Thomasine Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Hei. Håndmikseren min tok kvelden og jeg må finne en ny. Ønsker en med stativ og bolle. Baker endel kaker og brød. Må klare det. Noen som kan anbefale meg en? 🙏🏼😃
skrue Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 8 hours ago, Thomasine said: Hei. Håndmikseren min tok kvelden og jeg må finne en ny. Ønsker en med stativ og bolle. Baker endel kaker og brød. Må klare det. Noen som kan anbefale meg en? 🙏🏼😃 Jeg kan ikke anbefale noe, men om du skal bruke den til elting av deig så er ikke en håndmikser det man kjøper idag iallfall. Da er det fort kjøkkenmaskin det går i. 1
Thomasine Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2021 Ja, jeg skjønner det...men det er jo så mye der ute...🙈
MammaSvarDa Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Jeg har denne https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/handmikser/MFQ36460/bosch-handmikser-mfq36460 Er veldig fornøyd, men den begynner å slite om deigen har mer mel enn 400gram
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Kenwood med kraftig motor. Jeg har hatt min i 30 år. Anonymkode: 6f55e...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå