med å si at han aldri skulle si eller gjøre noe som kom til å såre meg, da jeg tidlig i forholdet fortalte hva jeg hadde vært igjennom tidligere, trodde på han dum som jeg var..😢 Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Angrer på at jeg sa noe til han, tok opp ting som plaget meg IGJEN...Jeg vil bare bli elsket..Han var raskt ute med å si at han aldri skulle si eller gjøre noe som kom til å såre meg, da jeg tidlig i forholdet fortalte hva jeg hadde vært igjennom tidligere, trodde på han dum som jeg var..😢 Anonymkode: cc2c2...3da Føler meg bare i veien for han, å føler han ringer meg kun fordi han må..Etter dette i kveld vet jeg ikke hva som skjer.. Anonymkode: cc2c2...3da
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er så usikker på meg selv..livredd for å ødelegge. er jeg urimelig som har tatt opp slike ting ned han som jeg har? Anonymkode: cc2c2...3da Du kan ikke ødelegge noe her. Han har mistet følelsene for deg. Selvfølgelig er det ikke urimelig å ta opp slike ting, men så lenge han tydelig viser at han ikke bryr seg så spiller det ingen rolle hva du sier eller gjør, han er ferdig og for feig til å slå opp. Bare avslutt forholdet og gå videre. Anonymkode: cf03a...778 6
bestelvenn Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Først vil jeg bare nevne at jeg er en jente som har slitt en del med ting opp igjennom årene. Har blitt voldtatt, vært i psykisk og fysisk voldelige forhold, blitt trakkasert og banket opp utallige ganger. Har blitt forlatt på sykehuset av en mann jeg var sammen med da jeg aborterte, han bare stakk. Har blitt presset for penger i forhold, blitt tvunget til å ta opp flere forbrukslån for så å måtte gi alle pengene til en jeg var sammen med. Casen nå er at jeg har vært med en mann i avstandsforhold i ca 1,5 år som er utenlandsk og bor i utlandet. Det siste halvåret har jeg merket han har distansert seg, har tatt det opp å da skylder han pga avstand og korona. Før likte og kommenterte han bilder jeg la ut på fb, nå har han helt sluttet, er ingenting på hans fb som tilsier at han er i et forhold heller. Vi kommuniserer på WhatsApp å helt av det blå skiftet han bilde til kun han selv ikke med oss sammen som han alltid har hatt, han ringer mindre og tekster meg omtrent aldri, men ser han er konstant pålogget på WhatsApp det var han ikke like mye da han enda hadde bilde av oss to, nå omtrent konstant, jeg mistenker han har møtt noen andre å derav grunnen til profilbildet skiftet. Jeg har tidligere tatt opp ting som plager meg i forholdet som for ca 9 mndr siden da jeg tok han i å være aktiv på tinder... har også tatt opp at han er så distanserende. Sa mange ganger i høst at han skulle komme på besøk, men hver gang jeg tok det opp var det bare unnskyldninger på hvorfor det ikke passet. Jeg har nevnt at det hadde vært koselig med en sms fra han i ny å ne, men han sender aldri, ringer kun på kveldene ca 4 ggr i uken. Jeg tok opp i dag at jeg synes det er litt rart og sårende at han tok bort bilde av oss å erstattet det med et av han å at han er så mye aktiv der nå enn før. Da ble han sint og sa at om jeg gjør deg ulykkelig så gjør du det slutt, det sa han flere ganger, jeg beklaget meg å sa at det kommer av min egen usikkerhet om hva som har hendt tidligere, han mente det var best og gjøre det slutt om han gjør meg så forbanna ulykkelig. Han har tidligere hintet om at det beste hadde vært om det hadde blitt slutt slik at jeg slipper og savne han.. Det virker at han har truffet en ny men er for feig til å si det fordi han vet jeg blir knust. Han ville ikke snakke mer å la på. Jeg beklaget meg men ingen særlig respons... Han vet om min fortid av tidligere forhold, før brydde han seg om meg, Svarte kjapt på meldinger, å ga meg komplimanger, det gjør han ikke lenger selv om jeg komplimenterer han, sender ting i posten, julegave, bursdag, men får ikke i retur. Det kan det gå flere timer selv om han er pålogget WhatsApp å er aktiv der før han gidder å svare meg. Er jeg urimelig eller har jeg grunn til å reagere? Anonymkode: cc2c2...3da Du har tydelig ett utrolig dårlig mønster når det kommer til menn, dette må du jobbe med og komme deg ut av. Du må bli selvstendig og lære å føle at du ikke trenger en mann, du må føle på ensomheten for å komme i kontakt med deg selv og kunne bli bevisst på mønsteret ditt. Hold deg unna menn en lang periode og jobb med deg selv, hvis du ikke gjør det - kommer du aldri til å finne ordentlig lykke eller kjærlighet. 7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 Han er ikke interessert i deg lenger. Ikke hold deg fast til han, det nytter ikke uansett hva du kommer til å gjøre. Avslutt dette her, slett, blokker. Ikke noe poeng i å sløse mer tid. Sånn er livet. Neste gang se etter andre type menn. Du går for samme type menn hele tiden, og da går det til helvete, bytt beite. Anonymkode: 9817f...4a3 1
PM75 Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 Forholdet er over, ikke plag deg selv med dette mer. Det er det samme hva du gjør eller ikke gjør, det vil ikke ha noen effekt. Ut ifra det du skriver så fremstår du veldig desperat etter å bli elsket og du blir da et lett offer for menn som de du har møtt. Det lureste du kan gjøre er å bygge opp kjærlighet, selvstendighet og respekt for deg selv. Da unngår du å bli dørmatte for andre. 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 PM75 skrev (1 time siden): Forholdet er over, ikke plag deg selv med dette mer. Det er det samme hva du gjør eller ikke gjør, det vil ikke ha noen effekt. Ut ifra det du skriver så fremstår du veldig desperat etter å bli elsket og du blir da et lett offer for menn som de du har møtt. Det lureste du kan gjøre er å bygge opp kjærlighet, selvstendighet og respekt for deg selv. Da unngår du å bli dørmatte for andre. Om jeg ikke er den urimelige her, ser han da ikke selv at han oppfører seg dårlig å/eller er den urimelige? Ts Anonymkode: cc2c2...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå