Gå til innhold

Hvordan finne ut om han kun er ute etter sex?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte lage ny, min forrige ble slettet pga manglende overskrift. 

Men har en bekjent gjennom maaange år, som nylig har tatt opp kontakten. Han er så kjekk at jeg dåner. Han sier han kunne tenkt å være med meg i 3 dager i strekk i senga, bare kose med meg. Han vil møte meg nå før han drar på reisejobb i 2uker...

Vi har jo ikke møtt hverandre skikkelig enda, så hvordan kan jeg på best mulig måte finne ut hva han er ute etter? 

Han viste et bilde av utstyret sitt for 2 dager siden. Han ville også ru*** foran meg sa han. Ellers kommer han med utsikten fra hans bolig (rett ved sjøkanten) , vi friste meg. 

Han er 30 og jeg 32. :)

Anonymkode: 5ffcb...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer det ingen bjelle når han sier han vil kose i 3 dager før han skal bort? Han har vist deg utstyret sitt? Og i tillegg har du ikke møtt han? 
Altså hvis det er sex du vil ha så er det vel bare bli med - men noe sier meg at han kommer til å være fryktelig opptatt på den jobbreisen, så sitter du igjen her og lurer på om du har blitt utnytta...Men for all del, mulig jeg tar feil 😆

Anonymkode: f3c73...e63

• Liker 23
Skrevet

Overfladisk sjarm, overdreven selvtillit, sexprat før man i det hele tatt har hatt et eneste møte. Alle er solide tegn på en person som kun er ute etter bekreftelse, aka bare sex. 

Anonymkode: b7420...460

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overfladisk sjarm, overdreven selvtillit, sexprat før man i det hele tatt har hatt et eneste møte. Alle er solide tegn på en person som kun er ute etter bekreftelse, aka bare sex. 

Anonymkode: b7420...460

Så etter dagen er over, så hører jeg aldri noe mer? Eller blir deg typisk å møte for sex igjen? 

Skrevet

Det finnes vel igdå mannfolk som klarer å utvikle følelser. 

Skrevet

TS, du tar og møter han. Oppfører deg som du gjør med mennesker du aldri har møtt. Maksimum en klem etter daten, ingen tafsing tillat eller ligging.
Så når han er på jobbreise, ser du om han tar kontakt med deg og viser interesse for din personlighet

Da kan du begynne å vurdere om han er interessert i deg

Anonymkode: a8499...a41

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

TS, du tar og møter han. Oppfører deg som du gjør med mennesker du aldri har møtt. Maksimum en klem etter daten, ingen tafsing tillat eller ligging.
Så når han er på jobbreise, ser du om han tar kontakt med deg og viser interesse for din personlighet

Da kan du begynne å vurdere om han er interessert i deg

Ts er alt for pulesjuk, til at hun greier å gjennomføre et sånt strengt regime.  

Anonymkode: e69ee...c36

• Liker 11
Skrevet

Han er mann selvsagt er han bare ute etter sex.

Anonymkode: 157ee...207

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts er alt for pulesjuk, til at hun greier å gjennomføre et sånt strengt regime.  

Anonymkode: e69ee...c36

i så fall er de en god match

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

så hvordan kan jeg på best mulig måte finne ut hva han er ute etter? 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Maksimum en klem etter daten, ingen tafsing tillat eller ligging.

Å teste han på dette vil ikke bare  filtrere de som KUN vil ha sex. Du vil potensielt filtrere bort de som er genuint interessert i deg og

Slik oppførsel burde skremme vekk alle som er ute etter en romanse med den de innleder et forhold med og etterlate kun de som er desperate nok å akseptere at de blir spilt med. Er dette det du er ute etter??

Å bli brent er enn risk alle må ta.

Endret av Kayo
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Han er mann selvsagt er han bare ute etter sex.

Anonymkode: 157ee...207

Guder, ass 👎  Noen av brukerne her inne er så enkle, at det er rart dere har overlevd så langt...

Er aldri damer ute etter sex da? Å jo, det vet jeg at mange av dere kan være! Men det er greit, fordi dere er kvinner, så da er det ikke snakk om å være drittsekk selvsagt. Drittsekkfaktoren går bare én vei nemlig, og det er fra mannen mot kvinnen. Én gang til nå, alle sammen i kor:
Drittsekkfaktoren går alltid fra mannen mot kvinnen. Hun er alltid et offer, aldri omvendt.
Husk dette, repeter til det sitter. Og ikke gi deg før det blir second nature!

Ja. Menn er ute etter sex også! Men selvfølgelig er ikke det alt vi er ute etter, i likhet med kvinner. Men, miljøskadd som jeg har blitt av å henge her inne, så har jeg forstått at en stor forskjell mellom mann og dame er at menn også liker å pule, mens damer oftere liker telys, boblebad og ømme kyss i mørket.
Det gjelder ikke alle. Nope. Faktisk finnes det mange unntak. Såpass mange at det knapt kan kalles for unntak. Men det er helt nytteløst å fortelle noen av dere her inne. Som å diskutere med en vegg..
:murvegg:

----

Hvordan finne ut om han bare er ute etter sex?
Det er ikke sikkert at han her bare er ute etter sex. Sånne ting er vanskelig å finne ut av. Men en viktig ledetråd, er at når han sender dickpicks allerede FØR han har møtt deg, så innbiller han seg selv at det er greit. Så lenge du ikke protestere, vil han kanskje også tro at du liker det.

Jeg ville tatt det opp med ham. Spurt..hvorfor gjør du dette? Jeg ville merket meg reaksjonen hans. Forhåpentligvis blir han flau. Hvis han fjerner seg, eller går i selvforsvarsmodus, ville jeg raskt konkludert med at sex var hans eneste fokus.
Senere, ved møte eller på telefon, ville blitt bedre kjent med ham, og prøvd å kartlegge hvordan han er som person og hva som interesserer ham, hva han snakker om etc. 

Anonymkode: 3980d...01c

• Liker 10
Skrevet

Tja, mitt beste tips er bare å spørre. Det å være ærlig om man selv ønsker noe mer er det beste du kan gjøre. Regner med dere er noe eldre enn 16. 

Jeg skjønner ikke det spillet, og hva som er galt med å snakke når dere alerede deler kroppsvæske 

Anonymkode: 62222...020

• Liker 1
Skrevet

Han er jo helt klart ute etter sex. Han sier det jo rett ut her, han vil kose og pule og vær så god her er et bilde av pikken min.

Ikke dermed sagt at det bare er det han vil ha, man kan jo utvikle følelser med tiden. Men hvordan skal han vite nå om det blir dere eller ei, du sier jo dere ikke har møtt hverandre skikkelig engang. Vet DU at dette er mannen du skal gifte deg med, eller? Du er vel i utgangspunktet klar for sex her selv. 

• Liker 4
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Men....hva mener du?

Hans utgangspunkt for dialogen er seksuell. 

Han vil ha sex. Han spør ikke om å invitere deg ut på date, middag, rusletur for å bli kjent med deg.

This is straight forward fucking. 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Han viste et bilde av utstyret sitt for 2 dager siden. :)

Da er han jo automatisk disket fra å bli tatt seriøst.

Anonymkode: 71379...cd4

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Måtte lage ny, min forrige ble slettet pga manglende overskrift. 

Men har en bekjent gjennom maaange år, som nylig har tatt opp kontakten. Han er så kjekk at jeg dåner. Han sier han kunne tenkt å være med meg i 3 dager i strekk i senga, bare kose med meg. Han vil møte meg nå før han drar på reisejobb i 2uker...

Vi har jo ikke møtt hverandre skikkelig enda, så hvordan kan jeg på best mulig måte finne ut hva han er ute etter? 

Han viste et bilde av utstyret sitt for 2 dager siden. Han ville også ru*** foran meg sa han. Ellers kommer han med utsikten fra hans bolig (rett ved sjøkanten) , vi friste meg. 

Han er 30 og jeg 32. :)

Denne mannen er ikke interessert i deg. Han er interessert i underlivet ditt, kroppen din og sikkert rævhullet ditt også. 

Han kommer mest sannsynlig aldri til å bli interessert i deg, eventuelt innlede et seriøst og godt forhold. Det er han altfor sexfiksert til.

Det var ganske lett å se basert på det lille du skriver.

Så hvis du ikke vil by han underlivet ditt, og kun det, så bør du avslå han. Tror han har godt av å bli avslått, for pikken hans og måten han opptrer på har gått han til huet. 

Hilsen mann på 33.

Anonymkode: 86a7a...ad7

• Liker 16
Skrevet

Han har vist deg bilde av "utstyret" sitt allerede og sier han vil ligge i sengen med deg i flere dager, og du lurer på hva....?

Enkelte må ha det inn med teskje, skjønner jeg. 

• Liker 11
Skrevet

Har han sagt at han ønsker å gjøre noe annet med deg enn å kose TS?

Ingen oppegående, seriøse menn sender dickpics før man har blitt godt kjent og man vet at sånt er greit for den andre. Så i mine øyne er han en idiotisk ute etter kun en ting.

Anonymkode: 70ce3...f6e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har han sagt at han ønsker å gjøre noe annet med deg enn å kose TS?

Ingen oppegående, seriøse menn sender dickpics før man har blitt godt kjent og man vet at sånt er greit for den andre. Så i mine øyne er han en idiotisk ute etter kun en ting.

Anonymkode: 70ce3...f6e

Ts her. Okei, takk for svar. Jeg møtte han igår. Og det endte jo opp som jeg trodde. Men han var ekstremt opptatt av meg som person, etter sexen også. Ville kose og ligge inntil, kysse hele tiden. Han ville også møtes igjen, og det veldig snart. 

Kan jeg fortsatt tolke dette negativt? 

Hva kan jeg se etter om han faktisk liker meg? Han hadde utrolig øyekontakt med meg hele tiden. Virket veldig oppslukt. Er dette nødt å være skuespill? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...